Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471621/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 382 20 01
1.5.8.) Numer faksu: 68 382 39 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4908437c-8379-4c0e-a800-b423b5f8e8601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4908437c-8379-4c0e-a800-b423b5f8e860
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00483931/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin: siedziby Nadleśnictwa w Świebodzinie; Szkółki Leśnej w Ołoboku; Ośrodka Wypoczynkowego Leśnik w Łagowie (lata 2024-2025),
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471621
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406496,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin. Część zamówienia nr 1 obejmuje PAKIET I – siedziba Nadleśnictwa Świebodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu I:PAKIET I – siedziba Nadleśnictwa Świebodzin
1.Świadczenie usługi w ramach Pakietu I obejmuje świadczenie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin, na terenie nieruchomości Zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin - (łączna pow. działki 0,36 ha).
2. Charakterystyka nieruchomości objętych dozorem - dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- nowe skrzydło budynku biurowego wraz z łącznikiem do istniejącego budynku i wbudowaną windą dla osób niepełnosprawnych oraz istniejący budynek biurowy dwupiętrowy,
- budynek przy Nadleśnictwie - budynek: warsztatów, magazynów, archiwum, garaży, stróżówka, wiata śmietnikowa – jeden ciąg budynków,
- miejsce ładowania pojazdów elektrycznych,
- miejsce budowy stacji ładowania pojazdów elektrycznych, a następnie stacja ładowania pojazdów elektrycznych (budowa stacji w 2024 r.),
- ogrodzenia wokół obiektów,
- maszt antenowy
oraz każde inne obiekty i mienie nadleśnictwa będące na terenie posesji, biurowca i zaplecza wewnątrz ogrodzenia.
3. Zakres usługi obejmuje:
- ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w incydentalnych wypadkach po uzgodnieniu stron, godziny dozoru mogą ulec zmianie - i całodobowo w dni wolne od pracy (soboty, niedziele) od godz.15:00 w piątek do godz. 7:00 w poniedziałek oraz całodobowo
w pozostałe dni wolne od pracy, w tym dni ustawowo wolne od pracy (święta) w systemie ochrony ciągłej zmianowej przy co najmniej 1- osobowej obsadzie na zmianie;
- obserwacja monitoringu telewizyjnego nowego skrzydła budynku biurowego wraz z łącznikiem i istniejącym budynkiem biurowym wewnątrz i na zewnątrz oraz terenów wewnątrz ogrodzenia;
- systematyczny obchód budynków przez pracownika ochrony, zgodnie z wytyczoną trasą obchodu (2 punkty kontrolne zainstalowane przez Wykonawcę), przy czym nie rzadziej niż co 2 godziny. Wykonawca we własnym zakresie dokona instalacji systemu monitoringu pracy pracowników ochrony oraz zaopatrzy swoich pracowników w elektroniczny system
kontroli pracy. Zainstalowany sprzęt, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze pozostaje własnością Wykonawcy, co zobowiązuje również Wykonawcę do jego konserwacji i bieżących napraw w celu uniknięcia przerw w jego działaniu oraz demontażu na koszt własny, po zakończeniu realizacji umowy;
- dokonywanie kontroli osób wchodzących oraz wychodzących, jak również dokonywanie kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren objęty dozorem;
- ochronę przed wejściem lub wjazdem na teren podlegający dozorowi osób nieupoważnionych;
- kontrolowanie stanu pomieszczeń oraz zabezpieczeń, a także kontrolowanie zamknięcia okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach w budynkach, wraz z ich zamknięciem w przypadkach, gdy zostały pozostawione otwarte przez
pracowników Zamawiającego lub pracowników firmy sprzątającej;
- zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu;
- nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami bądź losowymi zagrożeniami;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zagrożeniu obiektów i mienia (Tel. Straż Leśna - 602 576 312, Sekretarz Nadleśnictwa - 504 139 247), a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb – Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego;
- zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia służb, o których mowa powyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego;
- reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji oraz zapobieganie aktom wandalizmu;
- podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w obiektach awariach lub zauważonych symptomach potencjalnych awarii, jak również podjęcie możliwych działań mających na celu ograniczenie ich negatywnych skutków;
- bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego;
- w związku z tym, że w nowym skrzydle budynku znajduje się magazyn broni, pracownicy Wykonawcy będą zobowiązani do udostępnienia obiektu dla pracowników wykonujących czynności w ramach grupy interwencyjnej.
