eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaZakup wyposażenia (strzelnica i scena) dla zadania pn.: "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o (...) wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia (strzelnica i scena) dla zadania pn.: ”Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o (...) wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23ea8946-e408-4afd-a7b5-7a2ee5a7b539

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia (strzelnica i scena) dla zadania pn.: ”Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o (...) wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ea8946-e408-4afd-a7b5-7a2ee5a7b539

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029043/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia (strzelnica i scena) dla zadania pn.: ”Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry (...) przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR-BI.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy:
Część I:
Dostawa strzelnicy laserowej cztero-stanowiskowej. W skład jej wyposażenia wchodzi:
• mobilność (możliwość efektywnego przemieszczania sprzętu, niska waga, niewielkie wymagania lokalowe do przeprowadzenia szkolenia),
• wykorzystanie technologii laserowej (projektor, komputer, repliki broni, oprogramowanie itp.),
• posiadanie oprogramowania niezbędnego do prowadzenia szkolenia strzeleckiego w oparciu o olimpijskie konkurencje strzeleckie (pistolet, karabin, strzelba). Oprogramowanie powinno umożliwiać jednoczesny trening strzelecki dla minimum 4 uczestników. Strzelanie powinno być możliwe na dystansie od 5 do 25 metrów w przypadku strzelań pistoletowych oraz od 5 do 50 metrów w przypadku strzelań karabinowych. System musi posiadać możliwość tworzenia listy uczestników oraz generowania raportów z przeprowadzonych szkoleń strzeleckich.
• ekranu projekcyjnego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć strzeleckich, który powinien realnie odwzorować stanowisko strzeleckie zgodnie z wymaganiami PZSS w zakresie wymiarów stanowisk strzeleckich zgodnie z normą ISSF z dnia 01.01.2017,
• 2 rodzajów repliki broni palnej używanej przez Polskie Służby Mundurowe, wymiarowo i wagowo zbliżone do oryginału: 4 sztuki repliki broni palnej krótkiej posiadającej ruchome elementy zamka (odzwierciedlenie przeładowania broni), wymienny magazynek (odzwierciedlenie wymiany magazynka), ruchomy spust (o oporze nacisku zgodnym z bronią bojową), przyrządy celownicze (muszka i szczerbinka) 4 sztuka repliki broni palnej długiej posiadającej ruchome elementy zamka (odzwierciedlenie przeładowania broni), wymienny magazynek (odzwierciedlenie wymiany magazynka), ruchomy spust (o oporze nacisku zgodnym z bronią bojową), przyrządy celownicze (muszka i szczerbinka), opakowania transportowe kabury i futerały na powyższy sprzęt. Każda z replik musi być wyposażona w pas nośny taktyczny 2 punktowy a broń krótka wyposażona w kabury udowe typu SAS z regulacją szerokości i taktyczne mocowanie do pasa.
• rzutnik do zestawu mobilnego
• Ekran mobilny: 16:9, 4m x 2,0 m na trójnogu
• Kamera rejestrująca punkt trafienia wiązką lasera czerwonego i bezbarwnego z filtrami selektywnymi /bez mobilna na stojaku – 2 szt.
• stolik mobilny,
• Komputer laptop o parametrach min: Windows 10, procesor 64-bitowy, 4-rdzeniowy, pamięć RAM 8 GB, SSD dysk twardy minimum 256 GB, zintegrowana karta graficzna, typ uzależniony od oferty rynkowej – min. 1680 GTX, klawiatura bezprzewodowa
• System nagłośnieniowy min. 80 W. przenośny – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

38636100-3 - Lasery

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy:
Część II:
Dostawa sceny mobilnej składającej się z 30 segmentów o wymiarach 200 x 100 cm wraz z rozkładaną na całej płycie boiska wykładziną ochronną. Nogi podestów scenicznych aluminiowe w formie nóg teleskopowych pozwalających na płynną regulację wysokości podestów min. od 0,2m do 0,6m. Płyta – blat grubość min. 12 mm, wodoodporna, antypoślizgowa w kolorze czarnym, wykonany jako NRO - wymagany atest lub certyfikat lub deklaracja zgodności. Wymagane certyfikaty w trakcie dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 20.09.2024r. zamieścił na stronie postępowania informację z sesji otwarcia ofert:
1) Wykonawcy, których oferty zostały otwarte to:
a) Oferta Nr 1 – BSC System Sp. z o.o., ul. Mehoffera 122, 03-158 Warszawa;

Część nr I:
Nie dotyczy.

Część nr II:
Cena oferty brutto: 77.488,77 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy czterysta osiemdziesiąt osiem złotych i 77/100);

b) Oferta Nr 2 – EL-TRONIK Rafał Mierzejewski, ul. Witosa 25/2, 15-660 Białystok;

Część nr I:
Nie dotyczy.

Część nr II:
Cena oferty brutto: 76.260,00 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych);

c) Oferta Nr 3 – Milisystem Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 5/6b, 00-165 Warszawa;

Część nr I:
Cena oferty brutto: 113.898,00 zł (słownie: sto trzynaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt osiem złotych);

Część nr II:
Nie dotyczy.

d) Oferta Nr 4 – Stowarzyszenie Patriotyczno-Militarne „DWS”, ul. Dziewięciu z „Wujka” 2/6, 40-596 Katowice;

Część nr I:
Cena oferty brutto: 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych);

Część nr II:
Nie dotyczy.

Zamawiający odrzucił ofertę Nr 3 i nr 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.

W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, tj. wszystkie oferty złożone na część nr 1 zamówienia podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77488,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-TRONIK Rafał Mierzejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-181-33-30

7.3.3) Ulica: Witosa 25/2

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-660

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.