Og³oszenie z dnia 2024-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00585988/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych
Uniwersytetu w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wierkowa 20B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych
Uniwersytetu w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3c1c501-ccc9-4f46-9970-ac43272c5547
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00549365
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00061646/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa artyku³ów biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/178860/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/178860/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, znajduj±cej siê pod adresem internetowym https://uwb.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@uwb.edu.pl.
e) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce " Korespondencja". Za datê przekazania zawiadomieñ, informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Systemu.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zaleca siê wykorzystanie formatów: .pdf, .doc., .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych rekomenduje siê wykorzystanie formatów: .zip, 7Z.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).
7. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotycz±ce komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a tak¿e sposób sk³adania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji okre¶la równie¿ Instrukcja dla Wykonawców, dostêpna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dzp.2510.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku w asortymencie i szacunkowych ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SWZ - „Szczegó³owy Formularz Cenowy”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo, w terminie obowi±zywania umowy, do jednostronnego zwiêkszenia zakresu przedmiotu umowy, polegaj±cego na zwiêkszeniu liczby dowolnie wybranego asortymentu (prawo opcji). Warto¶æ zwiêkszonego zakresu przedmiotu umowy bêdzie wynosi³a nie wiêcej ni¿ 30% wynagrodzenia netto okre¶lonego w § 3 ust. 1 pkt. 1) umowy. Zwiêkszenie zakresu przedmiotu umowy mo¿e nastêpowaæ wielokrotnie, do momentu wyczerpania maksymalnej warto¶æ zwiêkszenia, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym. Zamawiaj±cy jest uprawniony do z³o¿enia danego o¶wiadczenia o zwiêkszeniu w ka¿dym czasie obowi±zywania umowy, jednak nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed terminem zakoñczenia obowi±zywania umowy. Cena poszczególnych pozycji asortymentu w ramach zwiêkszonego zakresu przedmiotu umowy bêdzie ustalana w oparciu o Szczegó³owy Formularz Cenowy – za³±czniku nr 1 do umowy. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym ustêpie, do zwiêkszonego zakresu przedmiotu umowy stosuje siê wprost postanowienia niniejszej umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa pkt a) zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w rozdziale XV SWZ i za³±czone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej na wezwanie Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony postanawiaj±, ¿e dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pieniaktórejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ
publicznych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. – pracowniczych planach kapita³owych.
1. W przypadku zmiany ceny materia³ów lub innych kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy, ka¿dej ze Stron przys³uguje
prawo do z³o¿enia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w niniejszym
paragrafie.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy, w przypadku
konieczno¶ci dostarczenia innego przedmiotu z asortymentu, wynikaj±cej z faktu, ¿e zaoferowany przedmiot umowy przesta³
byæ dostêpny na rynku, bez wzglêdu na przyczynê niedostêpno¶ci, jednak¿e bez zmiany ceny okre¶lonej w niniejszej
umowie i z zachowaniem to¿samych lub wy¿szych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o
którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, gdy:
1) wyst±pi³a okoliczno¶æ, o której mowa w § 12 ust. 2 umowy – o czas niezbêdny do zrealizowania przedmiotu umowy lub
jego czê¶ci,
2) wyst±pi³a Si³a Wy¿sza, w rozumieniu § 8 umowy, uniemo¿liwiaj±ca wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami – o czas wystêpowania Si³y Wy¿szej.
Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmian umowy zawiera wzór umowy w § 10 - 12 ( za³±cznik nr 4 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-25 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê znajduj±c± siê pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/178860/notice/public/details w zak³adce ″OFERTY″
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-23
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Zaprojektowanie i wykonanie integracji i wizualizacji systemów zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów in¿ynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddzia³ w Bia³ymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 czê¶ci
- DOSTAWA P£YNÓW INFUZYJNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Ch³odnej w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej
- Organizacja i przeprowadzenie imprez sportowych pn.: "Mityng Gwiazd na Rynku Ko¶ciuszki" w oraz "Mityng Ambasadorów Bia³ostockiego i Podlaskiego Sportu na stadionie lekkoatletycznym BOSiR"
- Dostawa narzêdzi endoskopowych.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materia³ów biurowych z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa papieru i artyku³ów biurowych z podzia³em na 3 czê¶ci
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Dostawa etykiet i ta¶m barwi±cych do drukarek dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.