Do dodatkowych czynności dozorowania będzie należało:
- w okresie letnim sprzątanie placu, chodników przyległych do ogrodzenia od strony ulicy tj. uprzątanie śmieci, liści, naniesionej ziemi po deszczach i składowanie nieczystości do wyznaczonych pojemników,
- w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodników przyległych do ogrodzenia od strony ulicy, zgarnianie śniegu w miejsca poza trasami przejść i przejazdu samochodów, posypywanie piaskiem i solą (piasek i sól zapewnia Wykonawca).
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
- prowadzić „Dzienniki dozoru", do którego personel Wykonawcy wpisywać winien wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, m.in. takich jak powyżej wymienione. Wpisów do „Dziennika dozoru” mogą dokonywać również organa kontrolne Zamawiającego i Wykonawcy („Dzienniki dozoru” zapewnia Wykonawca,
zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze „Dzienniki dozoru” stają się własnością Zamawiającego).
- oznakować wyżej wymieniony teren podlegający dozorowaniu tablicami informacyjnymi o następującej treści:
• napis OBIEKT CHRONIONY• nazwa podmiotu dozorującego
• telefon kontaktowy,
umieszczonymi w widocznych punktach charakterystycznych dozorowanych obiektów (minimum 2 tablice).
- w przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb: Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Gazowe, Pogotowie Energetyczne itp. a następnie przedstawicieli Zamawiającego,
- w przypadku stwierdzenia szkody w strzeżonym mieniu Zamawiającego, Wykonawca natychmiast zawiadamia policję, a w ciągu 2 dni zawiadomienie to powinno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości oraz rodzaju szkody,
- zapewnić do dyspozycji pracowników ochrony środek łączności – telefon komórkowy oraz latarkę.
5. Dodatkowe wymagania wobec pracownika ochrony:
5.1. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne o takie przestępstwo;
5.2. posiada nienaganną opinię;
5.3. posiada zdolność fizyczną do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu zamówienia;
5.4. został przeszkolony z podstawowych zasad BHP i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
5.5. posiada przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony obiektów i mienia;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymogów opisanych w pkt. 5.
6. Pracownicy Wykonawcy:
6.1. pracownicy Wykonawcy muszą być oznaczeni w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego;
6.2. posiadać przy sobie stosowną legitymację pracownika ochrony fizycznej bądź legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę;
6.3. wykonywać polecenia osób działających w imieniu instytucji państwowych lub samorządowych wydane na podstawie przepisów prawa;
6.4. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru oraz zasad współpracy ze Strażą Pożarną;
6.5. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz innych osób przebywających w chronionych obiektach.
7. Zamawiający:
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika ochrony w trybie natychmiastowym;
7.2. wyznaczony pracownik Zamawiającego zapozna pracowników ochrony z obsługą zainstalowanych bądź wyposażonych w obiektach urządzeń/sprzętów przeciwpożarowych oraz wskaże usytuowanie głównych wyłączników mediów podłączonych do obiektów. Po dokonaniu czynności, o których mowa z zdaniu poprzednim wyznaczony pracownik Zamawiającego odbierze od pracowników ochrony stosowne oświadczenia o dokonanych czynnościach informacyjnych.
Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, gdy w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu ochrony mienia.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb socjalnych w zakresie pełnienia usług ochroniarskich, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do korzystania z tych pomieszczeń w oparciu o umowę najmu - w siedzibie Nadleśnictwa Świebodzin - z pomieszczenia stróżówki i toalety wraz z obsługującym je pomieszczeniem socjalnym (16,12 m2) znajdujących się w budynku przy Nadleśnictwie do wyłącznego korzystania przez Wykonawcę. W odniesieniu do pomieszczeń objętych umową najmu Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do zapłaty Zamawiającemu czynszu najmu z tytułu najmu pomieszczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim w wysokości 75,59 zł netto miesięcznie, a także zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych za korzystanie z ww. pomieszczeń w wysokości 35,49 zł netto miesięcznie. Szczegółowe zasady oraz warunki najmu pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, zawarte są we wzorze Umowy najmu stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.5. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 150049,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin.Część zamówienia nr 2 obejmuje PAKIET II–Szkółka Leśna w Ołoboku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu II
PAKIET II–Szkółka Leśna w Ołoboku
1.Świadczenie usługi w ramach Pakietu II obejmuje świadczenie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin, na terenie nieruchomości Zamawiającego – Szkółka Leśna w Ołoboku, ul. Wojciechowskiego 60a,66-213 Skąpe(łączna pow. działki 11,84 ha).
