Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468779/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00493325/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00501980/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00506053/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Armii Krajowej 23 w Strzegomiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Armii Krajowej 23 w Strzegomiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e63f91-8cb7-45ab-b209-ea6a4eaeacd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Armii Krajowej 23 w Strzegomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku FEDS.09.05-IP.01-023/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.19.2024.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6203520,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Armii Krajowej 23 w Strzegomiu, na terenie działki o numerze ewidencyjnym 768 obręb Śródmieście 0003 wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.:
Roboty rozbiórkowe:
•demontaż wszystkich okien, drzwi zewnętrznych, parapetów zewnętrznych oraz istniejących krat okiennych,
•demontaż instalacji podlegających wymianie oraz zewnętrznych jednostek klimatyzacji,
•demontaż pokrycia lukarn,
•demontaż pokrycia dachowego, łat, orynnowania i innych elementów połaci dachowej,
•demontaż części więźby dachowej w strefie nad projektowanym szybem/ demontaż lukarny,
•demontaż kominów w obudowie lekkiej,
•demontaż opaski i cokołu wokół budynku,
•demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z maszynownią,
•demontaż c.o. oraz c.w.u. oraz elementów kotłowni,
•demontaż studni odwadniającej zlokalizowanej w kotłowni,
•wykucia w ścianach, skłucie płytek,
•demontaż tablic informacyjnych, kamer, oświetlenia, domofonu i innych elementów zewnętrznych budynku,
•demontaż instalacji wentylacyjnej stanowiącej kolizje z np. wymianą okna, montażem instalacji c.o., nowym szybem windy itd.,
•demontaż i utylizacja istniejących opraw oświetleniowych.
Roboty budowlane termomodernizacyjne i towarzyszące:
•wykonanie izolacji cieplnej ścian fundamentowych oraz ścian piwnic,
•wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynku i wykończenie tynkiem,
•wykonanie izolacji cieplnej dachu skośnego oraz lukarn,
•wymiana pokrycia dachu, łacenia, opierzenia, rynien oraz rur spustowych, drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu,
•montaż instalacji odgromowej,
•wykonanie kominów systemu wentylacji,
•wykonanie izolacji cieplnej stropu nad poddaszem,
•wykonanie hydroizolacji pionowej istniejących ścian fundamentowych,
•dostawa i montaż stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi (klamki w oknach w pomieszczeniach, w których mogą przebywać osoby niepełnosprawne, montować nie wyżej niż na wysokości 1,2 m nad posadzką),
•wykonanie nowych krat okiennych,
•dostawa i montaż drzwi zewnętrznych,
•montaż wcześniej zdemontowanych tablic informacyjnych, domofonu itd.,
•wykonanie opaski z płyt betonowych wokół budynku,
•oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjnie i pomalowanie zadaszeń wejść oraz balustrad i poręczy a także istniejących krat okiennych,
•wykonanie faktury ostrzegawczej (bezpieczeństwa) typu B1 – „ścięte kapułki” przez i za drzwiami w strefach wejściowych dostępnych z podjazdów dla niepełnosprawnych,
•wykonanie nowego wykończenia schodów zewnętrznych z płytek granitowych,
•montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z poprowadzeniem kabla w bruzdach,
•dostawa i montaż paneli sufitowych w celu zaślepienia miejsc po istniejących oprawach,
•zaszpachlowanie sufitów w miejscu demontażu starego oświetlenia,
•dostawa, montaż i uruchomienie (prace elektryczne) nowej windy osobowej z napędem hydraulicznym (udźwig 1 600 kg) wraz z częściową przebudową istniejącego szybu, dachu budynku w obrębie szybu oraz istniejącej maszynowni,
•montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu,
•przeniesienie lokalizacji domofonu/dzwonka,
•wykonanie nowej instalacji c.o i c.w.u.,
•wymiana elementów kotłowni wraz z remontem pomieszczenia,
•roboty wykończeniowe jak malowanie ścian i sufitów, wymiana posadzki, wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana kratek wentylacyjnych i odpływowych,
•wykucie i zamurowanie bruzd pod instalację c.o., wykonanie przejść przez przegrody, uzupełnienie płytek po bruzdowaniu,
•montaż wycieraczek systemowych,
•wykonanie studni odwadniającej,
•wykonanie projektowanych zamurowań,
•oczyszczenie i zaimpregnowanie istniejącego portalu,
•zakresie prac Wykonawcy należy ująć także dostawę i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 120x80 cm – wg załącznika nr 11 do SWZ,
•automatyka pieców powinna umożliwiać odrębne nastawy dla weekendów, możliwość zaprojektowania pod konkretne dni wolne i godziny. Termometr dla pieca należy zamontować w pomieszczeniu biurowym a nie w piwnicy,
•moc falownika należy dobrać wg wskazań producenta dla danej ilości paneli,
•Zamawiający informuje, że podczas robót budowlanych budynek nie będzie wyłączony z użytkowania. W związku z czym harmonogram prac należy uzgodnić ze wszystkimi użytkownikami obiektu (Centrum Rehabilitacji i Medycyny Fizykalnej “HELIOS” s.c., Ośrodek Pomocy Społecznej, Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dzienny Dom Pobytu "Senior-Wigor) oraz Zamawiającym. Prace należy zaplanować w taki sposób aby w jak najmniejszym stopniu utrudniał pracę użytkowników obiektu. Dodatkowo w przypadku konieczności wyłączenia prądu, ogrzewania lub wystąpień innych utrudnień należy przewidzieć pracę w dni wolne sobota i/lub niedziela lub/i w godzinach popołudniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7178507,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8939924,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7178507,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Sylwia Szerłomska - Zdziebło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661546295
7.3.3) Ulica: H.Kamieńskiego 120/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-124
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWIA SZERŁOMSKA-ZDZIEBŁO BUDOM
jakie przetargi wygrała firma
SYLWIA SZERŁOMSKA-ZDZIEBŁO BUDOM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7178507,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- "PRZEBUDOWA WĘZŁA CIEPLNEGO WSPÓŁPRACUJĄCEGO Z POWIETRZNĄ POMPĄ CIEPŁA NA UKŁAD POWIETRZNEJ POMPY CIEPŁA WSPÓŁPRACUJĄCEJ Z KASKADĄ KOTŁÓW GAZOWYCH KONDENSACYJNYCH ZEWNĘTRZNYCH"
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.