eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinDozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 382 20 01

1.5.8.) Numer faksu: 68 382 39 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4908437c-8379-4c0e-a800-b423b5f8e860

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4908437c-8379-4c0e-a800-b423b5f8e860

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00483931/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin: siedziby Nadleśnictwa w Świebodzinie; Szkółki Leśnej w Ołoboku; Ośrodka Wypoczynkowego Leśnik w Łagowie (lata 2024-2025),

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406496,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin. Część zamówienia nr 1 obejmuje PAKIET I – siedziba Nadleśnictwa Świebodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu I:
PAKIET I – siedziba Nadleśnictwa Świebodzin
1.Świadczenie usługi w ramach Pakietu I obejmuje świadczenie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin, na terenie nieruchomości Zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin - (łączna pow. działki 0,36 ha).
2. Charakterystyka nieruchomości objętych dozorem - dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- nowe skrzydło budynku biurowego wraz z łącznikiem do istniejącego budynku i wbudowaną windą dla osób niepełnosprawnych oraz istniejący budynek biurowy dwupiętrowy,
- budynek przy Nadleśnictwie - budynek: warsztatów, magazynów, archiwum, garaży, stróżówka, wiata śmietnikowa – jeden ciąg budynków,
- miejsce ładowania pojazdów elektrycznych,
- miejsce budowy stacji ładowania pojazdów elektrycznych, a następnie stacja ładowania pojazdów elektrycznych (budowa stacji w 2024 r.),
- ogrodzenia wokół obiektów,
- maszt antenowy
oraz każde inne obiekty i mienie nadleśnictwa będące na terenie posesji, biurowca i zaplecza wewnątrz ogrodzenia.
3. Zakres usługi obejmuje:
- ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w incydentalnych wypadkach po uzgodnieniu stron, godziny dozoru mogą ulec zmianie - i całodobowo w dni wolne od pracy (soboty, niedziele) od godz.15:00 w piątek do godz. 7:00 w poniedziałek oraz całodobowo
w pozostałe dni wolne od pracy, w tym dni ustawowo wolne od pracy (święta) w systemie ochrony ciągłej zmianowej przy co najmniej 1- osobowej obsadzie na zmianie;
- obserwacja monitoringu telewizyjnego nowego skrzydła budynku biurowego wraz z łącznikiem i istniejącym budynkiem biurowym wewnątrz i na zewnątrz oraz terenów wewnątrz ogrodzenia;
- systematyczny obchód budynków przez pracownika ochrony, zgodnie z wytyczoną trasą obchodu (2 punkty kontrolne zainstalowane przez Wykonawcę), przy czym nie rzadziej niż co 2 godziny. Wykonawca we własnym zakresie dokona instalacji systemu monitoringu pracy pracowników ochrony oraz zaopatrzy swoich pracowników w elektroniczny system
kontroli pracy. Zainstalowany sprzęt, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze pozostaje własnością Wykonawcy, co zobowiązuje również Wykonawcę do jego konserwacji i bieżących napraw w celu uniknięcia przerw w jego działaniu oraz demontażu na koszt własny, po zakończeniu realizacji umowy;
- dokonywanie kontroli osób wchodzących oraz wychodzących, jak również dokonywanie kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren objęty dozorem;
- ochronę przed wejściem lub wjazdem na teren podlegający dozorowi osób nieupoważnionych;
- kontrolowanie stanu pomieszczeń oraz zabezpieczeń, a także kontrolowanie zamknięcia okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach w budynkach, wraz z ich zamknięciem w przypadkach, gdy zostały pozostawione otwarte przez
pracowników Zamawiającego lub pracowników firmy sprzątającej;
- zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu;
- nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami bądź losowymi zagrożeniami;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zagrożeniu obiektów i mienia (Tel. Straż Leśna - 602 576 312, Sekretarz Nadleśnictwa - 504 139 247), a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb – Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego;
- zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia służb, o których mowa powyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego;
- reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji oraz zapobieganie aktom wandalizmu;
- podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w obiektach awariach lub zauważonych symptomach potencjalnych awarii, jak również podjęcie możliwych działań mających na celu ograniczenie ich negatywnych skutków;
- bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego;
- w związku z tym, że w nowym skrzydle budynku znajduje się magazyn broni, pracownicy Wykonawcy będą zobowiązani do udostępnienia obiektu dla pracowników wykonujących czynności w ramach grupy interwencyjnej.