2.Charakterystyka nieruchomości objętych dozorem - dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- budynek socjalny parterowy wraz z biurem szkółki oraz pomieszczeniem technologicznym i magazynowym,
- chłodnia na zwierzynę,
- chłodnia na nasiona wraz pomieszczeniem termoterapii, magazynkiem środków chemicznych, dwóch magazynów,
pomieszczeniem z agregatem prądotwórczym – jeden budynek z osobnymi wejściami do poszczególnych pomieszczeń,
- 2 wiaty stalowe ze sprzętem,
- drewniana wiata nad myjką,
- przepompownia,
- zbiornik deszczowni,
- wiata na drewno,
- obiekt rekreacyjny (drewniany),
- namioty foliowe 6 sztuk,
- powierzchnie z sadzonkami i urządzeniami deszczującymi,
- oświetlenie,oświetlenie z wykorzystaniem paneli fotowoltaicznych,
- ogrodzenie szkółki,
- kompostownia z ogrodzeniem w odległości 10m od ogrodzenia szkółki, na której są posadowione urządzenia pomiarowego punktu meteorologicznego oraz maszt stalowy o wysokości ok. 15m,
- plac przyszłej budowy kancelarii Chociule i Krzeczkowo–roboty budowlane planowane w latach 2024-2025
oraz każde inne obiekty i mienie nadleśnictwa będące na terenie szkółki i zaplecza wewnątrz ogrodzenia.
3.Zakres usługi obejmuje:
- ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego w dni robocze(od poniedziałku do piątku)-w incydentalnych wypadkach po uzgodnieniu stron, godziny dozoru mogą ulec zmianie-i całodobowo w dni wolne od pracy(soboty, niedziele)od godz.15:00 w piątek do godz.7:00 w poniedziałek oraz całodobowo w pozostałe dni wolne od pracy, w tym dni ustawowo wolne od pracy (święta) w systemie ochrony ciągłej zmianowej przy co najmniej 1-osobowej obsadzie na zmianie;
- systematyczny obchód obiektów szkółkarskich w granicach ogrodzenia przez pracownika ochrony, zgodnie z wytyczoną trasą obchodu(4 punkty kontrolne zainstalowane przez Wykonawcę),przy czym nie rzadziej niż co 3 godziny. Wykonawca we własnym zakresie dokona instalacji systemu monitoringu pracy pracowników ochrony oraz zaopatrzy swoich pracowników w elektroniczny system kontroli pracy.Zainstalowany sprzęt, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze pozostaje własnością Wykonawcy, co zobowiązuje również Wykonawcę do jego konserwacji i bieżących napraw w celu uniknięcia przerw w jego działaniu oraz demontażu na koszt własny, po zakończeniu realizacji umowy;
- dokonywanie kontroli osób wchodzących oraz wychodzących, jak również dokonywanie kontroli pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren objęty dozorem;
- ochronę przed wejściem lub wjazdem na teren podlegający dozorowi osób nieupoważnionych;
- kontrolowanie stanu pomieszczeń oraz zabezpieczeń, a także kontrolowanie zamknięcia okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach w budynkach i obiektach Szkółki Leśnej w Ołoboku wraz z ich zamknięciem w przypadkach gdy zostały pozostawione otwarte przez pracowników Zamawiającego;
- kontrola pracy chłodni i deszczowni, w razie awarii w/w urządzeń powiadamianie szkółkarza;
- rejestracja pracy agregatu prądotwórczego;
- prowadzenie kontroli pracy chłodni-odczyt temp. o godz.19:00 i 5:00;
- utrzymanie odpowiedniej temperatury w przepompowni (wł./wył. grzejnik);
- zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu;
- nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami, bądź losowymi zdarzeniami;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zagrożeniu obiektów i mienia(Tel.Straż Leśna-602576312, Sekretarz Nadleśnictwa–504139247, Specjalista SL ds. Nasiennictwa i Szkółkarstwa–502355716),a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb – Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego;
- zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia służb, o których mowa powyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego;
- reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji oraz zapobieganie aktom wandalizmu;
- podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w obiektach awariach lub zauważonych symptomach potencjalnych awarii, jak również podjęcie możliwych działań mających na celu ograniczenie ich negatywnych skutków;
- bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego.
