eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówPrace remontowo - modernizacyjne lokalów mieszkalnych komunalnych zlokalizowanych w Dzierżoniowie i utworzenie mieszkania chronionego. Zamówienie podzielone na 4 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowo - modernizacyjne lokalów mieszkalnych komunalnych zlokalizowanych w Dzierżoniowie i utworzenie mieszkania chronionego. Zamówienie podzielone na 4 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48746415530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821960610

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Bielawska 15

1.11.4.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.11.5.) Kod pocztowy: 58-200

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.11.9.) Numer telefonu: +48 74 646 46 00

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dzbm.info.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://dzbm.info.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowo - modernizacyjne lokalów mieszkalnych komunalnych zlokalizowanych w Dzierżoniowie i utworzenie mieszkania chronionego. Zamówienie podzielone na 4 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b03a10ed-11cb-4104-9716-e66d3c0b5e70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Prace remontowo - modernizacyjne lokalów mieszkalnych komunalnych zlokalizowanych w Dzierżoniowie i utworzenie mieszkania chronionego - zamówienie podzielone na 4 części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej
eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS
1.2.
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający
określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o
wielkości do 2 GB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg
(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w
zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” pod adresem internetowym
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy
przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli
dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i
złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska
Dzierżoniów reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74
645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22
tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl; Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu przeprowadzenia zamówienia
publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane
na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z
dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru
najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań
na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy; Twoje dane osobowe będą
przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres
trwałości
projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz
adresu prowadzenia działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień
Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w
Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w
postępowaniu,-organom upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi
na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca
platformy zakupowej do obsługi zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą
zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do
informacji publicznej (jeśli nie będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące
prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula
informacyjna stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI-1.271.97.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Nowowiejskiej 26/2 w Dzierżoniowie. Lokal aktualnie nie zamieszkany.
2. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują prace remontowe związane z pracami tynkarskimi, malarskimi, posadzkarskimi, instalacji wod. – kan. oraz instalacji elektrycznej, które należy wykonać zgodnie z zakresem prac określonym w  dokumentacji projektowej, przedmiarach robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, szkicach stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiary robót określają zakresy prac stanowiących podstawę do wyliczenia wartości ryczałtowego wynagrodzenia dla lokalu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną.
5. Zadanie realizowane jest w ramach finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat, realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) zapewnienie właściwej jakości robót oraz wbudowanych materiałów,
2) prowadzenie robót w sposób niepowodujący utrudnień w korzystaniu z budynku przez użytkowników oraz osób trzecich, jak również w otoczeniu terenu robót,
3) realizowanie przedmiotu zamówienia wskazanego zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością oraz przepisami prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie terenu robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami BHP,
5) zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia,
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót,
7) wykonanie przedmiotu zamówienia z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymogami zawartymi w STWiORB,
8) przedstawienie na każde wezwanie Zamawiającemu niezbędnych atestów, świadectw i innych dokumentów stwierdzających, jakość wbudowanych materiałów i dopuszczenie do stosowania w budownictwie,
9) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli zamawiającego,
10) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót, jak również za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich spowodowane działalnością Wykonawcy/Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienie nadzoru przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia,
12) utylizacja i wywóz na bieżąco materiałów rozbiórkowych i odpadów, zgodnie z przebiegiem robót, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lub do punktów recyklingowych oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności,
13) podjęcie czynności niezbędnych dla uzyskania technicznych możliwości zasilania i opomiarowania zużycia energii elektrycznej poprzez zawarcie stosownych umów z dostawcami mediów lub zabezpieczenie ich we własnym zakresie, oraz przekazanie ww. dokumentów na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego,
14) wykonanie inwentaryzacji budowlanej lokali, w których zakres prac remontowych przyczynił się do zmiany dotychczasowego układu pomieszczeń lub zmiany powierzchni użytkowej lokali (np. przywrócenie lokalu do stanu pierwotnego, zmiana funkcji pomieszczeń w lokalu),
15) stosownie do wymagań ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy Prawo budowlane, sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali przez osobę uprawnioną i wpisaną do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków Ministerstwa Rozwoju i Technologii, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynku oraz aktów wykonawczych ustawy,
16) przekazanie Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru robót wykazu dokumentów,
17) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania,
18) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
19) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
20) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ
warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach
każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana
oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Prochowej 1a/2 w Dzierżoniowie. Lokal aktualnie nie zamieszkany.
2. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują prace remontowe związane z pracami tynkarskimi, malarskimi, posadzkarskimi, instalacji wod. – kan. oraz instalacji elektrycznej, które należy wykonać zgodnie z zakresem prac określonym w  dokumentacji projektowej, przedmiarach robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, szkicach stanowią załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiary robót określają zakresy prac stanowiących podstawę do wyliczenia wartości ryczałtowego wynagrodzenia dla lokalu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną.