Do dodatkowych czynności dozorowania będzie należało:
- w okresie letnim sprzątanie placu, chodników przyległych do ogrodzenia od strony ulicy tj. uprzątanie śmieci, liści, naniesionej ziemi po deszczach i składowanie nieczystości do wyznaczonych pojemników,
- w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodników przyległych do ogrodzenia od strony ulicy, zgarnianie śniegu w miejsca poza trasami przejść i przejazdu samochodów, posypywanie piaskiem i solą (piasek i sól zapewnia Wykonawca).
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
- prowadzić „Dzienniki dozoru", do którego personel Wykonawcy wpisywać winien wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, m.in. takich jak powyżej wymienione. Wpisów do „Dziennika dozoru” mogą dokonywać również organa kontrolne Zamawiającego i Wykonawcy („Dzienniki dozoru” zapewnia Wykonawca,
zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze „Dzienniki dozoru” stają się własnością Zamawiającego).
- oznakować wyżej wymieniony teren podlegający dozorowaniu tablicami informacyjnymi o następującej treści:
• napis OBIEKT CHRONIONY• nazwa podmiotu dozorującego
• telefon kontaktowy,
umieszczonymi w widocznych punktach charakterystycznych dozorowanych obiektów (minimum 2 tablice).
- w przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb: Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Gazowe, Pogotowie Energetyczne itp. a następnie przedstawicieli Zamawiającego,
- w przypadku stwierdzenia szkody w strzeżonym mieniu Zamawiającego, Wykonawca natychmiast zawiadamia policję, a w ciągu 2 dni zawiadomienie to powinno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości oraz rodzaju szkody,
- zapewnić do dyspozycji pracowników ochrony środek łączności – telefon komórkowy oraz latarkę.
5. Dodatkowe wymagania wobec pracownika ochrony:
5.1. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne o takie przestępstwo;
5.2. posiada nienaganną opinię;
5.3. posiada zdolność fizyczną do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu zamówienia;
5.4. został przeszkolony z podstawowych zasad BHP i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
5.5. posiada przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony obiektów i mienia;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymogów opisanych w pkt. 5.
6. Pracownicy Wykonawcy:
6.1. pracownicy Wykonawcy muszą być oznaczeni w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego;
6.2. posiadać przy sobie stosowną legitymację pracownika ochrony fizycznej bądź legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę;
6.3. wykonywać polecenia osób działających w imieniu instytucji państwowych lub samorządowych wydane na podstawie przepisów prawa;
6.4. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru oraz zasad współpracy ze Strażą Pożarną;
6.5. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz innych osób przebywających w chronionych obiektach.
7. Zamawiający:
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika ochrony w trybie natychmiastowym;
7.2. wyznaczony pracownik Zamawiającego zapozna pracowników ochrony z obsługą zainstalowanych bądź wyposażonych w obiektach urządzeń/sprzętów przeciwpożarowych oraz wskaże usytuowanie głównych wyłączników mediów podłączonych do obiektów. Po dokonaniu czynności, o których mowa z zdaniu poprzednim wyznaczony pracownik Zamawiającego odbierze od pracowników ochrony stosowne oświadczenia o dokonanych czynnościach informacyjnych.
Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, gdy w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu ochrony mienia.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb socjalnych w zakresie pełnienia usług ochroniarskich, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do korzystania z tych pomieszczeń w oparciu o umowę najmu - w siedzibie Nadleśnictwa Świebodzin - z pomieszczenia stróżówki i toalety wraz z obsługującym je pomieszczeniem socjalnym (16,12 m2) znajdujących się w budynku przy Nadleśnictwie do wyłącznego korzystania przez Wykonawcę. W odniesieniu do pomieszczeń objętych umową najmu Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do zapłaty Zamawiającemu czynszu najmu z tytułu najmu pomieszczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim w wysokości 75,59 zł netto miesięcznie, a także zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych za korzystanie z ww. pomieszczeń w wysokości 35,49 zł netto miesięcznie. Szczegółowe zasady oraz warunki najmu pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, zawarte są we wzorze Umowy najmu stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.5. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