Do dodatkowych czynności dozorowania będzie należało:
- w okresie letnim sprzątanie placu przyległego do obiektów szkółkarskich tj. uprzątanie śmieci, liści, naniesionej ziemi po deszczach i składowanie nieczystości do wyznaczonych pojemników,
- w okresie zimowym odśnieżanie placu przyległego do obiektu socjalnego, zgarnianie śniegu w miejsca poza trasami przejść i przejazdu samochodów, posypywanie piaskiem i solą(piasek i sól zapewnia Wykonawca).
4.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
- prowadzić „Dzienniki dozoru", do którego personel Wykonawcy wpisywać winien wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, m.in. takich jak powyżej wymienione. Wpisów do „Dziennika dozoru”
mogą dokonywać również organa kontrolne Zamawiającego i Wykonawcy („Dzienniki dozoru” zapewnia Wykonawca, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze „Dzienniki dozoru” stają się własnością Zamawiającego).
- oznakować wyżej wymieniony teren podlegający dozorowaniu tablicami informacyjnymi o następującej treści:
• napis OBIEKT CHRONIONY
• nazwa podmiotu dozorującego
• telefon kontaktowy,
umieszczonymi w widocznych punktach charakterystycznych dozorowanych obiektów (minimum 2 tablice).
- w przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb: Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Gazowe, Pogotowie Energetyczne itp. a następnie przedstawicieli Zamawiającego,
- w przypadku stwierdzenia szkody w strzeżonym mieniu Zamawiającego, Wykonawca natychmiast zawiadamia policję, a w ciągu 2 dni zawiadomienie to powinno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości oraz rodzaju szkody,
- zapewnić do dyspozycji pracowników ochrony środek łączności – telefon komórkowy oraz latarkę.
5. Dodatkowe wymagania wobec pracownika ochrony:
5.1.nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne o takie przestępstwo;
5.2.posiada nienaganną opinię;
5.3. posiada zdolność fizyczną do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu zamówienia;
5.4.został przeszkolony z podstawowych zasad BHP i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
5.5.posiada przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony obiektów i mienia;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymogów opisanych w pkt. 5.
6. Pracownicy Wykonawcy:
6.1.pracownicy Wykonawcy muszą być oznaczeni w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego;
6.2.posiadać przy sobie stosowną legitymację pracownika ochrony fizycznej bądź legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę;
6.3.wykonywać polecenia osób działających w imieniu instytucji państwowych lub samorządowych wydane na podstawie przepisów prawa;
6.4.pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru oraz zasad współpracy ze Strażą Pożarną;
6.5.pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz innych osób przebywających w chronionych obiektach.
7. Zamawiający:
7.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika ochrony w trybie natychmiastowym;
7.2.wyznaczony pracownik Zamawiającego zapozna pracowników ochrony z obsługą sprzętów przeciwpożarowych (gaśnic) oraz wskaże usytuowanie głównych wyłączników mediów podłączonych do obiektów. Po dokonaniu czynności, o których mowa z zdaniu poprzednim wyznaczony pracownik Zamawiającego odbierze od pracowników ochrony stosowne oświadczenia o dokonanych czynnościach informacyjnych.
Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, gdy w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu ochrony mienia.Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb socjalnych w zakresie pełnienia usług ochroniarskich, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do
korzystania z tych pomieszczeń w oparciu o stosowne Porozumienie - na terenie Szkółki Leśnej w Ołoboku - z pomieszczenia do spożywania posiłków oraz toalety przy pomieszczeniu do spożywania posiłków wraz z obsługującym je korytarzem w budynku socjalnym. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych za korzystanie z ww. pomieszczeń w wysokości 38,73 zł netto miesięcznie. Szczegółowe zasady oraz warunki udostępnienia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, zawarte są we wzorze Porozumienia stanowiącego załącznik nr 8a do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.5. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 158739,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin.Część zamówienia nr 3 obejmuje PAKIET III – Ośrodek Wypoczynkowy „Leśnik” w Łagowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu III:
PAKIET III – Ośrodek Wypoczynkowy „Leśnik” w Łagowie
1.Świadczenie usługi w ramach Pakietu III obejmuje świadczenie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Nadleśnictwa Świebodzin, na terenie nieruchomości Zamawiającego – Ośrodek Wypoczynkowy „Leśnik” w Łagowie ul. Bolesława Chrobrego 10, 66-220 Łagów (łączna pow. działki 1,33 ha).
