Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62496c7-12ef-4d0c-9b26-c5ce65af0d88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054519/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wyk. dok. geodezyjnej na podst. której nastapi dostos. bazy danych ewid. gruntów i budynków do obowiąz. przepisów w zakres. powierz. działek ewidencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji geodezyjnej, na podstawie której nastąpi dostosowanie bazy
danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych
dla powiatu krotoszyńskiego.
2. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji
geodezyjnej, na podstawie której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących
przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych w postaci:
1) Zbiorów nowych, zmodyfikowanych lub zweryfikowanych danych, które należą do zakresu informacyjnego bazy danych
ewidencji gruntów i budynków,
2) Dokumentów wymaganych przepisami prawa wydanymi na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo geodezyjne i
kartograficzne.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty
bezusterkowego odbioru końcowego.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony
zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, oraz wydłużenia
gwarancji.
4. W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt i ryzyko zobowiązany będzie do
1) Nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca,
2) Nieodpłatnego usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00501566/01 z dnia 2024-09-16
2024-09-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Wykonawca zobowiązany będzie dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej
umowy oraz SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.
5. W razie stwierdzenia w czasie odbioru lub w okresie gwarancji wad, powstałych z przyczyn, za które odpowiada
Wykonawca, nie nadających się do usunięcia, a wady te uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego
przeznaczeniem - Zamawiający może odstąpić od umowy, lub żądać wykonania umowy po raz drugi na koszt wykonawcy, a
Wykonawca naprawi na koszt własny szkody poniesione przez Zamawiającego.
6. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach
alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem
ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w
związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej
zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów
napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem
zmian ustawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości jej zwiększenia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postepowanie.Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
- "Dostawa elementów informacji pasażerskiej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu dynamicznej informacji pasażerskiej"
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.