Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418858/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca3e2cd-5d3b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Emisja spotów na ekranach LED w podziale na 2 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPr.271.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Emisja spotów na 36 ekranach wielkoformatowych w Warszawie” - emisja 10 sekundowego spotu wystawy „Wokół nas morze ognia” na 36 ekranach LED ( różnych formatach) umieszczonych w 36 lokalizacjach w Warszawie przez 14 po włączeniu emisji. Emisja nastąpi do 7 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego spotu do emisji. Łącznie 32 256 emisji spotu. Spot do emisji dostarcza Zamawiający nie później niż 2 dni robocze po podpisaniu umowy. Spoty powinny być wyemitowane w przeciągu minimum 8 godzin dziennie w przedziale od godziny 7:00 do -12:00 i od godziny 17:00 do -20:00. W trakcie jednej godziny powinno być wyemitowanych nie mniej niż 8 spotów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Emisja spotów na 50 ekranach LED” - emisja 10 sekundowego spotu wystawy „Wokół nas morze ognia” na 50 ekranach LED (dalej nośnik). Wymiary pojedynczego nośnika 72x126cm. Nośniki umieszczone będą w witrynach sklepowych w Warszawie. Emisja spotów odbywać się będzie przez 14 dni od dnia włączenia emisji. Włączenie kampanii nastąpi nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy. Spot do emisji dostarcza Zamawiający nie później niż 2 dni robocze po podpisaniu umowy. Łącznie zostanie wyemitowanych 756 000 emisji spotu. Emisja nastąpi w godzinach od 6.00 do 24.00, w jednej godzinie spot zostanie wyemitowany 60 razy. Spot do emisji dostarcza Zamawiający. Zamawiający dokona wyboru lokalizacji nośników z minimum 80 przedstawionych mu przez Wykonawcę lokalizacji. Lista ta zostanie przedstawiona zamawiającemu najpóźniej do 2 dni roboczych po podpisaniu umowy a Zamawiający wybierze je najpóźniej na następny dzień roboczy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46748,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46748,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCREEN NETWORK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010921863
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 5 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-446
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46748,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Ww. artykuł stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający odrzuciła w zakresie części 2 zamówienia oferty Wykonawców: JET LINE Sp. z o.o. sp. k.,
ul. Władysława Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp w związku z brzmieniem art. 218 ust. 1 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.” oraz Sun&More Sp. z o.o., Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca JET LINE Sp. z o.o. sp. k., ul. Władysława Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa, NIP: PL 5262237705 złożył w przedmiotowym postępowaniu dwie oferty o różnych treściach, zgodnie z art. 218 ustawy Pzp
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (…) a jej treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
Wykonawca Sun & More Sp. z o.o., Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin, NIP: PL 8513151613 w dniu 09.10.2023 r. została wezwany do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny w zakresie części 2 zamówienia. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w/w Wykonawca nie złożył wymaganych wyjaśnień.
W części 2 zamówienia kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosiła
32 000,00 zł. Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zaoferował cenę 113 006,25 zł. Zamawiający nie był w stanie wyasygnować dodatkowych środków na realizację przedmiotu zamówienia w/w części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113006,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113006,25 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przeprowadzenia remontu i przebudowy lokali mieszkalnych przy al. Solidarności 149 w Warszawie.
- Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego - numer postępowania: 16/ZP/25
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowych Stacji WCKiK SPZOZ.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby utrzymania systemu ASG-EUPOS
- Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.