Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537147/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00564240/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.4.2.) Miejscowość: Żukowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.biala@zukowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550120
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00537147
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.770.000,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset siedemdziesiąt tysięcy złotych ), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów finansowych złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie
co najmniej :
jedną usługę projektową polegającą na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej ( projekt architektoniczno – budowlany, projekty wykonawcze branży elektrycznej i sanitarnej, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ) na wykonanie budowy drogi publicznej co najmniej klasy G i kategorii ruchu KR4 o nawierzchni jezdni bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem o wartości robót budowlanych min. 4.000.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych ( co należy podać w załączniku nr 7 do SWZ ),
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie drogi publicznej co najmniej klasy G i kategorii ruchu KR4 o nawierzchni jezdni bitumicznej
wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem o wartości robót budowlanych min. 4.000.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu
na użytkowanie i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych ( co należy podać w załączniku nr 7 do SWZ ).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych usług projektowych i wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują :
trzema (3) projektantami branży drogowej – posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których
w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
w projektowaniu ( licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych ), a w tym opracowanie min. jednego projektu budowlanego dla inwestycji drogowej
o wartości inwestycji min. 4.000.000 zł brutto, dla której została wydana ostateczna decyzja pozwolenia na budowę i/lub organ nadzoru budowlanego
( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych;
projektantem branży elektrycznej – posiadającym uprawnienia budowlane
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,
na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie
w projektowaniu (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych);
projektantem branży sanitarnej – posiadającym uprawnienia budowlane
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych
i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu ( licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych );
kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych), w tym kierowaniu min. jedną budową drogi publicznej o wartości inwestycji min. 4.000.000 zł brutto, dla której została wydana ostateczna decyzja pozwolenia
na użytkowanie i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Kierowanie powyższym zadaniem powinno obejmować pełny okres realizacji, tj. od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia zadania. Roboty powinny być zakończone najpóźniej w dniu składania ofert;
kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych) w wykonywaniu funkcji kierownika robót elektrycznych;
kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych) w wykonywaniu funkcji kierownika robót sanitarnych.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.770.000,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset siedemdziesiąt tysięcy złotych ), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów finansowych złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie
co najmniej :
jedną usługę projektową polegającą na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej ( projekt architektoniczno – budowlany, projekty wykonawcze branży elektrycznej i sanitarnej, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ) na wykonanie budowy drogi publicznej co najmniej klasy G i kategorii ruchu KR4 o nawierzchni jezdni bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem o wartości robót budowlanych min. 4.000.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych ( co należy podać w załączniku nr 7 do SWZ ),
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie drogi publicznej co najmniej klasy G i kategorii ruchu KR4 o nawierzchni jezdni bitumicznej
wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem o wartości robót budowlanych min. 4.000.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu
na użytkowanie i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych ( co należy podać w załączniku nr 7 do SWZ ).
Zamawiający uzna warunek a) – doświadczenie, za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie drogi publicznej co najmniej klasy G i kategorii ruchu KR4 o nawierzchni jezdni bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym i odwodnieniem o wartości robót budowlanych min. 4.000.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych, wykonaną w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych usług projektowych i wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie usługi lub roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
b) Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują :
Kierownikiem Zespołu projektowego – posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których
w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
w projektowaniu ( licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych ), a w tym opracowanie min. jednego projektu budowlanego dla inwestycji drogowej
o wartości inwestycji min. 4.000.000 zł brutto, dla której została wydana ostateczna decyzja pozwolenia na budowę i/lub organ nadzoru budowlanego
( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych;
dwoma ( 2 ) projektantami branży drogowej - posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których
w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
( licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych) w projektowaniu dróg lub sprawdzaniu projektów inwestycji drogowych o wartości inwestycji co najmniej 4.000.000 zł brutto;
projektantem branży elektrycznej – posiadającym uprawnienia budowlane
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,
na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie
w projektowaniu (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych);
projektantem branży sanitarnej – posiadającym uprawnienia budowlane
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych
i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu ( licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych );
kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych), w tym kierowaniu min. jedną budową lub rozbudową drogi publicznej o wartości inwestycji min. 4.000.000 zł brutto, dla której została wydana ostateczna decyzja pozwolenia na użytkowanie i/lub organ nadzoru budowlanego ( PINB ) nie wniósł zastrzeżeń do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Kierowanie powyższym zadaniem powinno obejmować pełny okres realizacji, tj. od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia zadania. Roboty powinny być zakończone najpóźniej w dniu składania ofert;
kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych) w wykonywaniu funkcji kierownika robót elektrycznych;
kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od daty otrzymania uprawnień budowlanych) w wykonywaniu funkcji kierownika robót sanitarnych.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) z dopiskiem: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12".
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.11.2024 r.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Głogowie
59 8646 0008 0000 0032 1769 0004
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Żukowice,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) z dopiskiem: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12".
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.11.2024 r.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Głogowie
59 8646 0008 0000 0032 1769 0004
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Żukowice,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-29 12:00
Po zmianie:
2024-10-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 29.10.2024 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem Platformy zakupowej na adres : https://zukowice.ezamawiajacy.pl
Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 31.10.2024 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy zakupowej na adres : https://zukowice.ezamawiajacy.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-29 12:15
Po zmianie:
2024-10-31 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-27
Po zmianie:
2024-11-29
INNE PRZETARGI ŻUKOWICE
więcej: przetargi ŻUKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni chodnika wzdłuż ul. I. Mościckiego oraz ul. Balonowej we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynku administracyjnego Gminy Zamość."
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O.
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- "Opracowanie dokumentacji projektowej w celu wykonania przebudowy drogi wojewódzkiej 878 Stobierna-Rzeszów-Dylągówka, polegającej na budowie chodnika/ciągu pieszo- rowerowego w Stobiernej".
- Dostosowanie budynku internatu SOSWNiS w Raciborzu do wymagań ochrony przeciwpożarowej w ramach zadania pn. "Przystosowanie dla niepełnosprawnych budynku internatu SOSWNiS w Raciborzu"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.