Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543066/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00553713/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00563864/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00679383/01 - Wynik z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na dwie części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 81 759-34-10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549507
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00543066
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-21 10:00
Po zmianie:
2024-10-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-21 10:15
Po zmianie:
2024-10-24 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-19
Po zmianie:
2024-11-22
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Organizacja spotkań zespołów, konferencji, seminariów szkoleniowych, warsztatów eksperckich i szkoleń dofinansowanych ze środków UE
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne do analizatora SYSMEX XN-550 firmy Sysmex.
- ZZP.260.1.3.2025 - Dostawa wraz z montażem ławek dla zawodników rezerwowych.
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje asortymentowe
- Usługa ochrony kontrolerów - rewizorów oraz usługa konwojowania wartości pieniężnych - 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- TPm-7/25 Sukcesywna dostawa papieru ksero wraz z wniesieniem i rozładunkiem.
- Zakup papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych oraz DBFO z terenu Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.