Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414432/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - cmentarz choleryczny w Radziechowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02d818a0-5c41-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - cmentarz choleryczny w Radziechowach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d818a0-5c41-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004001/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - cmentarz choleryczny w Radziechowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414432
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Wykonanie nowego ogrodzeniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1A do niniejszej SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2A do SWZ.
Wykonanie nowego ogrodzenia na cmentarzu cholerycznym w miejscowości Radziechowy-Wieprz w granicach działki ewidencyjnej numer 7424, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A- 639/2020, zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840).
Wykonanie nowego ogrodzenia składającego się ze słupków (osadzonych w ziemi lub na punktowych fundamentach), przęseł stalowych oraz bram w kolorze czarnym. Należy zachować dotychczasową wysokość i szerokość przęseł oraz słupków. Przykłady dopuszczalnych form zawiera załącznik nr 1a do SWZ. Na ww. prace należy uzyskać stosowne pozwolenie konserwatorskie.
Zgodnie z powyższym do działań Wykonawcy należy:
- Uzyskanie pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Z uwagi na konieczność ochrony drzew rosnących w sąsiedztwie ogrodzenia obiektu, zaleca się posadowienie nowych słupków ogrodzeniowych w miejscu, gdzie są usytuowane obecne słupki oraz wykonanie skutecznych zabezpieczeń drzew (systemy korzeniowe, pnie) na czas wykonywania prac przy ogrodzeniu.
Z uwagi na charakter obiektu, nie dopuszcza się wjazdu na teren cmentarza ciężkiego sprzętu, w tym podnośnika samochodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
34928200-0 - Ogrodzenia
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 196747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Wykonanie prac konserwatorskich na pomnikachSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1B do niniejszej SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2B do SWZ.
Przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorskich pomnika oraz krzyża erekcyjnego na cmentarzu cholerycznym w miejscowości Radziechowy-Wieprz w granicach działki ewidencyjnej numer 7424, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A- 639/2020, zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840)
Prace konserwatorskie winny być wykonane na postawie programów prac konserwatorskich sporządzonych przez wykwalifikowanego konserwatora dzieł sztuki, nadto zgodnie z art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wymaga się kierowania ww. pracami konserwatorskimi przez osobę posiadającą kwalifikacje. Zgodnie z powyższym do działań Wykonawcy należy:
- Opracowanie programu prac konserwatorskich;
- Uzyskanie pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
- Wykonanie prac zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac wraz z zaleceniami dotyczącymi przyszłego utrzymania, w tym dokumentacji fotograficznej.
Z uwagi na charakter obiektu, nie dopuszcza się wjazdu na teren cmentarza ciężkiego sprzętu, w tym podnośnika samochodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 86991,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Wykonanie prac konserwatorskich na zieleni cmentarnejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1C do niniejszej SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2C do SWZ.
Wykonanie prac konserwatorskich na zieleni cmentarnej na cmentarzu cholerycznym w miejscowości Radziechowy-Wieprz w granicach działki ewidencyjnej numer 7424, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A- 639/2020, zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840)
W zakresie pielęgnacji zieleni wysokiej – drzew rosnących na terenie cmentarza – przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie cięć sanitarnych w koronach (usuniecie posuszu i złomów gałęzi) a także cięć technicznych, separacyjnych w przypadku okazów, które wrastają w napowietrzne linie energetyczne. Prace pielęgnacyjne w koronach drzew winny być wykonane na postawie programu prac opracowanego przez wykwalifikowanego arborystę lub dendrologa. Na wykonanie przedmiotowych prac konieczne jest uzyskanie stosownego pozwolenia konserwatorskiego. Pracami w drzewostanie powinna kierować lub samodzielnie je wykonywać osoba, która posiada stosowne kwalifikacje określone w art. 37b ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zgodnie z powyższym do działań Wykonawcy należy:
- Opracowanie programu prac konserwatorskich;
- Uzyskanie pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
- Wykonanie prac zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac wraz z zaleceniami dotyczącymi przyszłego utrzymania, w tym dokumentacji fotograficznej.
Z uwagi na charakter obiektu, nie dopuszcza się wjazdu na teren cmentarza ciężkiego sprzętu, w tym podnośnika samochodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236300-3 - Wyrównywanie terenu cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77341000-2 - Okrzesywanie drzew
45236230-1 - Wyrównywanie terenu ogrodów
4.5.5.) Wartość części: 32407,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALUSSPAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072793272
7.3.3) Ulica: Bystra 138
7.3.4) Miejscowość: Bystra
7.3.5) Kod pocztowy: 34-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BALUSSPAW" Mgr Stanisław Polak
jakie przetargi wygrała firma
"BALUSSPAW" Mgr Stanisław Polak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konserwacja Zabytków Tadeusz Kalfas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243447098
7.3.3) Ulica: OBROŃCÓW WĘGIERSKIEJ GÓRKI, 11
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Konserwacja zabytków Tadeusz Kalfas
jakie przetargi wygrała firma
Konserwacja zabytków Tadeusz Kalfas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI RADZIECHOWY
więcej: przetargi RADZIECHOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.