eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwyłonienie Wykonawcy usług utrzymania terenu w rejonie ulic M.Kopernika, Śniadeckich i Grzegórzeckiej, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wyłonienie Wykonawcy usług utrzymania terenu w rejonie ulic M.Kopernika, Śniadeckich i Grzegórzeckiej, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU MIASTA KRAKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382850573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewska 57

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-081

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@armk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.armk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wyłonienie Wykonawcy usług utrzymania terenu w rejonie ulic M.Kopernika, Śniadeckich i Grzegórzeckiej, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-189b2202-5f47-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427442/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podobne, które polega na powtórzeniu usług jest następstwem wcześniej udzielonych zamówień podstawowych.
W przedmiotowym przypadku zamówienie podobne jest udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż umowę w zakresie zamówienia podstawowego zawarto w dniu 08.08.2022r. Ponadto zamówienie powtarzające się nie przekracza zakładanych 100% łącznie wartości zamówienia podstawowego, gdyż wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 3 234 259,26 zł netto, a wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia podobnego to kwota 234 259,26 zł netto, co stanowi 100 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego.
Przy tym zamówienie jest udzielane temu samemu Wykonawcy, na rzecz którego udzielono zamówienia podstawowego, czyli zawierane jest z Przedsiębiorstwem Wielobranżowym „KARPINEX” Barbara Karpińska, NIP: 6572187072, Cedzyna, ul. Cedrowa 5, 25-900 Kielce, e-mail: karpinex@poczta.onet.pl.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a60a6a77-3006-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234259,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie i porządkowanie terenów zielonych, ciągów komunikacyjnych, placów postojowych, odśnieżanie terenu oraz wywóz śmieci.
Usługa będzie wykonywana na terenie należącym do Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. w rejonie ulic: M. Kopernika, Śniadeckich i Grzegórzeckiej – zgodnie z mapą (załącznik nr 1 do Specyfikacji). Obszar, na którym będzie świadczona usługa znajduje się pod ochroną konserwatora zabytków. Działki nr 12/12, 12/13, 12/15, 12/16, 12/19, obr. 52.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karpinex" Barbara Karpińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-218-70-72

7.3.3) Ulica: Cedrowa 5

7.3.4) Miejscowość: Cedzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 25-900

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.