Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Rybniku
1.3.) Oddział zamawiającego: PSSE w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kpt. L. Janiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 24 009
1.5.8.) Numer faksu: 32 42 24 547
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.rybnik@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/psse-rybnik
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20032e10-36af-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20032e10-36af-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00332572/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa laptopów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno–epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” nr POIS.11.03.00-00-0192/22 realizowany w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.272.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15853,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 laptopów wraz z oprogramowaniem dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1a do SWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa.
3. Przedmiot zamówienia nie może posiadać wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) ani wad prawnych.
4. Zamawiający wymaga przekazania wraz z urządzeniem dokumentów dostarczonych przez producenta sprzętu (w tym instrukcje, opisy techniczne)
5. Zamawiający wymaga, by okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące, wydłużenie tego okresu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert. Sposób wykonywania serwisu urządzenia oraz warunki gwarancji opisane są w istotnych postanowieniach umownych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niejednoznaczność postanowień SWZ to jest:- brak wskazania, jaki charakter ma wynik testu BAPCo – czy jest to przedmiotowy środek dowodowy czy treść oferty
- oraz niejasno opisane wymagania co do dokumentu, to jest jakie informacje powinny znaleźć się w dokumencie z testem BAPCo Zamawiający stwierdził, że niejednoznaczność postanowień SWZ mogła utrudniać złożenie prawidłowej oferty.
Niejednoznaczność stanowi więc nieusuwalną wadę postępowania, ponieważ nie może być skorygowana przez Zamawiającego w toku postępowania, wymagania Zamawiającego co do treści ofert po otwarciu ofert nie mogą być zmieniane. Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16851,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19311,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie jakości kształcenia Zespołu Szkół Zawodowych im. S.Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie do wymogów regionalnego rynku pracy w ramach projektu pt. ,,Nowoczesny logistyk"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, akcesoriów, oprogramowania, mebli, wirtualnego laboratorium, pomocy dydaktycznych dla szkół.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ
- Dostawa wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Połajewie w ramach zadania: "Zakup i montaż wyposażenia dla części żłobkowej w budynku przedszkolno-żłobkowym w Połajewie"
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- VI
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.