eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku,
ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8485ace-7188-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku,
ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8485ace-7188-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032183/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Dostawa i montaż mebli” do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459620

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283231,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek. Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowych mebli wraz z montażem w pomieszczeniach Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek.

Opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Specyfikacji technicznej - opisie minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia meblowego z załącznikiem Nr 1 do Specyfikacji technicznej- aneks kuchenny (indeks mebla nr 17) i załącznikiem Nr 2 do Specyfikacji technicznej - rzut kondygnacji 2D z rozmieszczeniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach,
2) Koncepcji wybranych mebli,
3) Zestawieniu asortymentowo- ilościowym,
- załącznik nr 1 do SWZ.

Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe i pełnowartościowe, nieużywane wcześniej, w oryginalnych opakowaniach, nieuszkodzone, kompletne i zdatne do użytku.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji.

Uwaga: Wydział Komunikacji zlokalizowany w siedzibie budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek jest w trakcie renowacji. Termin zakończenia robót budowlanych to 21 grudnia 2023 r. W związku z uprzednim Zamawiający zastrzega, że dostawa i montaż wyposażenia może zacząć się dopiero w momencie, gdy Zamawiający będzie dysponował już gotowymi pomieszczeniami. Zgodnie z najlepszą wiedzą Zamawiającego pierwszy możliwy termin na dostawę i montaż mebli do siedziby Zamawiającego to 21 grudnia 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i będzie informował Wykonawcę o ewentualnej zmianie (tj. o wcześniejszym lub późniejszym terminie dostawy i montażu). Przed przystąpieniem do etapu realizacji należy bezwzględnie zdjąć wymiary z natury. Zgodnie z najlepszą wiedzą Zamawiającego wykonanie pomiarów z natury będzie możliwe po dniu 15 listopada 2023 r.

Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

Okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat.

Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39516100-3 - Meble tapicerowane

39111100-4 - Siedziska obrotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216278,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496933,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216278,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340796903

7.3.3) Ulica: Kotomierska 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216278,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na etapie podpisania umowy, na podstawie par. 8 ust. 2 pkt 3 umowy w związku z art 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp termin realizacji umowy został skrócony z 45 dni na 44 dni z uwagi na konieczność zakończenia i rozliczenia umowy w bieżącym roku budżetowym. (przewidziana zmiana umowy)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.