Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493305/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO
PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2024 R.
NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGOPRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2024 R.
NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41a375ab-7fba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO, PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2024 R. NA RZECZ 21 WOG W ELBLĄGU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218689,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2024 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Elbląg.Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg:
a) minimalne: 12000 kg
b) maksymalne: 18000 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg:
a) minimalne: 12000 kg
b) maksymalne: 18000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.5.5.) Wartość części: 117686,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2024 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Braniewo.Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Braniewo:
a) minimalne: 5000 kg
b) maksymalne: 10000 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Braniewo:
a) minimalne: 5000 kg
b) maksymalne: 10000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.5.5.) Wartość części: 49036,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2024 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Morąg.Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Morąg:
a) minimalne: 2500 kg
b) maksymalne: 7500 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Morąg:
a) minimalne: 2500 kg
b) maksymalne: 7500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.5.5.) Wartość części: 24518,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2024 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Bartoszyce.Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Bartoszyce:
a) minimalne: 2500 kg
b) maksymalne: 7500 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Bartoszyce:
a) minimalne: 2500 kg
b) maksymalne: 7500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.5.5.) Wartość części: 27449,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129888,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167378,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129888,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYDNEY PIZZA RESTAURANT, „ONUFRY NOCNY CLUB” Andrzej Domeracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007091
7.3.3) Ulica: Żyrardowska 45
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYDNEY PIZZA RESTAURANT , "ONUFRY NOCNY CLUB" Andrzej Domeracki
jakie przetargi wygrała firma
SYDNEY PIZZA RESTAURANT , "ONUFRY NOCNY CLUB" Andrzej Domeracki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129888,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYDNEY PIZZA RESTAURANT, „ONUFRY NOCNY CLUB” Andrzej Domeracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007091
7.3.3) Ulica: Żyrardowska 45
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYDNEY PIZZA RESTAURANT , "ONUFRY NOCNY CLUB" Andrzej Domeracki
jakie przetargi wygrała firma
SYDNEY PIZZA RESTAURANT , "ONUFRY NOCNY CLUB" Andrzej Domeracki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34870,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYDNEY PIZZA RESTAURANT, „ONUFRY NOCNY CLUB” Andrzej Domeracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007091
7.3.3) Ulica: Żyrardowska 45
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYDNEY PIZZA RESTAURANT , "ONUFRY NOCNY CLUB" Andrzej Domeracki
jakie przetargi wygrała firma
SYDNEY PIZZA RESTAURANT , "ONUFRY NOCNY CLUB" Andrzej Domeracki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34870,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „PLUS” Tarasewicz Joanna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431205733
7.3.3) Ulica: Astronomów 21/1
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PLUS" TARASEWICZ JOANNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PLUS" TARASEWICZ JOANNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.