Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebfe9422-d546-483b-b900-30bcbb0d59bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną trybu zam. z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2) Ustawy – „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie
zam. z wolnej ręki, jeżeli: […] 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym […] albo wszystkie oferty
zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione; […]. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie pn.: Dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21, w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) Ustawy, zamieszczając ogłoszenie nr 2024/BZP00491192/01
Termin składania ofert:
17.09.2024 r., godz. 10:00, termin otwarcia ofert: 17.09.2024 r., godz. 10:05. W prowadzonym postępowaniu złożono w terminie 3 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d9be1c66-279f-4daa-b591-45e48ffba63e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-OB.Db.263.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52539,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek dla osób niepełnosprawnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. Uchwyt uchylny ścienny ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
śr. 25-35 mm, umywalkowy, uchylny o dł. 60 - 70cm,
zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie min. 120 kg
2.2. Uchwyt stały ścienny ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
śr. 25-35 mm, umywalkowy, stały o dł. 50 cm-70cm,
zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie min. 120 kg
2.3. Uchwyt uchylny ścienny ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
śr. 25-35 mm, uchylny montowany przy WC , dł. 70-80cm,
zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie min. 120 kg
2.4. Uchwyt uchylny ścienny z uchwytem na papier toaletowy ze stali nierdzewnej dla osób niepełnosprawnych
śr.25- 35 mm, uchylny montowany przy WC z uchwytem na papier, dł. 70-80 cm,
zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie min. 120 kg
2.5. Uchwyt stały ścienny dł. 70-80 cm
śr.25- 35 mm,
zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie min. 120 kg
2.6. Uchwyt kątowy pod prysznic ze stali nierdzewnej
stal nierdzewna 60/40 cm
śr.25- 35 mm,
zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie min. 120 kg
2.7. Lustro uchylne dla niepełnosprawnych z uchwytem 50x60 cm (+/- 10%)
lustro uchylne dla niepełnosprawnych z hartowanego szkła z chromowanym uchwytem,
posiada kąt nachylenia do 20 stopni,
2.8. Krzesełko prysznicowe składane dla niepełnosprawnych "Materiał
Stal nierdzewna
szerokość min 480
głębokość min 400 mm
Średnica rury min 25 mm
obciążenie min. 120 kg
zestaw śrub montażowych kołków oraz zaślepek ochronnych w komplecie
2.9. Taboret prysznicowy ze stali nierdzewnej
Taboret przeznaczony jest do użytkowania pod prysznicem
materiał wykonania konstrukcji stal nierdzewna
wymiary (±15%): wysokość 42 cm, długość 36 cm szerokość 34 cm
średnica rury min. 25 mm
posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych
obciążenie minimum 120 kg
2.10. Bateria umywalkowa dla niepełnosprawnych łokciowa, stojąca z obrotową wylewką + zestaw montażowy i korek automatyczny
regulator ceramiczny 40mm
uchwyt specjalistyczny
montaż jednootworowy
automatyczny korek spustowy G1¼
przyłącza elastyczne (wężyki) G3/8 - M10x1
zestaw montażowy
kolor chrom
3. Zamówienie składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Wymagania ogólne – Tabela nr 1.
4. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wolny od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę składanych zapotrzebowań przez Zamawiającego - czas reakcji do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4.2. Wraz z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
4.3. Wymagany okres gwarancji wynosi – min. 12 miesiące.
4.4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
4.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).
4.6. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Suchowola, ul. Goniądzka 21.
4.7. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
4.8.Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39144000-3 - Meble łazienkowe
39299300-7 - Lustra szklane
42131400-0 - Kurki, krany sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kalinowski prowadzący działalność pod firmą Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451001777
7.3.3) Ulica: ul. 1000-lecia PP 34
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47247,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego min. 8 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby SPZOZ w Sokółce w ramach dofinansowania z PFRON
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Rozbudowa odcinka drogi powiatowej 1322B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w powiecie sokólskim
- Prace porządkowo-czystościowe w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Piłsudskiego 7 oraz przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce 12 m-cy
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa łózek elektrycznych z materacem przeciwodleżynowym i szafką
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.