Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja remizy strażackiej w Jasieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbabdf77-dca0-4eac-9156-c8e946e45fe61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja remizy strażackiej w Jasieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbabdf77-dca0-4eac-9156-c8e946e45fe6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036845/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja remizy strażackiej w Jasieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: „Modernizacja remizy strażackiej w Jasieniu”, na działce nr 22 obręb Jasień.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków- edycja pierwsza
Nr promesy NR RPOZ/2022/8098/PolskiLad
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na który składa się dokumentacja projektowa.
Zakres zadania obejmuje:
I. Modernizacja elewacji budynku garażu:
1. W celu odprowadzenia wód opadowych od budynku garażu, teren wokół niego należy nieznacznie podnieść z wyskarpieniem nasypu w kierunku od budynku ze spadkiem co najmniej 5%.
2. Przenieść figurę św. Floriana na postument obok budynku.
3. Wstawić imitację dodatkowych zastrzałów i rygli zgodnie z logiką budownictwa szachulcowego
4. Od strony elewacji tylnej w podeście sąsiadującej wiaty należy wykonać wzdłużne, ażurowe pokrycie z odprowadzeniem zagłębioną rynną wód opadowych ściekających po elewacji, poza budynek.
5. Zaopatrzyć rury spustowe w wylewki metalowe skierowane od budynku.
6. Malowanie elewacji.
II. Modernizacja wieży:
1 . W zakresie poprawy warunków korzystania z pomieszczeń socjalnych oraz spełnienia wymagań sanitarnych, należy wykonać modernizację WC.
2. Wykonać izolację termiczną stropu nad parterem, nadczęścią socjalną.
3. Dla odprowadzenia wód opadowych od budynku wieży, teren wokół niej należy nieznacznie podnieść z wyskarpieniem nasypu w kierunku od budynku ze spadkiem co najmniej 5%.
4. Kondygnacje wymagają wysprzątania, usunięcia zbędnych rzeczy i usunięcia pozostałości po owadach.
III. Dach wieży:
1. Wymiana zbutwiałych krokwi wskazanych;
2. Uzupełnienie krokwi brakujących;
3. Wykonanie nowego deskowania dachu;
4. Pokrycie dachu blachą płaską galwanizowaną w kolorze czarnym;
5. Wykonanie rynienek obwodowych ukrytych w okapie;
6. Wykonanie odpływu za pomocą niewielkich rzygaczy narożnych.
7. Konserwacja elementów stalowych wieży.
IV. Elewacja parteru wieży:
1. Wymiana uszkodzonych części podwaliny, słupów i zastrzałów w konstrukcji szachulcowej,
2. Uzupełnienie tynków w szachulcu (zastosowanie materiałów współpracujących, niehigroskopijnych),
3. Szczeliny pomiędzy konstrukcją szachulcową a wypełnieniem ceglanym należy wypełnić elastycznym szczeliwem wodoodpornym w kolorze białym (nie stosować pianki PUR),
4. Dolne partie muru fundamentowego na styku z konstrukcją drewnianą- wymagają zabezpieczenia przed spływaniem wód opadowych i wnikaniem do budynku po murze pod okładziną kamienną.
V. Oszalowanie wieży:
1. Wykonanie powierzchniowej impregnacji oszalowania z zachowaniem czarnej, matowej kolorystyki.
2. Wymiana uszkodzonych przez korozję biologiczną desek zwłaszcza w przestrzeni pionowej pomiędzy otworami okiennymi,
3. Uzupełninie deskowania z likwidacją szpar między szalowaniem zewnętrznym.
4. Naprawa i impregnacja okiennic, naprawa i impregnacja okien z uzupełnieniem szklenia metodami zaakceptowanymi przez konserwatora zabytków.
5. Odrdzewienie i zaimpregnowanie metalowych okuć i wyposażenie do podwieszania węży strażackich.
6. Zachowanie zewnętrznych ostańców podłączeń przewodów elektroenergetycznych napowietrznych.
7. Wypełnienie miejsca po żerowaniu owadów.
8. Przeniesienie wyżej przewodu elektrycznego zasilającego syrenę, tak aby woda ścigająca po jego zewnętrznym zwisie nie wpływała do wieży.
VI. Konstrukcja wieży:
1. Wymienienie elementów konstrukcji,
2. Poprawienie mocowania szczebli drabiny stałej,
3. Uzupełnienie braków konstrukcji i wymienienie deskowanie podłogi.
VII. Naprawa oświetlenia wewnętrznego na kondygnacjach wieży.
VIII. Oddzielenie systemu odprowadzenia wód deszczowych z wiaty od systemu wieży, gdyż obciążenie podczas deszczy nawalnych jest zbyt duże dla zastosowanego rozwiązania i powoduje zalewanie elewacji wieży.
IX. Modernizacja instalacji sanitarnych.
1. Przebudowa wyposażenia sanitarnego w pomieszczeniu socjalnym.
2. Ze względów higieniczno- sanitarnych należy zamontować dodatkową umywalkę w pomieszczeniu socjalnym w części sanitarnej-WC.
3. W pomieszczeniu socjalnym należy wymienić istniejącą umywalkę na zlew stalowy.
4. Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej pod umywalkę
X. Wentylacja
1. Montaż dodatkowej wentylacji w pomieszczeniu socjalnym która będzie również stanowić wentylację dla reszty pomieszczenia.
2. W kanale wentylacyjnym, dla podniesienia wydajności i lepszej cyrkulacji należy zainstalować wentylator mechaniczny
3. Montaż w garażu odsysacza spalin wraz z malowaniem ścian.
2) Teren budowy znajduje się w obrębie budynku funkcjonującej Ochotniczej Straży Pożarnej, należy przewidzieć rozwiązania zabezpieczające teren budowy wraz z drogą dojazdową, przed dostępem osób trzecich.
3) Wszystkie materiały wykończeniowe i wbudowane w budynek należy uzgodnić przed ich wbudowaniem z przedstawicielem Zamawiającego. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do SWZ), SWZ.
5) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 poz. 725 ze zm.), ustawą z dnia 11 września 2019 r. ustawy PZP i ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 1610 ze zm.)
6) Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni niezbędne warunki dla osób ze szczególnymi potrzebami o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 poz.2240 ze zm.)
7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 9): projektem architektoniczno-budowlanym oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary w dokumentacji , służą wyłącznie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy w celu wyliczenia ceny ofertowej i ich wadliwość nie może być podstawą żądania zmiany ceny.
8) Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie terenu objętego pracami do możliwości realizacji prac budowlanych i zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót.
9) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w czasie trwania prac objętych niniejszą umową bezpieczeństwo i ochronę zdrowia dla pracowników własnych oraz pozostałych osób przebywających na terenie budowy.
10) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego wygrodzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy ze szczególną starannością.
11) Wykonawca musi umożliwić dojazd i dojście do budynku funkcjonującej remizy strażackiej.
12) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
a) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.
b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia,
c) wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej
oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD
d) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
13) Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:
a) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego,
b) nadzoru nad bhp,
c) ustalania i utrzymywania porządku,
d) odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia,
e) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej).
14) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach wykonywanych przez Wykonawcę;
15) W kalkulacji oferty należy uwzględnić sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
16) Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie i wcześniej zaakceptowanych przez zamawiającego.
17) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej pełen zakres ryzyk związanych z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość przedmiotu umowy.
18) Termin gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy (licząc od daty prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego) i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
19) Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENO-BUD Tomasz Grzonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221005302
7.3.3) Ulica: św. Krzysztofa 21
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.