2. Charakterystyka nieruchomości objętych dozorem - dozorowaniu podlegają następujące obiekty i mienie w nich znajdujące się:
- budynki ośrodka - blok A, B, C, D oraz znajdujące się tam sale konferencyjne, konsumpcyjna i klubowa,
- pawilon grillowy,
- boisko wielofunkcyjne i boisko do siatkówki plażowej,
- plac zabaw,
- 2 garaże w jednym budynku,
- agregat prądotwórczy wraz z zadaszeniem,
- pomieszczenie na drewno i pojemniki na śmieci,
- parkingi,
- plaża,
- 2 pomosty,- drewniane wiaty: grillowa i na sprzęt pływający,
- toaleta kontenerowa z murem oporowym,
- 2 zewnętrzne platformy dla osób niepełnosprawnych,
- drogi i chodniki wewnętrzne,
- miejsce ładowania pojazdów elektrycznych,
- miejsce budowy 2 stacji ładowania pojazdów elektrycznych, a następnie stacje ładowania pojazdów elektrycznych (budowa stacji w 2024 r.)
oraz każde inne obiekty i mienie znajdujące się na terenie Ośrodka wewnątrz ogrodzenia.
3. Zakres usługi obejmuje:
- ochronę fizyczną jednoosobową w systemie ochrony stałej w godz. od 19:00 do 7:00 dnia następnego we wszystkie dni tygodnia, w tym dni ustawowo wolne od pracy (święta) w systemie ochrony ciągłej zmianowej przy co najmniej 1- osobowej obsadzie na zmianie;
- obserwacja monitoringu telewizyjnego budynków A, B, C, D ośrodka wewnątrz i na zewnątrz oraz terenów wewnątrz ogrodzenia;
- systematyczny obchód całego terenu Ośrodka przez pracownika ochrony zgodnie z wytyczoną trasą obchodu (8 punktów kontrolnych zainstalowanych przez Wykonawcę) co 2 godziny. Wykonawca we własnym zakresie dokona instalacji systemu monitoringu pracy pracowników ochrony oraz zaopatrzy swoich pracowników w elektroniczny system kontroli pracy.
Zainstalowany sprzęt, zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze pozostaje własnością Wykonawcy, co zobowiązuje również Wykonawcę do jego konserwacji i bieżących napraw w celu uniknięcia przerw w jego działaniu oraz demontażu na koszt własny, po zakończeniu realizacji umowy;
- dokonywanie sprawdzenia uprawnień do przebywania na terenie obiektu chronionego osób, które winny okazać kartę pobytu;
- dokonywanie sprawdzenia uprawnień pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren objęty dozorem;
- ochronę przed wejściem lub wjazdem na teren podlegający dozorowi osób nieupoważnionych;
- zabezpieczenie majątku trwałego i ruchomego chronionego obiektu;
- nadzorowanie powierzonego mienia celem zabezpieczenia obiektu i mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem oraz innymi szkodami bądź losowymi zagrożeniami;
- niezwłoczne powiadamianie o zagrożeniu Zamawiającego (kierownik O.W. ,,Leśnik” tel. 608 635 436 oraz Straż Leśną tel. 602 576 312), a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb – Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego;
- zabezpieczenie obiektów do czasu przybycia służb, o których mowa powyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego;
- reagowanie na wszelkie wypadki zakłócania spokoju, porządku publicznego, dewastacji oraz zapobieganie aktom wandalizmu;
- podjęcie interwencji w przypadku zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów;
- niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych w obiektach awariach lub zauważonych symptomach potencjalnych awarii, jak również podjęcie możliwych działań mających na celu ograniczenie ich negatywnych skutków;
- bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego bądź gości ośrodka.
Do dodatkowych czynności dozorowania będzie należało:
- w okresie zimowym odśnieżenie ze składowaniem we wskazanych przez Zamawiającego punktach, chodników i parkingu oraz posypywanie piaskiem i solą w razie konieczności na wyznaczonych trasach niezbędnych do komunikacji gości i pojazdów zaopatrzenia (piasek i sól zapewnia Wykonawca);
- nadzór sprzętu wodnego (zgodnie z wykazem znajdującym się w recepcji) na przystani Ośrodka - przeliczanie ilości sprzętu przy rozpoczęciu i zakończeniu dyżuru.
