eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Września

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc05bf8c-c147-4f58-a840-f4e4cc73d28b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041911/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Rozwój zielono – niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu - Nadzór inwestorski nad rewitalizacją Parku oraz budową zbiorników retencyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 02: Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, Działanie 02.05 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 57 / WIK-RI / 2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni (część 1) obejmuje między innymi: prace demontażowe – zagospodarowanie terenu, obsługę geodezyjną w ramach zagospodarowania terenu i zieleni, przebudowę istniejących i budowę nowych ścieżek o nawierzchni mineralnej, montaż elementów wyposażenia [m.in. ławki, kosze na śmieci, (mała architektura), renowację schodów głównych i terenowych, przebudowę fontanny pływającej na stawie (wymiana urządzenia), budowę systemu automatycznego nawadniania terenu, uporządkowanie istniejącej i wprowadzenie nowej szaty roślinnej (roboty ziemne + nasadzenia), wykonanie opaski z grysu kamiennego, energooszczędne oświetlenie parkowe, budowę w części parku obiektów pergoli parkowych okrągłych. Koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Koordynator nadzoru inwestorskiego powołuje zespół składający się z następujących osób:
- inspektor nadzoru branży instalacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
- inspektor nadzoru branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej
- inspektor nadzoru branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
- inspektora nadzoru w zakresie zagospodarowania zielenią posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa zbiorników retencyjnych na wody opadowe (część 2) obejmuje między innymi: przebudowę istniejącego kanału deszczowego DN 1500 w okolicach ul. Wrzosowej, budowę zbiorników retencyjnych i przepięcie istniejącego kanału deszczowego DN500 mających na celu zretencjonowanie wód opadowych w przypadku deszczu nawalnego, Zaplanowano do budowy dwa zbiorniki retencyjne DN2400 i DN3000 PP SN8, za zbiornikami w studni D2 przewidziano montaż regulatora przepływu 100 1/s. Koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego będzie inspektor nadzoru branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sanitarnej bez ograniczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINO Jakub Jakubowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652732270

7.3.3) Ulica: Świątniki 33B

7.3.4) Miejscowość: Świątniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.