Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576677/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00022944/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00380012/01 - Wynik z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa sieci komputerowej Polskiego Radia S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48226459291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci komputerowej Polskiego Radia S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da673082-99b5-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym znakiem sprawy: PRSA-BZP.27.35.2023
3. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
4. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
5. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
7. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ (dalej też: Instrukcja).
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Jarosław Malczyk – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 645 9291.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.35.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia obejmuje swoim zakresem zakup (dostawa) 2 sztuk urządzeń sieciowych do rozbudowy sieci komputerowej CPD w architekturze VXLAN BGP EVPN Polskiego Radia S.A. wraz z Oprogramowaniem – zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego wraz z instalacją i konfiguracją dostarczonych urządzeń sieciowych – zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących, dla Zadania nr 1. Załącznik nr 7A do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie
dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Zamawiający dokona oceny ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród ofert spełniających warunki zamówienia określone w SWZ oraz wymogi wynikające z przepisów ustawy Pzp, kierując się następującymi kryteriami udzielenia zamówienia:
1) kryterium nr 1: cena oferty brutto „Cena-O” – 80% (80,00 punktów);
2) kryterium nr 2: funkcjonalność urządzeń sieciowych „FU” – 20% (20,00 punktów).
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert, dla Zadania nr1 (części nr 1) zostały zawarte w Rozdziale XVIII ust. 2 i 4 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność urządzeń sieciowych „FU”
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia obejmuje swoim zakresem zakup (dostawa) 10 sztuk przełączników dostępowych do sieci komputerowej Polskiego Radia S.A. wraz z Oprogramowaniem – zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących dla Zadania nr 2 – Załącznik nr 7B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie
dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Zamawiający dokona oceny ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród ofert spełniających warunki zamówienia określone w SWZ oraz wymogi wynikające z przepisów ustawy Pzp, kierując się następującymi kryteriami udzielenia zamówienia:
1) kryterium nr 1: cena oferty brutto „Cena-O” – 90% (90,00 punktów);
2) kryterium nr 2: funkcjonalność przełączników dostępowych „FP” – 10% (10,00 punktów).
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert, dla Zadania nr2 (części nr 2) zostały zawarte w Rozdziale XVIII ust. 3 i 4 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność przełączników dostępowych „FP”
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia (Część nr 1 zamówienia) - zdolność techniczna:1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył) co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na dostawie urządzeń sieciowych wraz z instalacją i konfiguracją, każda na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł netto*.
Wykazując spełnienie określonego warunku dotyczącego zdolności zawodowych wykonawcy mogą legitymować się zamówieniami (umowami) nadal realizowanymi, przy czym w takim przypadku do wykazania warunku brana będzie, przez Zamawiającego, tylko ta część umów, która przed upływem terminu składnia ofert została faktycznie wykonana (tj. zrealizowana, zakończona).
*Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia: Zamawiający dla tego Zadania (Części nr 2) nie precyzuje w niniejszym postępowaniu warunków udziału.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W obu Zadaniach na które podzielono przedmiot zamówienia ( w obu Częściach zamówienia)
1. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X lit. A. ust. 1 pkt 1) SWZ - składanego wraz z ofertą (aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), w zakresie informacji, że istotne zobowiązania wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, wykonawca wykonał należycie i w związku z tym nie doszło do ich wypowiedzenia lub odstąpienia od nich, do odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [podstawa wykluczenia określona w art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp]. Stosowny wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 5) SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Tylko w Zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia (tylko Część nr 1):
Wykaz wykonanych zamówień (umów), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy) zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia (umowy) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
– referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie, bądź są nadal realizowane należycie. W przypadku zamówień (umów) nadal realizowanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
– oświadczenie wykonawcy – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, wymienionych powyżej.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień (umów) wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, musi dotyczyć wyłącznie zamówień, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2. W Zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia (Część nr 1) - brak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagane w obu Zadanych, na które został podzielony przedmiot zamówienia (w obu Częściach zamówienia)W celu potwierdzenia zgodności oferowanych urządzeń sieciowych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ oraz z funkcjonalnościami opisanymi w kryteriach funkcjonalnych oceny ofert (o ile takie będą deklarowane) Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć (wraz z ofertą) przedmiotowy środek dowodowy w postaci dokumentacji technicznej producenta/ specyfikacji funkcjonalnej producenta oferowanych urządzeń sieciowych. Zamawiający zaakceptuje równoważne środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane urządzenia sieciowe posiadają funkcjonalności dodatkowo punktowane w kryteriach funkcjonalnych oceny ofert oraz posiadają wymagania określone w OPZ, stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia (Część nr 1 zamówienia):Składając ofertę, poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdziale X lit. A. ust. 1 i st. 2, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.
3) dowód wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu.
2. Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia (Część nr 1 zamówienia):
3. Składając ofertę, poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdziale X lit. B. ust. 1 i ust. 2, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
A. - Zadanie nr 1 przedmiotu zamówienia (Część nr 1 zamówienia):1. Oferta, w Zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia, powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.)
nr: 47 1020 1026 0000 1202 0482 7483;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Szczegółowe regulacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale XV lit. A. SWZ
B. - Zadanie nr 2 przedmiotu zamówienia (Część nr 2 zamówienia):Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tego Zadania (tej Części) zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W Zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia – wykazując spełnienie warunków udziału, określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt. 1) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z nich, którzy wykonają czynności określone w przedmiocie zamówienia, do których zdolności wskazane w warunku są wymagane. Wykazując spełnienie warunku udziału, określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1) nie dopuszcza się by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.
