eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneRozbudowa drogi gminnej nr 112404L - ul. Jagodowa, budowa drogi gminnej nr 112421L - ul. ¦wierkowej oraz drogi gminnej nr 112405L - ul. Ja³owcowej w miejscowo¶ci Turka gm. Wólka



Og³oszenie z dnia 2023-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 112404L - ul. Jagodowa, budowa drogi gminnej nr 112421L - ul. ¦wierkowej oraz drogi gminnej nr 112405L - ul. Ja³owcowej w miejscowo¶ci Turka gm. Wólka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 112404L - ul. Jagodowa, budowa drogi gminnej nr 112421L - ul. ¦wierkowej oraz drogi gminnej nr 112405L - ul. Ja³owcowej w miejscowo¶ci Turka gm. Wólka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d4a54b5-99a6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00550841

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d4a54b5-99a6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Bezpo¶redni adres strony internetowej prowadzonego postêpowania dostêpny jest w punkcie 3.1.) niniejszego og³oszenia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”
6. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
7. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie e-Zamówienia.
8. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym: RI.271.26.2023
9. Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Szczegó³owe informacje na temat komunikacji zawarte s± w rozdziale 2 Specyfikacji warunków Zamówienia (SWZ).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (awaria platformy), Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w punkcie 1.5.9.) niniejszego og³oszenia (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzib± w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.26.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ pierwsza zamówienia - Rozbudowa drogi gminnej nr 112404L (ul. Jagodowa) w miejscowo¶ci Turka, Gmina Wólka.

1. Bran¿a drogowa:
- d³ugo¶æ budowanego odcinka oko³o 381m,
- szeroko¶æ jezdni bitumicznej 5,0m (na przewa¿aj±cym odcinku),
- jednostronny chodnik z kostki betonowej szeroko¶ci 1,5m (na przewa¿aj±cym odcinku),
- zatoka postojowa z kostki betonowej o wymiarach 5m x 77m,
- wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej oko³o 16szt.,
- liczba skrzy¿owañ 3 szt.,
- wpusty deszczowe 13 szt.,
- rowy kryte 182 m,
- studnie rewizyjne deszczowe 8 szt.,
- studnie ch³onne deszczowe 4 szt.,
- regulacja wysoko¶ciowa w³azów studni kanalizacji sanitarnej 16 szt.,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

2. Bran¿a teletechniczna (kana³ technologiczny):
- kana³ uliczny 346m,
- kana³ przepustowy 25m,
- studnie kablowe 7 szt.

3. Bran¿a elektroenergetyczna – o¶wietlenie drogowe:
- d³ugo¶æ kabla oko³o 444m,
- s³upy o¶wietleniowe stalowe ocynkowane 14 szt.,
- oprawy o¶wietleniowe LED 14 szt.,
- pod³±czenie do istniej±cej szafki o¶wietleniowej.

4. Bran¿a elektroenergetyczna - usuniêcie kolizji:
- za³o¿enie rur os³onowych na kable nN - 126m,
- przesuniêcie linii kablowej SN - 126m,
- za³o¿enie rur os³onowych na kable SN -36m.

5. Bran¿a sanitarna - przebudowa sieci wodoci±gowej:
- sieæ wodoci±gowa dn 160 -117m,
- przej¶cie pod drog± dn125 - 12m (w rurze os³onowej 6m),
- hydranty nadziemne 2szt.,
- pod³±czenie istniej±cych przy³±czy.

6. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi 36 miesiêcy (kryterium oceny ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ druga zamówienia - Budowa drogi gminnej nr 112421L - ul. ¦wierkowej oraz drogi gminnej nr 112405L - ul. Ja³owcowej wraz z budow± odwodnienia, kana³u technologicznego, o¶wietlenia oraz zabezpieczeniem i przebudow± istniej±cych sieci elektroenergetycznych w miejscowo¶ci Turka gm. Wólka.

1. ul. ¦wierkowa
1.1. Bran¿a drogowa:
- d³ugo¶æ budowanego odcinka oko³o 321m,
- szeroko¶æ jezdni bitumicznej 5,0m (na przewa¿aj±cym odcinku),
- dwustronny chodnik z kostki betonowej szeroko¶ci 1,5m (na przewa¿aj±cym odcinku),
- wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej oko³o 15szt.,
- liczba skrzy¿owañ 3 szt.,
- regulacja wysoko¶ciowa w³azów studni kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
1.2. Bran¿a sanitarna - kanalizacja deszczowa:
- ruroci±gi DN400 - 208m,
- ruroci±gi DN300 - 354m,
- studnie ¿elbetowe dn1200 - 32 szt.
- studnia ¿elbetowa dn1800 - 1 szt.
- wpusty deszczowe 23 szt.,
1.3. Bran¿a teletechniczna (kana³ technologiczny):
- kana³ uliczny 265m,
- kana³ przepustowy 79m,
- studnie kablowe 10 szt.
1.4. Bran¿a elektroenergetyczna - usuniêcie kolizji:
- za³o¿enie rur os³onowych na kable nN - 132m,
- za³o¿enie rur os³onowych na kable o¶wietlenia ulicznego - 127m.
1.5. Bran¿a elektroenergetyczna – o¶wietlenie drogowe:
- d³ugo¶æ kabla oko³o 365m,
- s³upy o¶wietleniowe stalowe ocynkowane 9 szt.,
- oprawy o¶wietleniowe LED 13 szt.,
- wykonanie szafki o¶wietleniowej.