98341120-2 - Usługi portierskie

4.5.5.) Wartość części: 150049,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin.
Część zamówienia nr 2 obejmuje PAKIET II–Szkółka Leśna w Ołoboku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu II
PAKIET II–Szkółka Leśna w Ołoboku
1.Świadczenie usługi w ramach Pakietu II obejmuje świadczenie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin, na terenie nieruchomości Zamawiającego – Szkółka Leśna w Ołoboku, ul. Wojciechowskiego 60a,66-213 Skąpe(łączna pow. działki 11,84 ha).
2.Charakterystyka nieruchomości objętych dozorem - dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- budynek socjalny parterowy wraz z biurem szkółki oraz pomieszczeniem technologicznym i magazynowym,
- chłodnia na zwierzynę,
- chłodnia na nasiona wraz pomieszczeniem termoterapii, magazynkiem środków chemicznych, dwóch magazynów,
pomieszczeniem z agregatem prądotwórczym – jeden budynek z osobnymi wejściami do poszczególnych pomieszczeń,
- 2 wiaty stalowe ze sprzętem,
- drewniana wiata nad myjką,
- przepompownia,
- zbiornik deszczowni,
- wiata na drewno,
- obiekt rekreacyjny (drewniany),
- namioty foliowe 6 sztuk,
- powierzchnie z sadzonkami i urządzeniami deszczującymi,
- oświetlenie,oświetlenie z wykorzystaniem paneli fotowoltaicznych,
- ogrodzenie szkółki,
- kompostownia z ogrodzeniem w odległości 10m od ogrodzenia szkółki, na której są posadowione urządzenia pomiarowego punktu meteorologicznego oraz maszt stalowy o wysokości ok. 15m,
- plac przyszłej budowy kancelarii Chociule i Krzeczkowo–roboty budowlane planowane w latach 2024-2025
oraz każde inne obiekty i mienie nadleśnictwa będące na terenie szkółki i zaplecza wewnątrz ogrodzenia.
3.Zakres usługi obejmuje:
- ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego w dni robocze(od poniedziałku do piątku)-w incydentalnych wypadkach po uzgodnieniu stron, godziny dozoru mogą ulec zmianie-i całodobowo w dni wolne od pracy(soboty, niedziele)od godz.15:00 w piątek do godz.7:00 w poniedziałek oraz całodobowo w pozostałe dni wolne od pracy, w tym dni ustawowo wolne od pracy (święta) w systemie ochrony ciągłej zmianowej przy co najmniej 1-osobowej obsadzie na zmianie;
- systematyczny obchód obiektów szkółkarskich w granicach ogrodzenia przez pracownika ochrony, zgodnie z wytyczoną trasą obchodu(4 punkty kontrolne zainstalowane przez Wykonawcę),przy czym nie rzadziej niż co 3 godziny. Wykonawca we własnym zakresie dokona instalacji systemu monitoringu pracy pracowników ochrony oraz zaopatrzy swoich pracowników w elektroniczny system kontroli pracy.Zainstalowany sprzęt, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze pozostaje własnością Wykonawcy, co zobowiązuje również Wykonawcę do jego konserwacji i bieżących napraw w celu uniknięcia przerw w jego działaniu oraz demontażu na koszt własny, po zakończeniu realizacji umowy;
- dokonywanie kontroli osób wchodzących oraz wychodzących, jak również dokonywanie kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren objęty dozorem;
- ochronę przed wejściem lub wjazdem na teren podlegający dozorowi osób nieupoważnionych;
- kontrolowanie stanu pomieszczeń oraz zabezpieczeń, a także kontrolowanie zamknięcia okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach w budynkach i obiektach Szkółki Leśnej w Ołoboku wraz z ich zamknięciem w przypadkach gdy zostały pozostawione otwarte przez pracowników Zamawiającego;
- kontrola pracy chłodni i deszczowni, w razie awarii w/w urządzeń powiadamianie szkółkarza;
- rejestracja pracy agregatu prądotwórczego;
- prowadzenie kontroli pracy chłodni-odczyt temp. o godz.19:00 i 5:00;
- utrzymanie odpowiedniej temperatury w przepompowni (wł./wył. grzejnik);
- zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu;
- nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami, bądź losowymi zdarzeniami;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zagrożeniu obiektów i mienia(Tel.Straż Leśna-602576312, Sekretarz Nadleśnictwa–504139247, Specjalista SL ds. Nasiennictwa i Szkółkarstwa–502355716),a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb – Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego;
- zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia służb, o których mowa powyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego;
- reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji oraz zapobieganie aktom wandalizmu;
- podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w obiektach awariach lub zauważonych symptomach potencjalnych awarii, jak również podjęcie możliwych działań mających na celu ograniczenie ich negatywnych skutków;
- bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego.
Do dodatkowych czynności dozorowania będzie należało:
- w okresie letnim sprzątanie placu przyległego do obiektów szkółkarskich tj. uprzątanie śmieci, liści, naniesionej ziemi po deszczach i składowanie nieczystości do wyznaczonych pojemników,
- w okresie zimowym odśnieżanie placu przyległego do obiektu socjalnego, zgarnianie śniegu w miejsca poza trasami przejść i przejazdu samochodów, posypywanie piaskiem i solą(piasek i sól zapewnia Wykonawca).
4.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
- prowadzić „Dzienniki dozoru", do którego personel Wykonawcy wpisywać winien wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, m.in. takich jak powyżej wymienione. Wpisów do „Dziennika dozoru”
mogą dokonywać również organa kontrolne Zamawiającego i Wykonawcy („Dzienniki dozoru” zapewnia Wykonawca, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze „Dzienniki dozoru” stają się własnością Zamawiającego).
- oznakować wyżej wymieniony teren podlegający dozorowaniu tablicami informacyjnymi o następującej treści:
• napis OBIEKT CHRONIONY
• nazwa podmiotu dozorującego
• telefon kontaktowy,
umieszczonymi w widocznych punktach charakterystycznych dozorowanych obiektów (minimum 2 tablice).
- w przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb: Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Gazowe, Pogotowie Energetyczne itp. a następnie przedstawicieli Zamawiającego,
- w przypadku stwierdzenia szkody w strzeżonym mieniu Zamawiającego, Wykonawca natychmiast zawiadamia policję, a w ciągu 2 dni zawiadomienie to powinno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości oraz rodzaju szkody,
- zapewnić do dyspozycji pracowników ochrony środek łączności – telefon komórkowy oraz latarkę.
5. Dodatkowe wymagania wobec pracownika ochrony:
5.1.nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne o takie przestępstwo;
5.2.posiada nienaganną opinię;
5.3. posiada zdolność fizyczną do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu zamówienia;
5.4.został przeszkolony z podstawowych zasad BHP i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
5.5.posiada przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony obiektów i mienia;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymogów opisanych w pkt. 5.
6. Pracownicy Wykonawcy:
6.1.pracownicy Wykonawcy muszą być oznaczeni w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego;
6.2.posiadać przy sobie stosowną legitymację pracownika ochrony fizycznej bądź legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę;
6.3.wykonywać polecenia osób działających w imieniu instytucji państwowych lub samorządowych wydane na podstawie przepisów prawa;
6.4.pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru oraz zasad współpracy ze Strażą Pożarną;
6.5.pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz innych osób przebywających w chronionych obiektach.
7. Zamawiający:
7.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika ochrony w trybie natychmiastowym;
7.2.wyznaczony pracownik Zamawiającego zapozna pracowników ochrony z obsługą sprzętów przeciwpożarowych (gaśnic) oraz wskaże usytuowanie głównych wyłączników mediów podłączonych do obiektów. Po dokonaniu czynności, o których mowa z zdaniu poprzednim wyznaczony pracownik Zamawiającego odbierze od pracowników ochrony stosowne oświadczenia o dokonanych czynnościach informacyjnych.
Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, gdy w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu ochrony mienia.Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb socjalnych w zakresie pełnienia usług ochroniarskich, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do
korzystania z tych pomieszczeń w oparciu o stosowne Porozumienie - na terenie Szkółki Leśnej w Ołoboku - z pomieszczenia do spożywania posiłków oraz toalety przy pomieszczeniu do spożywania posiłków wraz z obsługującym je korytarzem w budynku socjalnym. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych za korzystanie z ww. pomieszczeń w wysokości 38,73 zł netto miesięcznie. Szczegółowe zasady oraz warunki udostępnienia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, zawarte są we wzorze Porozumienia stanowiącego załącznik nr 8a do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.5. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