5. Zadanie realizowane jest w ramach finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat, realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) zapewnienie właściwej jakości robót oraz wbudowanych materiałów,
2) prowadzenie robót w sposób niepowodujący utrudnień w korzystaniu z budynku przez użytkowników oraz osób trzecich, jak również w otoczeniu terenu robót,
3) realizowanie przedmiotu zamówienia wskazanego zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością oraz przepisami prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie terenu robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami BHP,
5) zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia,
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót,
7) wykonanie przedmiotu zamówienia z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymogami zawartymi w STWiORB,
8) przedstawienie na każde wezwanie Zamawiającemu niezbędnych atestów, świadectw i innych dokumentów stwierdzających, jakość wbudowanych materiałów i dopuszczenie do stosowania w budownictwie,
9) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli zamawiającego,
10) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót, jak również za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich spowodowane działalnością Wykonawcy/Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienie nadzoru przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia,
12) utylizacja i wywóz na bieżąco materiałów rozbiórkowych i odpadów, zgodnie z przebiegiem robót, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lub do punktów recyklingowych oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności,
13) podjęcie czynności niezbędnych dla uzyskania technicznych możliwości zasilania i opomiarowania zużycia energii elektrycznej poprzez zawarcie stosownych umów z dostawcami mediów lub zabezpieczenie ich we własnym zakresie, oraz przekazanie ww. dokumentów na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego,
14) wykonanie inwentaryzacji budowlanej lokali, w których zakres prac remontowych przyczynił się do zmiany dotychczasowego układu pomieszczeń lub zmiany powierzchni użytkowej lokali (np. przywrócenie lokalu do stanu pierwotnego, zmiana funkcji pomieszczeń w lokalu),
15) stosownie do wymagań ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy Prawo budowlane, sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali przez osobę uprawnioną i wpisaną do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków Ministerstwa Rozwoju i Technologii, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynku oraz aktów wykonawczych ustawy,
16) przekazanie Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru robót wykazu dokumentów,
17) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania,
18) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
19) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
20) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ
warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach
każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana
oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Kilińskiego 21/5 w Dzierżoniowie. Lokal aktualnie nie zamieszkany. Przeznaczony będzie na lokal mieszkalny chroniony dla Ośrodka Pomocy Społecznej.
2. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują prace remontowe związane z pracami tynkarskimi, malarskimi, posadzkarskimi, instalacji wod. – kan. i gazowej, instalacji elektrycznej, wymiany stolarki drzwiowej , które należy wykonać zgodnie z zakresem prac określonym w  dokumentacji projektowej, przedmiarach robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, szkicach, pozwoleniu na budowę stanowią załącznik nr 10 do SWZ.
Przedmiary robót określają zakresy prac stanowiących podstawę do wyliczenia wartości ryczałtowego wynagrodzenia dla lokalu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi w danym zakresie.
5. Zadanie realizowane jest w ramach finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat, realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) zapewnienie właściwej jakości robót oraz wbudowanych materiałów,
2) prowadzenie robót w sposób niepowodujący utrudnień w korzystaniu z budynku przez użytkowników oraz osób trzecich, jak również w otoczeniu terenu robót,
3) realizowanie przedmiotu zamówienia wskazanego zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością oraz przepisami prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie terenu robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami BHP,
5) zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia,
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót,
7) wykonanie przedmiotu zamówienia z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymogami zawartymi w STWiORB,
8) przedstawienie na każde wezwanie Zamawiającemu niezbędnych atestów, świadectw i innych dokumentów stwierdzających, jakość wbudowanych materiałów i dopuszczenie do stosowania w budownictwie,
9) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli zamawiającego,
10) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót, jak również za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich spowodowane działalnością Wykonawcy/Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienie nadzoru przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia,
12) utylizacja i wywóz na bieżąco materiałów rozbiórkowych i odpadów, zgodnie z przebiegiem robót, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lub do punktów recyklingowych oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności,
13) podjęcie czynności niezbędnych dla uzyskania technicznych możliwości zasilania i opomiarowania zużycia energii elektrycznej poprzez zawarcie stosownych umów z dostawcami mediów lub zabezpieczenie ich we własnym zakresie, oraz przekazanie ww. dokumentów na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego,
14) wykonanie inwentaryzacji budowlanej lokali, w których zakres prac remontowych przyczynił się do zmiany dotychczasowego układu pomieszczeń lub zmiany powierzchni użytkowej lokali (np. przywrócenie lokalu do stanu pierwotnego, zmiana funkcji pomieszczeń w lokalu),
15) stosownie do wymagań ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy Prawo budowlane, sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali przez osobę uprawnioną i wpisaną do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków Ministerstwa Rozwoju i Technologii, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynku oraz aktów wykonawczych ustawy,
16) przekazanie Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru robót wykazu dokumentów,
17) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania,
18) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
19) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
20) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ
warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach
każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana
oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Kilińskiego 21/6 w Dzierżoniowie. Lokal aktualnie nie zamieszkany.
2. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują prace remontowe związane z pracami tynkarskimi, malarskimi, posadzkarskimi, instalacji wod. – kan. i gazowej, instalacji elektrycznej, wymiany stolarki drzwiowej , które należy wykonać zgodnie z zakresem prac określonym w  dokumentacji projektowej, przedmiarach robót specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, szkicach stanowią załączniki nr 11 do SWZ.
