Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535044/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KANIUL DO PŁUKANIA KANALIKÓW ŁZOWYCH ORAZ IGIEŁ, STRZYKAWEK I POZOSTAŁYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH DO INIEKCJI I INFUZJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legnicka 40
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.grzegdala@dolmed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KANIUL DO PŁUKANIA KANALIKÓW ŁZOWYCH ORAZ IGIEŁ, STRZYKAWEK I POZOSTAŁYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH DO INIEKCJI I INFUZJI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c15fd00-e389-4036-b01c-5d1e41c82578
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19811,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 - kaniule do płukania kanalików łzowych1. Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) rodzaje produktów oraz ich szacowane ilości, stanowiące podstawę do skalkulowania oferty, określa załącznik nr 2 (specyfikacja asortymentowo-cenowa)
2) dopuszcza się niewielkie przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, w ramach 20 % wartości netto przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości przedmiotu umowy,
3) oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP jako wyroby medyczne w rozumieniu przepisów ustawy o wyrobach medycznych,
4) realizacja dostaw cząstkowych: 3-4 razy w miesiącu, wg zapotrzebowania Zamawiającego
5) maksymalny czas oczekiwania na dostawę cząstkową: do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia
2. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy - jeśli dotyczy.
3. Informacja o opcjach:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy Pzp
2) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 6, par. 3
4. Realizacja zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego (Wrocław, ul. Legnicka 40).
5. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
6. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i opublikowanych wyjaśnieniach.
7. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mogące wystąpić w SWZ, służą jedynie określeniu standardu i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione materiały i produkty mogą być zastąpione innymi - równoważnymi, które Wykonawca jest zobowiązany wskazać w składanej ofercie. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności pod względem opisanego w załączniku nr 2 do SWZ zastosowania (przeznaczenia) wyrobów, ich rozmiaru i kształtu oraz składu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Wartość części: 1411,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 - igły iniekcyjne, strzykawki, wenflony i wyroby do iniekcji i infuzji1. Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) rodzaje produktów oraz ich szacowane ilości, stanowiące podstawę do skalkulowania oferty, określa załącznik nr 2 (specyfikacja asortymentowo-cenowa)
2) dopuszcza się niewielkie przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, w ramach 20 % wartości netto przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości przedmiotu umowy,
3) oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP jako wyroby medyczne w rozumieniu przepisów ustawy o wyrobach medycznych,
4) realizacja dostaw cząstkowych: 3-4 razy w miesiącu, wg zapotrzebowania Zamawiającego
5) maksymalny czas oczekiwania na dostawę cząstkową: do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia
4. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy - jeśli dotyczy.
5. Informacja o opcjach:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy Pzp
2) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 6, par. 3
6. Realizacja zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego (Wrocław, ul. Legnicka 40).
7. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
8. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i opublikowanych wyjaśnieniach.
9. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mogące wystąpić w SWZ, służą jedynie określeniu standardu i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione materiały i produkty mogą być zastąpione innymi - równoważnymi, które Wykonawca jest zobowiązany wskazać w składanej ofercie. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności pod względem opisanego w załączniku nr 2 do SWZ zastosowania (przeznaczenia) wyrobów, ich rozmiaru i kształtu oraz składu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141220-8 - Kaniula
33194120-3 - Artykuły do infuzji
33141320-9 - Igły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.