98341120-2 - Usługi portierskie

4.5.5.) Wartość części: 158739,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin.
Część zamówienia nr 3 obejmuje PAKIET III – Ośrodek Wypoczynkowy „Leśnik” w Łagowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu III:
PAKIET III – Ośrodek Wypoczynkowy „Leśnik” w Łagowie
1.Świadczenie usługi w ramach Pakietu III obejmuje świadczenie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin, na terenie nieruchomości Zamawiającego – Ośrodek Wypoczynkowy „Leśnik” w Łagowie ul. Bolesława Chrobrego 10, 66-220 Łagów (łączna pow. działki 1,33 ha).
2. Charakterystyka nieruchomości objętych dozorem - dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- budynki ośrodka - blok A, B, C, D oraz znajdujące się tam sale konferencyjne, konsumpcyjna i klubowa,
- pawilon grillowy,
- boisko wielofunkcyjne i boisko do siatkówki plażowej,
- plac zabaw,
- 2 garaże w jednym budynku,
- agregat prądotwórczy wraz z zadaszeniem,
- pomieszczenie na drewno i pojemniki na śmieci,
- parkingi,
- plaża,
- 2 pomosty,- drewniane wiaty: grillowa i na sprzęt pływający,
- toaleta kontenerowa z murem oporowym,
- 2 zewnętrzne platformy dla osób niepełnosprawnych,
- drogi i chodniki wewnętrzne,
- miejsce ładowania pojazdów elektrycznych,
- miejsce budowy 2 stacji ładowania pojazdów elektrycznych, a następnie stacje ładowania pojazdów elektrycznych (budowa stacji w 2024 r.)
oraz każde inne obiekty i mienie znajdujące się na terenie Ośrodka wewnątrz ogrodzenia.
3. Zakres usługi obejmuje:
- ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 19:00 do 7:00 dnia następnego we wszystkie dni tygodnia, w tym dni ustawowo wolne od pracy (święta) w systemie ochrony ciągłej zmianowej przy co najmniej 1- osobowej obsadzie na zmianie;
- obserwacja monitoringu telewizyjnego budynków A, B, C, D ośrodka wewnątrz i na zewnątrz oraz terenów wewnątrz ogrodzenia;
- systematyczny obchód całego terenu Ośrodka przez pracownika ochrony zgodnie z wytyczoną trasą obchodu (8 punktów kontrolnych zainstalowanych przez Wykonawcę) co 2 godziny. Wykonawca we własnym zakresie dokona instalacji systemu monitoringu pracy pracowników ochrony oraz zaopatrzy swoich pracowników w elektroniczny system kontroli pracy.
Zainstalowany sprzęt, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze pozostaje własnością Wykonawcy, co zobowiązuje również Wykonawcę do jego konserwacji i bieżących napraw w celu uniknięcia przerw w jego działaniu oraz demontażu na koszt własny, po zakończeniu realizacji umowy;
- dokonywanie sprawdzenia uprawnień do przebywania na terenie obiektu chronionego osób, które winny okazać kartę pobytu;
- dokonywanie sprawdzenia uprawnień pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren objęty dozorem;
- ochronę przed wejściem lub wjazdem na teren podlegający dozorowi osób nieupoważnionych;
- zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu;
- nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami bądź losowymi zagrożeniami;
- niezwłoczne powiadamianie o zagrożeniu Zamawiającego (kierownik O.W. ,,Leśnik” tel. 608 635 436 oraz Straż Leśną tel. 602 576 312), a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb – Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego;
- zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia służb, o których mowa powyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego;
- reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji oraz zapobieganie aktom wandalizmu;
- podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w obiektach awariach lub zauważonych symptomach potencjalnych awarii, jak również podjęcie możliwych działań mających na celu ograniczenie ich negatywnych skutków;
- bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego bądź gości ośrodka.
Do dodatkowych czynności dozorowania będzie należało:
- w okresie zimowym odśnieżenie ze składowaniem we wskazanych przez Zamawiającego punktach, chodników i parkingu oraz posypywanie piaskiem i solą w razie konieczności na wyznaczonych trasach niezbędnych do komunikacji gości i pojazdów zaopatrzenia (piasek i sól zapewnia Wykonawca);
- nadzór sprzętu wodnego (zgodnie z wykazem znajdującym się w recepcji) na przystani Ośrodka - przeliczanie ilości sprzętu przy rozpoczęciu i zakończeniu dyżuru.
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
- prowadzić „Dzienniki dozoru", do którego personel Wykonawcy wpisywać winien wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, m.in. takich jak powyżej wymienione. Wpisów do „Dziennika dozoru” mogą dokonywać również organa kontrolne Zamawiającego i Wykonawcy („Dzienniki dozoru” zapewnia Wykonawca,
zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze „Dzienniki dozoru” stają się własnością Zamawiającego).
- oznakować wyżej wymieniony teren podlegający dozorowaniu tablicami informacyjnymi o następującej treści:
• napis OBIEKT CHRONIONY
• nazwa podmiotu dozorującego
• telefon kontaktowy,
umieszczonymi w widocznych punktach charakterystycznych dozorowanych obiektów (minimum 2 tablice).
