Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857305852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudka,pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rudka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4c8be80-f073-425b-93d6-6d19a4dffe231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4c8be80-f073-425b-93d6-6d19a4dffe23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026927/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdzających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy lub usługi mogą być świadczone tylko przez jednego
wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
W istniejącym stanie faktycznym, przy przedmiocie zamówienia, którym jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów na
przewozy regularnymi liniami autobusowymi, zapewniającymi wywiązywanie się przez Gminę z obowiązków określonych
przepisami prawa oświatowego, usługa ta może zostać zrealizowana przez jednego Wykonawcę, bowiem tylko on prowadzi
linie przewozowe w oczekiwanym zakresie. Żaden inny przewoźnik działający na rynku nie byłby w stanie zrealizować
zamówienia, gdyż obiektywnie nie prowadzi on regularnych linii przewozowych na trasach wymaganych przez Zamawiającego trasach.
Z tych względów należy zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144995,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na zakupie biletów miesięcznych oraz dowozie uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rudce oraz ich odwozie do miejsca zamieszkania w czasie roku szkolnego od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. (10 miesięcy) zgodnie z opisem załączonych 3 tras na regularnych przewozach autobusowych w dni nauki szkolnej.
Przez zakup biletów rozumie się zakup około 67 szt. biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z 7 miejscowości z terenu Gminy Rudka oraz 3 z terenu Gminy Brańsk do szkoły z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. Dowóz uczniów musi nastąpić w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Przewiduje się, że usługi przewozowe realizowane będą w godzinach 7:00 do 15:30 zależnie od ustalonego w szkole planu lekcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podlaska Komunikacja Samochodowa Nova Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420200091
7.3.3) Ulica: Bohaterów Monte Cassino 8
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-873
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODLASKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA NOVA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODLASKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA NOVA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.