eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobżenica" Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. jezdni min. 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kościerzyn Mały"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. jezdni min. 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kościerzyn Mały”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. jezdni min. 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kościerzyn Mały”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3842d372-8314-43f1-ae85-4280b43dbd0c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051440/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „ Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych o szer. jezdni min. 4 m, oznaczonych w ewidencji gruntów jako obręb: Kościerzyn Mały”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZI-PZ.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Łobżenica.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na budowie (przebudowie) dróg dojazdowych na odcinku zgodnym z dokumentacją projektową.
1) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego,
2) wyrównanie i uzupełnienie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm,
3) wyrównanie i uzupełnienie istniejącej nawierzchni zjazdów z kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm,
4) uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
Przebieg odcinka drogi gminnej będzie pokrywał się z istniejącym śladem, w istniejącym pasie drogowym. Projektuje się remont istniejącej nawierzchni jezdni o szerokości od 4,0 m do 5,0 m. Na całym odcinku projektuje się uzupełnienie poboczy gruntowych o szerokości 0,50 m. W ciągu drogi projektuje się remont istniejących zjazdów. Lokalizacja i parametry zjazdów zostały przedstawione w części rysunkowej opracowania. Ukształtowanie trasy w profilu podłużnym projektuje się dostosować do ukształtowania wysokościowego istniejącej nawierzchni drogi z uwzględnieniem wyrównania i uzupełnienia warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Początek i koniec odcinka należy dowiązać wysokościowo do stanu istniejącego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256631,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276012,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256631,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "HURT-TRANS,KAWIKO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256631,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.