Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476031/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont drogi gminnej nr K270907 Regietów Niżny - Regietów Wyżny dł. 847m w km 1+350÷1+900 oraz 2+433÷2+730 w miejscowości Regietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 80
1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183516041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6125fc25-795e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i remont drogi gminnej nr K270907 Regietów Niżny - Regietów Wyżny dł. 847m w km 1+350÷1+900 oraz 2+433÷2+730 w miejscowości Regietów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6125fc25-795e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038889/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja i remont drogi gminnej nr K270907 Regietów Niżny - Regietów Wyżny dł. 847m w km 1+350÷1+900 oraz 2+433÷2+730 w miejscowości Regietów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480985,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont drogi gminnej nr K270907 Regietów Niżny - Regietów Wyżny dł. 847m w km 1+350÷1+900 oraz 2+433÷2+730 w miejscowości Regietów.
Opis stanu istniejącego:
Droga bierze swój początek na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1497K Kwiatoń – Regietów - Smerekowiec (działka drogowa nr 275/1). Planowana do remontu droga posiada na początkowym odcinku o dł. 1350m nawierzchnię asfaltową, a na dalszym odcinku nawierzchnię powierzchniowo utrwaloną emulsją asfaltową i grysami o szer. jezdni 3,00m. Odnowienie korpusu drogi odbywa się poprzez prawostronny rów i przepusty. Podlegające remontowi odcinki przebiegają w terenie rzadkiej zabudowy mieszkalnej.
Zakres prac:
W ramach remontu planuje się wykonać na obu odcinkach o łącznej długości 847m (550m w km 1+300 – 1+900 oraz 297m w km 2+433 – 2+730) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową o grubości 2cm, a następnie nawierzchnię z masy mineralno- bitumicznej asfaltowej grubości 9cm o szerokości 3,0m. Pobocza drogi zostaną uzupełnione warstwą o grubości 10cm z kruszywa łamanego na szer. 2 x 0,50m. Ponadto rów zostanie oczyszczony z namułu
o grubości 30cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego. Ze względu na fakt, iż przedmiotowe postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym, zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania ze wskazanego powodu w sekcji VI pkt 6.7 ogłoszenia o zamówieniu. 04.12.2023 r. zamawiający otrzymał informację, że nie zostaną mu przyznane środki z dotacji celowej z budżetu państwa, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.