2. ul. Ja³owcowa
2.1. Bran¿a drogowa:
- d³ugo¶æ budowanego odcinka oko³o 72m,
- szeroko¶æ jezdni bitumicznej 5,0m (na przewa¿aj±cym odcinku),
- jednostronny chodnik z kostki betonowej szeroko¶ci 1,5m (na przewa¿aj±cym odcinku),
- wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej oko³o 4szt.,
- regulacja wysoko¶ciowa w³azów studni kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
2.2. Bran¿a sanitarna - kanalizacja deszczowa:
- wpusty deszczowe 2 szt.,
2.3. Bran¿a teletechniczna (kana³ technologiczny):
- kana³ uliczny 72m,
- studnie kablowe 1 szt.
2.4. Bran¿a elektroenergetyczna - usuniêcie kolizji:
- za³o¿enie rur os³onowych na kable nN - 20m,
- za³o¿enie rur os³onowych na kable o¶wietlenia ulicznego - 15m.
2.5. Bran¿a elektroenergetyczna – o¶wietlenie drogowe:
- d³ugo¶æ kabla oko³o 105m,
- s³upy o¶wietleniowe stalowe ocynkowane 2 szt.,
- oprawy o¶wietleniowe LED 2 szt.,

3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi 36 miesiêcy. (kryterium oceny ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy okre¶la minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce:
1.1. niezbêdnego do¶wiadczenia wykonawcy umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
- wykonanie (zakoñczenie) minimum 3 robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto ka¿da (warto¶æ ca³o¶ci robót, a nie samej nawierzchni), w okresie ostatnich piêciu lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. (Dla robót rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 1.000.000,00 PLN ka¿da wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umowy).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
2. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego,
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione w pkt 1. i 2. podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, potwierdzaj±ce, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Wykonawca mo¿e udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104- 107 ustawy, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

¦rodki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
4. Dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, na któr± sk³adana jest oferta, w wysoko¶ci:
- cze¶æ pierwsza (ul. Jagodowa) 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydziesci tysiêcy z³otych),
- cze¶æ druga (ul. ¦wierkowa-Ja³owcowa) 50.000,00z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: 94868900076500010820000040, tytu³em: „Wadium – czê¶æ ... ul. ........... (podaæ czê¶ci i nazwy ulic, których dotyczy wadium)”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Dane przelewu powinny identyfikowaæ ofertê, któr± zabezpiecza wniesione wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia wadium winno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu.
4.1. Sposób sporz±dzenia dokumentu wadium musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4.2. Dokument wadium sk³adany jest przez Wykonawcê za po¶rednictwem
Formularza do komunikacji jako za³±cznik (lub razem z ofert± jako za³±cznik do formularza do sk³adania oferty) na platformie e-Zamówienia.
4.3. Dokument wadium nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4.4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê termin jego przekazania na platformie e-Zamówienia.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci:
5.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
5.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w SWZ.
6. Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej lub porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci:
6.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
6.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazany przez ka¿dego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. W zakresie okre¶lonym w pkt 5.4) ppkt 1. co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musi dysponowaæ wymagan± zdolno¶ci± techniczn± i zawodow±.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 5.5) oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca. O¶wiadczenia potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
3.2. O¶wiadczenie wymagane w sekcji IX pkt 4 oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 5 i 6 (o ile zachodzi taka okoliczno¶æ) winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców.
3.3. Dokumenty wymagane w pkt 5.11) ppkt 1. winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. dokumenty i o¶wiadczenia wymagane w pkt 5.6) ppkt 1 i 2 winien z³o¿yæ ka¿dy wykonawca.
4.2. dokumenty i o¶wiadczenia wymagane w pkt 5.7) winny byæ z³o¿one wspólnie przez wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajduj± siê we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postêpowania w za³±cznikach do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ nastêpuj±ce formularze i dokumenty sk³adane razem z ofert±:
1. Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2. Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani – w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. O¶wiadczenie stanowi czê¶æ formularza ofertowego.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wykazuj±ce przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2, w przypadku zaj¶cia okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1, 2, 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4. O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia .
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, winno potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.