eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReszelRemont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Reszel



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Reszel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESZEL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Reszel

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminareszel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipreszel.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0224506a-fe95-4b4e-bf38-aa23f7421fcf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Reszel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0224506a-fe95-4b4e-bf38-aa23f7421fcf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026947/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Reszel

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485926

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TB-ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Reszel.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dowóz i rozścielenie kruszywa naturalnego 0-31,5 mm, kategorii C50/30 w szacunkowej ilości 400 ton , kruszywa naturalnego (tłuczeń 2-31,5mm ) w szacunkowej ilości 50 ton, betonu kruszonego 0-63 mm w szacunkowej ilości 50 ton i pospółki o szacunkowej ilości 100 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2) Profilowanie nawierzchni około 20 km dróg równiarką drogową o mocy co najmniej 110 KM wraz z usunięciem zbędnych kamieni. Szacunkowy czas pracy równiarki – około 40 h.
3) Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni około 4 km dróg walcem lub wałem o ciężarze całkowitym min. 3,5 t. Szacunkowy czas pracy walca – około 10 h.
3. Przewidywane ilości są jedynie ilościami szacunkowymi określonymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania przetargowego. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowych ilości przedmiotu umowy w zależności od bieżących potrzeb i nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie.
4. Przewidywane ilości będące przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
5. Zamawiający w miarę potrzeb będzie każdorazowo zlecał odcinki dróg do remontu, ustalał zakres prac oraz termin ich wykonania. Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia najpóźniej w ciągu 2 dni od dnia przekazania drogi do remontu .
6. Końcowe rozliczenie zadania zostanie dokonane na podstawie faktycznej ilości wykonanej długości konserwacji dróg.
7. Wykonawca zobowiązuje się do:
- oznakowania miejsca robót, zapewniając jednocześnie płynność ruchu kołowego i pieszego,
- wykonania zleconych prac solidnie i fachowo,
- realizacji robót na każde żądanie i wskazanie Zamawiającego,
- przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p.-poż. i innych obowiązujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
8. Zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczania kart pracy sprzętu za każdy wykonany i odebrany przez Zamawiającego odcinek drogi. Czas pracy sprzętu będzie potwierdzany przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, ofertą i zawartą umową.
10. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji przetargowej, jak również koszty w niej ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Mogą to być m.in. następujące koszty:
1) oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy zapewniając jednocześnie płynność ruchu kołowego i pieszego,
2) dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
3) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i doprowadzenie go do stanu pierwotnego,
4) inne, mogące wyniknąć w trakcie zadania, związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
11. Materiały proponowane przez Wykonawcę podlegają przed wbudowaniem wcześniejszej ocenie oraz akceptacji przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest na zadanie Zamawiającego dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wbudowanego materiału lub wyrobu.
13. Zamawiający ma prawo w trakcie realizacji umowy wstrzymać każdą robotę w razie niezgodnego z wymaganiami technicznymi i PN wykonywania robót i odmówić ich odbioru.
Krzywa uziarnienia kruszywa powinna być ciągła i nie może przebiegać od dolnej krzywej granicznej uziarnienia do górnej krzywej granicznej uziarnienia na sąsiednich sitach. Wymiar największego ziarna kruszywa nie może przekraczać 2/3 grubości warstwy układanej jednorazowo.

2) Tłuczeń kamienny 2-31.5 mm
3) Beton kruszony 0-63 mm
4) Pospółka

15. Realizacja przedmiotu umowy będzie do wysokości środków finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na ten cel.

16. Czas pracy sprzętu liczy się od miejsca, w którym będą prowadzone prace, Koszty dojazdu do miejsca robót są ponoszone przez oferenta.

17. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

18. Zamówienie jest finansowane ze środków własnych Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80011,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80011,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80011,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391090955

7.3.3) Ulica: Orłowicza 7/58

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-684

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80011,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.