Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495620/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00503913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Grotnikach oraz dowozy i odwozy dzieci niepełnosprawnych do placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W DĄBRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzkdabrowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00c4691e-1e13-4486-b016-978ce52cb5871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Grotnikach oraz dowozy i odwozy dzieci niepełnosprawnych do placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00c4691e-1e13-4486-b016-978ce52cb587
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowozy i odwozy dzieci do szkół podstawowych na terenie gminy Zgierz w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DK.260.3.2024.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338221 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 trasa do szkoły podstawowej w Grotnikacha) przebieg trasy: Jedlicze A (ul. Długa – budynek świetlicy)-Jedlicze B (ul. Letniskowa, ul. Rekreacyjna), Jedlicze A (ul. Aleksandrowska)-Grotniki (szkoła);
b) długość trasy dla dowozów:5,5 km
c) długość trasy dla odwozów 5,5 km
d) dzienna liczba dowozów: 1
e) dziennie liczba odwozów: 2
f) liczba km dziennie: 16,5 km; w roku szkolnym -168 dni x 16,5 km/dzień= 2772,0 km
g) dodatkowa pula kilometrów w ramach dowozów i odwozów dzieci na zajęcia dodatkowe odbywające się w ramach szkolnych zajęć dydaktycznych: ok. 50,0 km w ciągu całego roku szkolnego
h) razem w roku szkolnym: 2772,0 km + 50,0 km = 2822,0 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 122209,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część dowozy i odwozy dzieci i uczniów niepełnosprawnych na trasie od domu wskazanego dziecka lub ucznia do placówki edukacyjnej oraz z placówki edukacyjnej do domu wskazanego dziecka lub ucznia w dni nauki szkolnej, zgodnie z harmonogramem przedstawionym Wykonawcy, w sposób umożliwiający uczniom obecność w placówce edukacyjnej w trakcie trwania zajęć4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 243069,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114786,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114786,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114786,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowo-Towarowy i Handlowo-Usługowy Robert Nyczaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101792336
7.3.3) Ulica: Aleksandria, 30
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Osobowo-Towarowy i Handlowo-Usługowy Robert Nyczaj
jakie przetargi wygrała firma
Transport Osobowo-Towarowy i Handlowo-Usługowy Robert Nyczaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114786,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197769,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197769,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 470027093
7.3.3) Ulica: Strykowska 113
7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF SADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197769,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
- Usługa przenoszenia, obsługi technicznej i transportu na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ W FORMIE SPRZEDAŻY BILETÓW MIESIĘCZNYCH
- Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich na terenie Gminy Budzów w 2025r
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.