Og³oszenie z dnia 2024-10-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00467527/01 - Og³oszenie z dnia 2024-08-22
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.63.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bia³ostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pb.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://pb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.63.20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-abf4abd5-e5e0-44ca-9e58-0d3343a553c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00550717
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00279655/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.11 Meble biurowe-II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00467527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK-DZP.262.63.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 134739,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli – krzese³ konferencyjnych z pulpitem na potrzeby Wydzia³u Informatyki PB4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 43000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydzia³u Informatyki4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23400 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli na potrzeby Archiwum Uczelnianego i centrum Historii PB4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3577,25 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli na potrzeby Archiwum Uczelnianego i centrum Historii PB4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24111,46 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Biura Prorektor ds. Wspó³pracy Miêdzynarodowej PB4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 45202,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 149076,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45202,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTFORM Ewa Lorenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421156877
7.3.3) Ulica: KEN 52 lok.3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-687
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 45202,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21156 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 127059,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21156 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO Spó³ka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422498686
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kuriany 104
7.3.5) Kod pocztowy: 15-588
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21156 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3382,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8610 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3382,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTFORM Ewa Lorenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421156877
7.3.3) Ulica: KEN 52 lok.3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-687
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3382,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16757,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 120909,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16757,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO Spó³ka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422498686
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kuriany 104
7.3.5) Kod pocztowy: 15-588
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16757,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28363,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 252164,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28363,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO spó³ka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422498686
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kuriany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-588
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28363,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i obs³ug± urz±dzenia RTG w Wojewódzkim S±dzie Administracyjnym w Bia³ymstoku
- Monta¿ systemu klimatyzacji typu VRF nr 4 w budynku KWP w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 65
- KLASTER SERWERÓW POD WIRTUALIZACJÊ
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu dostêpu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Bia³ymstoku na podstawie imiennych kart wstêpu
- US£UGA SPRZ¡TANIA POMIESZCZEÑ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIA£YMSTOKU w 2025 r.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia do Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Sêpólnie Krajeñskim
- Zakup i dostawa sprzêtu kwaterunkowego
- Zaprojektowanie, wykonanie, wniesienie i monta¿ mebli do biura Oddzia³u Terenowego Krajowego O¶rodka Wsparcia Rolnictwa w Bia³ymstoku przy ul. Gen. G. Orlicz-Dreszera 1 lok. 1
- Dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsiêwziêcia pn:"Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
- Dostawa i monta¿ mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zak³adu Aktywno¶ci Zawodowej w D±browie Bia³ostockiej, wspó³finansowanych ze ¶rodków PFRON.
- Zakup mebli na potrzeby Oddzia³u ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.