Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00463546/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5e125dd-73d1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e125dd-73d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.33.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406681,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta Pisz. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do:1) odśnieżania i zwalczania śliskości ulic i dróg w kolejności pierwszej zimowego utrzymania na terenie miasta Pisz o długości 34.769 km;
2) odśnieżania i zwalczania śliskości ulic i dróg w kolejności drugiej zimowego utrzymania na terenie miasta Pisz o długości 10,14 km, z zastrzeżeniem cz. XVII ust. 1 pkt 2;
3) odśnieżania i zwalczania śliskości chodników na terenie miasta Pisz o powierzchni 97.888,35 m2;
4) odśnieżania i zwalczania śliskości na parkingach na terenie miasta Pisz
o powierzchni 22.611,00 m2;
5) odśnieżania i zwalczania śliskości na terenach utwardzonych wewnątrz wiat autobusowych na terenie miasta Pisz o powierzchni 41,25 m2;
6) odśnieżania i zwalczania śliskości zatok autobusowych oraz dojść do tych zatok na terenie miasta Pisz o powierzchni 3.340,00 m2;
7) odśnieżania i zwalczania śliskości miejsc przystanków autobusowych
o powierzchni 120,00 m2;
8) usunięcia materiałów uszorstniających (zalegającego piasku) po akcji zimowej z terenów ujętych w załącznikach nr 1, 3, 4, 5, 6 i 7 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
9) zakupu i magazynowania mieszanki piasku z solą w ilości 5 t na potrzeby Urzędu Miejskiego w Piszu i dowozu mieszanki piasku i soli we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie miasta Pisz.
Wykonawca zapewni we własnym zakresie mieszankę piasku z solą i inne materiały uszorstniające w ilości niezbędnej do świadczenia usługi oraz usunie pozostałości materiałów użytych do zwalczania śliskości ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat przystankowych i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta Pisz.
Szczegółowy zakres prac w zadaniu nr 1 został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 203096,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do:1) odśnieżania i zwalczania śliskości dróg na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz o długości 120,88 km;
2) odśnieżania i zwalczania śliskości na terenach stanowiących dojścia do wiat
i przystanków autobusowych na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz o długości 0,99 km;
3) odśnieżania i zwalczania śliskości zatok autobusowych oraz dojść do tych zatok na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz o długości 1,781 km;
4) usunięcia materiałów uszorstniających (zalegającego piasku) po akcji zimowej z terenów ujętych w załącznikach nr 1, 2 i 3 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
Wykonawca zapewni we własnym zakresie mieszankę piasku z solą i inne materiały uszorstniające w ilości niezbędnej do świadczenia usługi oraz usunie pozostałości materiałów użytych do zwalczania śliskości dróg wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy, terenów utwardzonych przy wiatach, przystanków, zatok oraz dojść do zatok autobusowych wymienionych w załącznikach nr 2 i 3 do wzoru umowy na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz.
Szczegółowy zakres prac w zadaniu nr 2 został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 203585,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223482,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223482,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223482,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-000-07-95
7.3.3) Ulica: Tęczowa 2
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI-SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223482,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 26 października 2023 r. Zamawiający – Gmina Pisz, wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta
i gminy Pisz”, które zostało podzielone na 2 zadania. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 października 2023 r. pod
nr 2023/BZP 00463546/01. Do upływu terminu składania ofert określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu, tj. do dnia 3 listopada 2023 r.
do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty na zadanie nr 2.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 1 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1518N w m. Karwica.
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Budowa monitoringu wizyjnego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynku głównym szkoły z salą gimnastyczną w Zespole Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu - ETAP I
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz chodników przy drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie gminy Słomniki
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych - na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w sezonie zimowym 2024/2025"
- Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Lipowa w rejonach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 i 12.
- Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2024/2025 w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.