- w przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb: Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Gazowe, Pogotowie Energetyczne itp. a następnie przedstawicieli Zamawiającego,
- w przypadku stwierdzenia szkody w strzeżonym mieniu Zamawiającego, Wykonawca natychmiast zawiadamia policję, a w ciągu 2 dni zawiadomienie to powinno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości oraz rodzaju szkody,
- zapewnić do dyspozycji pracowników ochrony środek łączności – telefon komórkowy oraz latarkę.
5. Dodatkowe wymagania wobec pracownika ochrony:
5.1. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne o takie przestępstwo;
5.2. posiada nienaganną opinię;
5.3. posiada zdolność fizyczną do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu zamówienia;
5.4. został przeszkolony z podstawowych zasad BHP i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
5.5. posiada przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony obiektów i mienia;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymogów opisanych w pkt. 5.
6. Pracownicy Wykonawcy:
6.1. pracownicy Wykonawcy muszą być oznaczeni w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego;
6.2. posiadać przy sobie stosowną legitymację pracownika ochrony fizycznej bądź legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę;
6.3. wykonywać polecenia osób działających w imieniu instytucji państwowych lub samorządowych wydane na podstawie przepisów prawa;
6.4. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru oraz zasad współpracy ze Strażą Pożarną;
6.5. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz innych osób przebywających w chronionych obiektach.
7. Zamawiający:
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika ochrony w trybie natychmiastowym;
7.2. wyznaczony pracownik Zamawiającego zapozna pracowników ochrony z obsługą zainstalowanych bądź wyposażonych w obiektach urządzeń/sprzętów przeciwpożarowych oraz wskaże usytuowanie głównych wyłączników mediów podłączonych do obiektów. Po dokonaniu czynności, o których mowa z zdaniu poprzednim wyznaczony pracownik Zamawiającego odbierze od pracowników ochrony stosowne oświadczenia o dokonanych czynnościach informacyjnych.
Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, gdy w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu ochrony mienia.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb socjalnych w zakresie pełnienia usług ochroniarskich, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do korzystania z tych pomieszczeń w oparciu o stosowne Porozumienie - na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Leśnik” w Łagowie - z recepcji i toalety wraz z obsługującym je korytarzem, znajdujących się przy recepcji na parterze budynku B.
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych za korzystanie z ww. pomieszczeń w wysokości 45,46 zł netto miesięcznie. Szczegółowe zasady oraz warunki udostępnienia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, zawarte są we wzorze Porozumienia stanowiącego załącznik nr 8b do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.5. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

98341120-2 - Usługi portierskie

4.5.5.) Wartość części: 97706,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182433,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287033,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182433,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apexim Bis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971249928

7.3.3) Ulica: Lwowska 25

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-225

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182433,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198817,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198817,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apexim Bis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971249928

7.3.3) Ulica: Lwowska 25

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-225

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198817,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154094,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171954,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154094,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Security Orest Kulik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080164498

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-448

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154094,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UZUPEŁNIENIE SEKCJI VIII 8.3.) (DLA CZĘŚCI 1,3): Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące - oznacza, że zgodnie z paragrafem 2 Umowy Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot Umowy przez okres 12 miesięcy od dnia 1 października 2024 r. (DLA CZĘŚCI 2): Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące - oznacza, że zgodnie z paragrafem 2 Umowy Wykonawca zobowiązany jest realizować Przedmiot Umowy przez okres 12 miesięcy od dnia 12 października 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.