eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzUsługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu pn.: "Rodzina jest najważniejsza" z podziałem na 2 części (..)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu pn.: „Rodzina jest najważniejsza” z podziałem na 2 części (..)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 17a

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 832 05 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.sandomierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu pn.: „Rodzina jest najważniejsza” z podziałem na 2 części (..)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e696a8ba-5c3d-45f8-9e8f-35c78bc4e4b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00511368/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu "Rodzina jest najważniejsza"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Postępowanie prowadzone jest w ramach Projektu "Rodzina jest najważniejsza" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowe informacje zawiera punkt 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera pkt 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera pkt 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług:
1) Część 1 - USŁUGI SPOŁECZNE Z ZAKRESU WSPARCIA RODZINY
Zadanie nr 1. Poradnictwo specjalistyczne i terapie dla rodzin (psychoterapeutyczne i/lub pedagogiczne i/lub prawne i/lub logopedyczne i/lub dietetyczne i/lub fizjoterapeutyczne zgodne z potrzebami).
Zadanie nr 2. Odbudowa relacji w rodzinie – Kreatywne spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
Zadanie nr 3. Odbudowa relacji w rodzinie – Edukacja ekologiczna dla rodziny.
Zadanie nr 4. Budowanie relacji rodzinnych – Trening komunikacji, Emocji- Relacji- Reakcji
Zadanie nr 5. Budowanie relacji rodzinnych – Trening budowania i odbudowy kompetencji opiekuńczo – wychowawczych.
Zadanie nr 6. Budowanie relacji rodzinnych – Opieka dla dzieci podczas zajęć rodziców (realizowana równolegle z zadaniem nr 5).
Zadanie nr 7. Wspieranie rozwoju dziecka – Akademia Rodziny (zajęcia grupowe dla rodziców).
Zadanie nr 8. Wspieranie rozwoju dziecka – Trening zastępowania agresji (zajęcia grupowe dla dzieci).
Zadanie nr 9. Wspieranie rozwoju dziecka – Uzależnienia, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych (zajęcia grupowe dla dzieci).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 a do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 8 do SWZ (Projekt umowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85312320-8 - Usługi doradztwa