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
- prowadzić „Dzienniki dozoru", do którego personel Wykonawcy wpisywać winien wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne zdarzenia z zakresu wykonywanych czynności, m.in. takich jak powyżej wymienione. Wpisów do „Dziennika dozoru” mogą dokonywać również organa kontrolne Zamawiającego i Wykonawcy („Dzienniki dozoru” zapewnia Wykonawca,
zarówno w trakcie realizacji usługi, jak i po wykonanej usłudze „Dzienniki dozoru” stają się własnością Zamawiającego).
- oznakować wyżej wymieniony teren podlegający dozorowaniu tablicami informacyjnymi o następującej treści:
• napis OBIEKT CHRONIONY
• nazwa podmiotu dozorującego
• telefon kontaktowy,
umieszczonymi w widocznych punktach charakterystycznych dozorowanych obiektów (minimum 2 tablice).
- w przypadku stwierdzenia przez pracownika Wykonawcy jakiegokolwiek zagrożenia strzeżonego obiektu ma on obowiązek natychmiastowego powiadomienia w pierwszej kolejności odpowiednich służb: Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Gazowe, Pogotowie Energetyczne itp. a następnie przedstawicieli Zamawiającego,
- w przypadku stwierdzenia szkody w strzeżonym mieniu Zamawiającego, Wykonawca natychmiast zawiadamia policję, a w ciągu 2 dni zawiadomienie to powinno być potwierdzone na piśmie z określeniem ilości oraz rodzaju szkody,
- zapewnić do dyspozycji pracowników ochrony środek łączności – telefon komórkowy oraz latarkę.
5. Dodatkowe wymagania wobec pracownika ochrony:
5.1. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne o takie przestępstwo;
5.2. posiada nienaganną opinię;
5.3. posiada zdolność fizyczną do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu zamówienia;
5.4. został przeszkolony z podstawowych zasad BHP i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
5.5. posiada przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony obiektów i mienia;
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymogów opisanych w pkt. 5.
6. Pracownicy Wykonawcy:
6.1. pracownicy Wykonawcy muszą być oznaczeni w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego;
6.2. posiadać przy sobie stosowną legitymację pracownika ochrony fizycznej bądź legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę;
6.3. wykonywać polecenia osób działających w imieniu instytucji państwowych lub samorządowych wydane na podstawie przepisów prawa;
6.4. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru oraz zasad współpracy ze Strażą Pożarną;
6.5. pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do kulturalnego zachowania względem pracowników Zamawiającego oraz innych osób przebywających w chronionych obiektach.
7. Zamawiający:
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika ochrony w trybie natychmiastowym;
7.2. wyznaczony pracownik Zamawiającego zapozna pracowników ochrony z obsługą zainstalowanych bądź wyposażonych w obiektach urządzeń/sprzętów przeciwpożarowych oraz wskaże usytuowanie głównych wyłączników mediów podłączonych do obiektów. Po dokonaniu czynności, o których mowa z zdaniu poprzednim wyznaczony pracownik Zamawiającego odbierze od pracowników ochrony stosowne oświadczenia o dokonanych czynnościach informacyjnych.
Wykonawca odpowiada za szkodę spowodowaną kradzieżą z włamaniem lub pożarem tylko wówczas, gdy w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina przy wykonywaniu ochrony mienia.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb socjalnych w zakresie pełnienia usług ochroniarskich, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany do korzystania z tych pomieszczeń w oparciu o stosowne Porozumienie - na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Leśnik” w Łagowie - z recepcji i toalety wraz z obsługującym je korytarzem, znajdujących się przy recepcji na parterze budynku B.
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych za korzystanie z ww. pomieszczeń w wysokości 45,46 zł netto miesięcznie. Szczegółowe zasady oraz warunki udostępnienia pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem, zawarte są we wzorze Porozumienia stanowiącego załącznik nr 8b do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.5. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 97706,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182433,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287033,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182433,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apexim Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971249928
7.3.3) Ulica: Lwowska 25
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-225
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182433,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198817,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219186,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198817,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apexim Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971249928
7.3.3) Ulica: Lwowska 25
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-225
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198817,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154094,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154094,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfect Security Orest Kulik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080164498
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-448
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154094,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.