Przedmiary robót określają zakresy prac stanowiących podstawę do wyliczenia wartości ryczałtowego wynagrodzenia dla lokalu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną.
5. Zadanie realizowane jest w ramach finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat, realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) zapewnienie właściwej jakości robót oraz wbudowanych materiałów,
2) prowadzenie robót w sposób niepowodujący utrudnień w korzystaniu z budynku przez użytkowników oraz osób trzecich, jak również w otoczeniu terenu robót,
3) realizowanie przedmiotu zamówienia wskazanego zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością oraz przepisami prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie terenu robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami BHP,
5) zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia,
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót,
7) wykonanie przedmiotu zamówienia z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymogami zawartymi w STWiORB,
8) przedstawienie na każde wezwanie Zamawiającemu niezbędnych atestów, świadectw i innych dokumentów stwierdzających, jakość wbudowanych materiałów i dopuszczenie do stosowania w budownictwie,
9) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli zamawiającego,
10) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót, jak również za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich spowodowane działalnością Wykonawcy/Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienie nadzoru przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia,
12) utylizacja i wywóz na bieżąco materiałów rozbiórkowych i odpadów, zgodnie z przebiegiem robót, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lub do punktów recyklingowych oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności,
13) podjęcie czynności niezbędnych dla uzyskania technicznych możliwości zasilania i opomiarowania zużycia energii elektrycznej poprzez zawarcie stosownych umów z dostawcami mediów lub zabezpieczenie ich we własnym zakresie, oraz przekazanie ww. dokumentów na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego,
14) wykonanie inwentaryzacji budowlanej lokali, w których zakres prac remontowych przyczynił się do zmiany dotychczasowego układu pomieszczeń lub zmiany powierzchni użytkowej lokali (np. przywrócenie lokalu do stanu pierwotnego, zmiana funkcji pomieszczeń w lokalu),
15) stosownie do wymagań ustawy z dnia 7 października 2022 r. o zmianie ustawy o charakterystyce energetycznej budynków oraz ustawy Prawo budowlane, sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali przez osobę uprawnioną i wpisaną do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków Ministerstwa Rozwoju i Technologii, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynku oraz aktów wykonawczych ustawy,
16) przekazanie Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru robót wykazu dokumentów,
17) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania,
18) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
19) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
20) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ
warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach
każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana
oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia:
wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane w zakresie: Dla części I zamówienia:
- polegające na remoncie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub użytkowych, o łącznej wartości brutto min. 60 000,00 złotych, wykonanie min. 1 takiej roboty;
Dla części II zamówienia:
- polegające na remoncie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub użytkowych, o łącznej wartości brutto min. 50 000,00 złotych, wykonanie min. 1 takiej roboty;
Dla części III zamówienia:
- polegające na remoncie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub użytkowych, o łącznej wartości brutto min. 100 000,00 złotych, wykonanie min. 1 takiej roboty;
Dla części IV zamówienia:
- polegające na remoncie lub przebudowie lokali mieszkalnych lub użytkowych, o łącznej wartości brutto min. 70 000,00 złotych, wykonanie min. 1 takiej roboty;
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych - dotyczy III części zamówienia:
skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości tj. w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do kierowania robotami
budowlanymi: - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy),- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek
określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z treścią art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z ww. uprawnieniem Zamawiający informuje, że nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w udziału w postępowaniu. Będzie bazował na oświadczeniu Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału postępowania na podstawie przesłanek określonych w SWZ (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ).
Zgodnie z treścią art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z ww. uprawnieniem Zamawiający informuje, że nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w udziału w postępowaniu. Będzie bazował na oświadczeniu Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza
Ofertowego na Platformie (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane (dotyczy wszystkich części zamówienia).2. Aktualne na dzień złożenia
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 2 do
SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca
celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być
złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp (dotyczy wszystkich części zamówienia).
3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa
obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć
dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów , jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie
notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie
podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie
części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7.
Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca
powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie
powinny być udostępniane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja
będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy
załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną
ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien
przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego
partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty
wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;
g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność
solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy
powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty
budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy
składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę
konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności zostały wskazane w § 16 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7 a,b,d do SWZ odpowiednio dla danej części zamówienia oraz w § 18 projektu umowy załącznik nr 7c dla III części zamówienia. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w
dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w
przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Pełna nazwa zamówienia:
Prace remontowo - modernizacyjne lokalów mieszkalnych komunalnych zlokalizowanych w Dzierżoniowie
z podziałem na 4 części zamówienia:
1) Część I zamówienia: Wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Nowowiejskiej 26/2,
2) Część II zamówienia: Wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Prochowej 1a/2,
3) Część III zamówienia: Wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego, utworzenie mieszkania chronionego przy ul. Kilińskiego 21/5,
4) Część IV zamówienia: Wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych lokalu mieszkalnego przy ul. Kilińskiego 21/6.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.