3. W celu wykazania, w obu Zadaniach na które został podzielony przedmiot zamówienia, braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z, odpowiednio: Rozdziałem X lit. A. ust. 1 SWZ (Zadanie nr 1) i Rozdziałem X lit. B. ust. 1 SWZ (Zadanie nr 2), załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w, odpowiednio: Rozdziale X lit. A ust.1 (Zadanie nr 1) i Rozdziale X lit. B ust. 1 (Zadanie nr 2) oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 8 do SWZ.
4. W Zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia – w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunku określonego w Rozdziale IX ust.1 pkt 1) SWZ, polegają na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby (sytuacja określona w Rozdziale IX ust. 1 pkt 2) SWZ) wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wskazane w Rozdziale X lit. A. ust. 1 pkt 2) SWZ.
5. W Zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia – wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w obu Zadaniach na które został podzielony przedmiot zamówienia, składają również dokumenty wymienione w, odpowiednio: Rozdziale X lit. A. ust. 3 SWZ (Zadanie nr 1) i Rozdziale X lit. B. ust. 3) SWZ (Zadanie nr 2) – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
7. W Zadaniu nr 1 przedmiotu zamówienia – w przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w Rozdziale X lit. A. ust. 4 SWZ, wezwie wykonawców do:
1) złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia wskazanego w Rozdziale X lit. A ust. 4 pkt 2) lit. a)-b) SWZ. Postanowienia Rozdziału X lit. A. ust. 5-7 SWZ mają zastosowanie,
2) złożenia wykazów oraz dokumentów lub oświadczeń wskazanych w Rozdziale X lit. A. ust. 4 pkt 1). Postanowienia Rozdziału X lit. A. ust. 5-7 SWZ mają zastosowanie.
8. W Zadaniu nr 2 przedmiotu zamówienia – w przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w Rozdziale X lit. B. ust. 4 SWZ, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeń wskazanych w Rozdziale X lit. B. ust. 4 SWZ. Postanowienia Rozdziału X lit. B. ust. 5-7 SWZ mają zastosowanie.
9. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
10. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących okolicznościach w zakresie:1) terminu wykonania Przedmiotu Umowy, wskazanego w § 2 ust. 2 – w przypadku, gdy wystąpią okoliczności, skutkujące czasowym zawieszeniem, przedłużeniem albo wstrzymaniem produkcji Urządzeń lub ich elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania produkcji, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące – pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę i udowodnienia w obiektywny sposób faktycznego istnienia ww. utrudnień;
2) w zakresie terminu odbiorów o których mowa w §3 ust. 2 i 3 – w przypadku zlecenia przez Zamawiającego przeprowadzenia przez osobę trzecią kontroli realizacji przedmiotu Umowy, zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 5; w zależności od etapu na którym będzie realizowana kontrola, odbiór ilościowy albo techniczny zostanie przeprowadzony nie później niż w terminie 7 dni roboczych od zakończenia kontroli;
3) w zakresie dotyczącym ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa
4) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie realizacji, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 14 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim;
5) w zakresie podwykonawstwa, w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych w § 8 ust 3 Umowy, pod warunkiem wskazania nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy .
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, skutkującej obiektywną niemożnością wykonania w całości lub części zobowiązań wynikających z Umowy lub wykonaniem tych zobowiązań w sposób niezgodny z Umową. Zmiana zostanie dokonana o ile Siła Wyższa wpływa na zakres, sposób i wymogi wykonania Przedmiotu Umowy lub zasady i sposób wynagradzania oraz terminy realizacji Umowy, w zakresie i w celu pozwalającym na zapewnienie możliwości realizacji Umowy w zakresie wynikającym z warunków istniejących w następstwie działania Siły Wyższej.
3. Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy dla Zadania nr1 (części nr 1) zostały zawarte w par. 11 Projektowanych zmian Umowy, stanowiących załącznik nr 7A do SWZ a dla Zadania nr 2 (części nr 2) zostały zawarte w par. 11 Projektowanych zmian Umowy, stanowiących załącznik nr 7B do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez elektroniczną Platformę Przetargową Polskiego Radia S.A. dostępną pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:1) w ramach Zadania nr 1 (części nr 1), o którym mowa w Rozdziale VI ust.
3 pkt 1) SWZ, na który został podzielony przedmiot zamówienia – był zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy. Do wskazanego terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie wlicza się terminów przewidzianych na dokonanie odbiorów, o których mowa w § 3 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7A do SWZ.
1) w ramach Zadania nr 2 (części nr 2), o którym mowa w Rozdziale VI ust.
3 pkt 2) SWZ, na który został podzielony przedmiot zamówienia – był zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy. Do wskazanego terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie wlicza się terminów przewidzianych na dokonanie odbiorów, o których mowa w § 3 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7B do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.