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria: 1) cena brutto oferty – waga 50%, 2) Koordynator – doświadczenie – waga 40 %, 3)Kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koordynator – doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług:
Część 2 - ORGANIZACJA WYJAZDU PROFILAKTYCZNO – EDUKACYJNEGO DLA RODZIN.
OPIS CZYNNOŚCI WYKONAWCY:
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
1.1. Zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu, w tym atrakcję podczas pobytu oraz przejazd w obie strony.
1.2. Dysponowania co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenera / szkoleniowca / i 1 koordynatorem.
1.3. Poniesienia kosztów związanych z organizacją transportu autokarem dostosowanym oraz kosztów postojowego (autokarem / klimatyzowanym) na trasie Sandomierz – miejsce pobytu – Sandomierz. Ośrodek, w którym zostaną przeprowadzone zajęcia wyjazdowe musi znajdować się w miejscowości turystycznej na terenie powiatu bieszczadzkiego lub leskiego.
1.4. Zapewnienia uczestnikom wyjazdu 2 (dwóch) atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu (np. wstęp do lokalnej atrakcji turystycznej, ognisko z pieczeniem kiełbasy) wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej), oraz zapewnienie obiadu w trakcie realizacji wyjazdowej atrakcji (np.: śniadanie przed wyjazdem w miejscu pobytu, obiad w miejscu atrakcji / wycieczki, kolacja po powrocie do miejsca pobytu).
1.5. Zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych, każdy pokój z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20°C. W przypadku rodziny wieloosobowej (powyżej 4 osób), niezbędnym jest zakwaterowanie takiej rodziny w pokoju typu „studio” (w składzie 2 pokoje, łazienka) lub w ostateczności w pokojach pozostających w bezpośrednim sąsiedztwie.
1.6. Zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 3 sal dydaktycznych zlokalizowanych na terenie miejsca pobytu (na potrzeby równoczesnej realizacji zajęć dla 3 grup uczestników rodzice i dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka.
1.7. Zapewnienia suchego prowiantu w trakcie podróży w obie strony (tam i z powrotem). Suchy prowiant musi składać się z minimum kanapki (np. ser żółty / biały twaróg na słono + wędlina + sałata lub pomidor lub ogórek) lub drożdżówki; wody mineralna niegazowana 0,5 l/osoba, sok owocowy 100% 0,5 l/osoba lub napój 0,5 l/osoba; owoc (np. 1 duże jabłko lub 1 średniej wielkości banan lub 1 duża gruszka lub 3 mandarynki lub 3 śliwki typu węgierka lub 1 pomarańcza); przekąska słona (np. orzeszki lub krakersy lub paluszki lub chipsy z soczewicy itp.); przekąska słodka (np. baton lub wafelek lub ciasteczka).
1.8. Zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiad i kolację w pierwszym dniu pobytu, śniadania, obiadu i kolacji w drugim, trzecim, czwartym i piątym dniu pobytu oraz śniadania i obiadu w szóstym dniu pobytu. Śniadania i kolacje muszą być serwowane w formie szwedzkiego stołu (bufetu) zapewniającego uczestnikom swobodny i nieograniczony dostęp do serwowanych potraw. Obiad w formie dwudaniowej (zupa + drugie danie) z napojem.
1.9. Zapewnienia uczestnikom materiałów dydaktycznych i materiałów biurowych (co najmniej teczka /segregator szkoleniowy notatnik / papier do notowania / długopis / skrypt).
1.10. W terminie 14 dni od zakończenia realizacji szkolenia wyjazdowego przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystanie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć. Zamawiający zastrzega, że lista poświadczająca uzyskanie świadczeń w ramach danego wyjazdu (tj. nocleg, wyżywienie, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) winna obejmować wszystkie uzyskane świadczenia na jednej liście.
1.11. Zapewnienia Koordynatora (osoby pełniącej funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu, spełniającej co najmniej wymagania określone w pkt 6 ppkt 6.2 SWZ dla części 1 dotyczącej zamówienia), który w imieniu Wykonawcy koordynuje realizację umowy w sprawie zamówienia publicznego. W szczególności odpowiada za terminową realizację usług, terminowy przepływ dokumentacji do Zamawiającego, realizację innych postanowień niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
1.12. Funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca.
1.13. Koordynator usług w terminie 14 dni po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia ze wskazaniem dat i godzin wyjazdu i przyjazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 5 dni od dnia otrzymania uwag.
1.14. Koordynator usług będzie w imieniu Wykonawcy obecny na wyjeździe szkoleniowym.
1.15. Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.

Zadanie nr 10 – Organizacja 6 dniowego wyjazd profilaktyczno – edukacyjny dla rodzin
1. Celem wyjazdu jest odbudowa relacji społecznych i relacji w rodzinie poprzez pracę z rodziną w innym środowisku, umożliwiające zidentyfikowanie problemów i potrzeb rodzin w neutralnym środowisku i spowodowanie zmiany zachowań członków rodziny w reakcji na różne sytuacje życiowe.
2. Ilość dni wyjazdu – 6.
3. Ilość noclegów – 5.
4. Liczba osób na wyjeździe:
a) 22 rodziców,
b) 26 dzieci,
c) 4 osoby kadry (3 prowadzących zajęcia i koordynator wyjazdu)
5. Ilość certyfikatów – 15 sztuk (1 certyfikat na rodzinę)
6. Liczba ankiet ogólno oceniających wyjazd – 15 sztuki (1 ankieta na rodzinę)
7. Realizacja zadania od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2025 r.

Zajęcia dla rodziców
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Tematyka zajęć – wsparcia z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych.
3. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty / ćwiczenia / praca w grupach.
4. Liczba godzin zajęć – 4 godziny dydaktyczne x 1 grupa.
5. Liczba ankiet przed szkoleniem – 22 sztuki.
6. Liczba ankiet po szkoleniu – 22 sztuki.
7. Liczba ankiet ogólnie oceniających szkolenie – 22 sztuki.
8. Ilość osób – 22 rodziców – jedna grupa szkoleniowa.

