eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebfe9422-d546-483b-b900-30bcbb0d59bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą prawną trybu zam. z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2) Ustawy – „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie
zam. z wolnej ręki, jeżeli: […] 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym […] albo wszystkie oferty
zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione; […]. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie pn.: Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21, w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) Ustawy, zamieszczając ogłoszenie nr 2024/BZP00491192/01
Termin składania ofert:
17.09.2024 r., godz. 10:00, termin otwarcia ofert: 17.09.2024 r., godz. 10:05. W prowadzonym postępowaniu złożono w terminie 3 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d9be1c66-279f-4daa-b591-45e48ffba63e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52539,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Uchwyt uchylny ścienny ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
 śr. 25-35 mm, umywalkowy, uchylny o dł. 60 - 70cm,
 zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie min. 120 kg
2.2. Uchwyt stały ścienny ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
 śr. 25-35 mm, umywalkowy, stały o dł. 50 cm-70cm,
 zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie min. 120 kg
2.3. Uchwyt uchylny ścienny ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
 śr. 25-35 mm, uchylny montowany przy WC , dł. 70-80cm,
 zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie min. 120 kg
2.4. Uchwyt uchylny ścienny z uchwytem na papier toaletowy ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
 śr.25- 35 mm, uchylny montowany przy WC z uchwytem na papier, dł. 70-80 cm,
 zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie min. 120 kg
2.5. Uchwyt stały ścienny dł. 70-80 cm
 śr.25- 35 mm,
 zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie min. 120 kg
2.6. Uchwyt kątowy pod prysznic ze stali nierdzewnej
 stal nierdzewna 60/40 cm
 śr.25- 35 mm,
 zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie min. 120 kg
2.7. Lustro uchylne dla niepełnosprawnych z uchwytem 50x60 cm (+/- 10%)
 lustro uchylne dla niepełnosprawnych z hartowanego szkła z chromowanym uchwytem,
 posiada kąt nachylenia do 20 stopni,
2.8. Krzesełko prysznicowe składane dla niepełnosprawnych "Materiał
 Stal nierdzewna
 szerokość min 480
 głębokość min 400 mm
 Średnica rury min 25 mm
 obciążenie min. 120 kg
 zestaw śrub montażowych kołków oraz zaślepek ochronnych w komplecie
2.9. Taboret prysznicowy ze stali nierdzewnej
 Taboret przeznaczony jest do użytkowania pod prysznicem
 materiał wykonania konstrukcji stal nierdzewna
 wymiary (±15%): wysokość 42 cm, długość 36 cm szerokość 34 cm
 średnica rury min. 25 mm
 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
 obciążenie minimum 120 kg
2.10. Bateria umywalkowa dla niepełnosprawnych łokciowa, stojąca z obrotową wylewką + zestaw montażowy i korek automatyczny
 regulator ceramiczny 40mm
 uchwyt specjalistyczny
 montaż jednootworowy
 automatyczny korek spustowy G1¼
 przyłącza elastyczne (wężyki) G3/8 - M10x1
 zestaw montażowy
 kolor chrom

3. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Wymagania ogólne – Tabela nr 1.
4. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowań przez Zamawiającego - czas reakcji do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4.2. Wraz z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
4.3. Wymagany okres gwarancji wynosi – min. 12 miesiące.
4.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
4.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
4.6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Suchowola, ul. Goniądzka 21.
4.7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
4.8.Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39144000-3 - Meble łazienkowe

39299300-7 - Lustra szklane

42131400-0 - Kurki, krany sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kalinowski prowadzący działalność pod firmą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451001777

7.3.3) Ulica: ul. 1000-lecia PP 34

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47247,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.