eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanaUTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA, W SEZONIE 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA, W SEZONIE 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowość: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324759755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE ZIMOWE DRÓG GMINNYCH W GMINIE MSZANA, W SEZONIE 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d363454-9f4d-4694-8582-3e7cb40e0f20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020258/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,178981,f83f5433f586f6404b4b32d082c1c61f.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,178981,f83f5433f586f6404b4b32d082c1c61f.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,178981,f83f5433f586f6404b4b32d082c1c61f.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników w sołectwie Mszana,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do zwalczania śliskości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników w sołectwie Połomia,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do zwalczania śliskości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie, posypywanie dróg gminnych i chodników w sołectwie Gogołowa,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do zwalczania śliskości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp:
za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj:
1) co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 75 KM z napędem 4x4 dla każdej części zamówienia;
2) co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 34 KM dla każdej części zamówienia;
3) co najmniej dwoma rozsiewaczami zawieszanymi o minimalnej ładowności 500 kg dla każdej części zamówienia;
4) jedną koparko-ładowarką.
5) Uwaga do pkt 3.4:
6) W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną koparko-ładowarką dla wszystkich części, w pozostałych przypadkach (ppkt 1-3) Wykonawca musi wykazać się sprzętem dla każdej części osobno.
7) Sprzęt do zimowego utrzymania dróg winien być sprawny (24 godziny na dobę)
i posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczony do ruchu. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zapewni natychmiast na czas jego naprawy inny sprawny technicznie sprzęt.
8) Do realizacji usługi Wykonawca używać będzie sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg przepisów o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i ppoż.
9) Zamawiający wymaga, aby rozsiewacz zawieszony/zabudowany był na ciągniku tak, aby możliwe było jednoczesne prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem
i usuwaniem śliskości dróg.
WAŻNE!
Pozostałe wymagania:
Wykonawca, który wygra postępowanie przetargowe powinien na etapie realizacji zawartej
Umowy przekazywać na żądanie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające zakup soli i
piasku (przynajmniej) w takiej ilości, jaka została zużyta w trakcie zimowego
(sezon 2024/25) utrzymania dróg w poszczególnych sołectwach Gminy Mszana.


3.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla wszystkich części.
3.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla wszystkich części.
3.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla wszystkich części.
3.4 zdolności technicznej lub zawodowej;
warunek dla wszystkich części:
za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj:
1) co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 75 KM z napędem 4x4 dla każdej części zamówienia;
2) co najmniej jednym ciągnikiem z pługiem do odśnieżania o mocy minimalnej 34 KM dla każdej części zamówienia;
3) co najmniej dwoma rozsiewaczami zawieszanymi o minimalnej ładowności 500 kg dla każdej części zamówienia;
4) jedną koparko-ładowarką.
5) Uwaga do pkt 3.4:
6) W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną koparko-ładowarką dla wszystkich części, w pozostałych przypadkach (ppkt 1-3) Wykonawca musi wykazać się sprzętem dla każdej części osobno.
7) Sprzęt do zimowego utrzymania dróg winien być sprawny (24 godziny na dobę)
i posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczony do ruchu. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zapewni natychmiast na czas jego naprawy inny sprawny technicznie sprzęt.
8) Do realizacji usługi Wykonawca używać będzie sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg przepisów o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i ppoż.
9) Zamawiający wymaga, aby rozsiewacz zawieszony/zabudowany był na ciągniku tak, aby możliwe było jednoczesne prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem
i usuwaniem śliskości dróg.
WAŻNE!
Pozostałe wymagania:
Wykonawca, który wygra postępowanie przetargowe powinien na etapie realizacji zawartej
Umowy przekazywać na żądanie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające zakup soli i
piasku (przynajmniej) w takiej ilości, jaka została zużyta w trakcie zimowego
(sezon 2024/25) utrzymania dróg w poszczególnych sołectwach Gminy Mszana.

3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp:
3.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla wszystkich części.
3.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla wszystkich części.
3.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie dla wszystkich części.
3.4 zdolności technicznej lub zawodowej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: swz

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: swz

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

swz

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

swz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

swz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zał nr do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,178981,f83f5433f586f6404b4b32d082c1c61f.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.