Zajęcia dla dzieci
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Tematyka zajęć – wsparcia z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych.
3. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty / ćwiczenia / praca w grupach.
4. Liczba godzin zajęć – 4 godziny dydaktyczne x 1 grupa (łącznie 8 godzin dydaktycznych dla 2 grup).
5. Liczba ankiet przed szkoleniem – 26 sztuk
6. Liczba ankiet po szkoleniu – 26 sztuk
7. Liczba ankiet ogólnie oceniających szkolenie – 26 sztuk
8. Ilość osób – 26 dzieci – dwie grupy szkoleniowe.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SWZ (projekt umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85312320-8 - Usługi doradztwa

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria: 1) Cena brutto oferty- waga 60 %, 2) Koordynator – doświadczenie - waga 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koordynator – doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Dla Części 1 Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
1) w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmujące usługi organizacji i realizacji zajęć, w co najmniej 2 (dwóch) spośród 8 (ośmiu) zakresów:
1) Poradnictwo specjalistyczne i terapie (psychoterapeutyczne i/lub pedagogiczne i/lub prawne i/lub logopedyczne i/lub dietetyczne i/lub fizjoterapeutyczne zgodne z potrzebami).
2) Zajęcia z zakresu spędzania czasu wolnego,
3) Zajęcia z zakresu edukacji ekologicznej
4) Zajęcia z zakresu kompetencji społecznych,
5) Zajęcia z zakresu kompetencji rodzicielskich i/lub wychowawczych,
6) Zajęcia z zakresu zastępowania agresji i/lub radzenia sobie z agresją,
7) zajęcia z zakresu edukacji o uzależnieniach,
skierowane do osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
2) dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 12 miesięcy / organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego 1 umową o wartości brutto co najmniej 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) / obejmującego usługi w dwu lub więcej z zakresów wskazanych powyżej w pkt 1) 1).-1) 7) / realizowanym na rzecz osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym.
Dla części 2 zamówienia:Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmujące organizację wyjazdu szkoleniowego, obejmującego minimum 3 dni, w skład którego wchodziło co najmniej zapewnienie 2 noclegów, przejazdów, trenerów, sal szkoleniowych i materiałów szkoleniowych dla rodzin tj. grupy obejmującej co najmniej 30 osób w tym rodziców i dzieci
2) dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora (zatrudnioną przez wykonawcę na podstawie dowolnego stosunku prawnego, przy czym funkcję tę może pełnić także osobiście wykonawca będący przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą), która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) / obejmującego usługi wskazane w pkt 1) realizowane dla rodzin tj. grupy obejmującej co najmniej 30 osób w tym rodziców i dzieci.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH PODMIOTÓW UDOSTĘPNIAJĄCYCH ZASOBY DOT. CZĘŚCI 1 I 2
Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów trzecich, na zasadach określonych w art. 118–123 ustawy Pzp.
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest:
1) złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2) złożyć wraz z ofertą ”Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu” (tj. oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt 7 SWZ.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zajdą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA DOT. CZĘŚCI 1 I 2
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia zgodnie z art.108 ust. 1 oraz zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Szczegółowe informacje dot. podstaw wykluczenia zawiera punkt 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy, wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 upzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług – dotyczy części 1 i 2 zamówienia
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Jeżeli przedmiot umowy, na którą powołuje się Wykonawca, obejmował szerszy zakres niż doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, w wykazie należy wskazać informacje dotyczące części bezpośrednio odpowiadające warunkowi udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi Załącznik do SWZ.
Wykaz osób – dotyczy części 1 i 2 zamówienia
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:1) Formularz ofertowy 2)Informacja o koordynatorze (dotyczy części 1 zamówienia) – jeżeli zamierza wykazać osoby, za których dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium. W ww. sytuacji informację tę można złożyć jedynie z ofertą. Niezłożenie informacji oznacza, że Wykonawca nie otrzyma punktów w ramach kryteriów oceny ofert: Koordynator – doświadczenie , 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
- oświadczenie Wykonawcy stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, 4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy, 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie tego podmiotu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy, 7)Dokument/y potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy , 8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawcy, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy, 6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu” (tj. oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania Umowy;
2) w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;
3) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
4) gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
5) gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia itp.), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu Umowy.
Szczegółowe informacje dot. zmiany umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ (projekt umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.