eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaszynaOdbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DASZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 34A

1.5.2.) Miejscowość: Daszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-107

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 243571000

1.5.8.) Numer faksu: 243890400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadaszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b7469fe-98e9-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092770/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór ,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Daszyna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b7469fe-98e9-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
-Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego sekretariat@gminadaszyna.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym lub poprzez Platformę e-Zamówienia (zwana dalej „Platformą”) https://ezamowienia.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – „Komunikacja w postępowaniu” dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Daszyna – Zbigniew Wojtera, Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Ewelina Witosławska, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rodo w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz broker
Zamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą
przekazywane do państwa trzeciego.
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia
danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Daszyna oraz od domków
letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego oraz przepisami
Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Daszyna, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny i wyboru wykonawców stosując następujące kryteria wyboru:
Kc - cena ofertowa brutto – 60 % (60 pkt)
Kt – termin płatności faktury – 40 % (40 pkt)
Wykonawcy zostaną przydzielone punkty za cenę ofertową na podstawie obliczenia udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny badanej oferty, według wzoru:
Ilość punktów Kc=(najniższa oferowana cena ofertowa/cena oferowana badanej oferty)x 60 pkt.
Wykonawcy zostaną przydzielone punkty za zaoferowany termin płatności ponad minimalny
termin 7 dni.
W ramach kryterium termin płatności Wykonawca określi ilość dni kalendarzowych, w ciągu których w przypadku prawidłowo wystawionej faktury, licząc od daty jej otrzymania przez Zamawiającego odbiorcy/płatnika, Zamawiający odbiorca/płatnik będzie zobligowany do jej opłacenia. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom w kryterium odbywać się będzie wg następującej zasady:
1. Wykonawca obowiązkowo musi wskazać tylko jeden termin płatności.
2. Zamawiający przyzna następujące punkty za poszczególne terminy:
a) 30 dni – 40 pkt.;
b) 21 dni – 20 pkt.;
c) 14 dni – 10 pkt.;
d) 7 dni – 0 pkt.
3. W przypadku zaoferowania terminu płatności poniżej 7 dni kalendarzowych – oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ;
4. W przypadku zaoferowania terminu płatności powyżej 30 dni kalendarzowych – oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz
spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112
ustawy Pzp:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową spełni warunek, jeżeli
wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
 jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w Gminie Daszyna zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm) lub zezwolenie wydane na
podstawie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
 jest zarejestrowany w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) - tzw. Rejestr BDO;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną wynoszącą minimum 500.000 PLN;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę bądź usługi polegające na odbiorze
odpadów komunalnych "u źródła ich powstawania" z nieruchomości o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN brutto w ramach jednej umowy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/nie spełnia.
3. Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający określa następujące wymagania związane
z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465): kierowców pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej w liczbie 3 osób, a także osób obsługi w liczbie 3 osób.
4. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:
a) minimum 5 samochodów typu śmieciarka:
 dwa pojazdy do zbierania odpadów selektywnych,
 dwa pojazdy do zbierania odpadów zmieszanych,
 jeden pojazd bez funkcji kompaktującej.
b) Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą lub logo firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu, posiadać światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego
oraz światła cofania wraz z sygnałem dźwiękowym.
c) Zamawiający wymaga wyposażenia wszystkich samochodów specjalistycznych przeznaczonych do wykonywania usług w ramach niniejszego postępowania w systemy GPS monitorujące ruch pojazdu na terenie gminy. Monitoring bazujący na systemie
pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów, czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.
d) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej stawia takie same warunki jak powyżej.
§2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
§3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
§4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w §3 SWZ wystąpi
wyłącznie w przypadku kiedy:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp.
§5. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne
podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2. Sposób i okres wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
§6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
§7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki
określone w §1 ust. 2 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy
wykonawcy łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w Gminie Daszyna zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub zezwolenie wydane na podstawie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest zarejestrowany w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.) - tzw. Rejestr BDO.
4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ww. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
5. Dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000 PLN.
6. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca
ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Jeżeli przedmiot Umowy, na którą powołuje się Wykonawca, obejmował szerszy zakres niż doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, wykaz usług dotyczy jedynie części bezpośrednio odpowiadającej warunkowi udziału w postępowaniu.
7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem (dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi a także urzędujących członków organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariuszy w spółce komandytowej lub komandytowoakcyjnej lub prokurentów).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację
z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument powinien być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
8. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy, wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oferta ma być sporządzona w języku polskim zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Formularz ofertowy.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy.
5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium zostało ustalone w wysokości 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy zł 00/100).
Wadium może być wnoszone :
a) w pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1. Postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2. Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3. Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 15 do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.