Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę w zakresie wywozu nieczystości stałych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142013120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzejewskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@stocer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę w zakresie wywozu nieczystości stałych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdf4a95d-a17c-458f-b7c6-7618307a17f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015785/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wywozu nieczystości stałych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN 61/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wywóz nieczystości stałych z Konstancina-Jeziorny- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 508320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wywóz nieczystości stałych z Konstancina-Jeziorny- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ (pakiet 2)4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wywóz nieczystości stałych dla Szpitala przy ul. Barskiej 16/20 w Warszawie- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (pakiet 3)4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 138240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wywóz nieczystości stałych ze Szpitala przy ul. Warsztatowej 1 w Pruszkowie- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ (pakiet 4)4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 170731,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wartość postępowania przekroczyła próg unijny
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wartość postępowania przekroczyła próg unijny
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wartość postępowania przekroczyła próg unijny
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wartość postępowania przekroczyła próg unijny
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Przyjęcie i oczyszczenie nieczystości ciekłych z terenu Gminy Brzyska.
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia pacjentów Oddziału Szpitalnego Rehabilitacji Narządu Ruchu.
- Wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych w 2025 roku
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.