Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00531019/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00562450/01 - Wynik z dnia 2023-12-19
- 2024/BZP 00226322/01 - Wynik z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku – z podziałem na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 7 im. K .Przerwy Tetmajera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121316407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowotarska 32A
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182068495
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p7zak@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p7zak.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4be12f39-92ec-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku – z podziałem na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4be12f39-92ec-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110844/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2024 roku - z podziałem na 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P7.0271 – 5/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140350,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje:CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA PIECZYWA
Lp. Nazwa j.m Ilość
1. Chałka z kruszonką szt. 30
2. Bułka mała kajzerka 0,06 kg - szt. 1 000
3. Chleb krojony zwykły 0,60 kg- szt. 400
4. Chleb krojony razowy 0,5 kg - szt. 60
5. Drożdżówka 0,06 kg - szt. 860
6. Pączki 0,06 kg - szt. 450
7. Babka jogurtowa - kg 60
8. Bułka grahamka 0,10 kg - szt. 400
9. Rogal maślany 0,06 kg - szt. 300
10. Ciasto drożdżowe z kruszonką - kg 5
11. Weka 0,40 kg - szt. 100
12. Makowiec drożdżowy - kg 5
13. Chleb wieloziarnisty 0,60 kg - szt. 120
14. Jagodzianki 0,06 kg - szt. 140
15. Chleb słonecznikowy 0,50 kg - szt. 120
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie
realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po
cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne
ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację
przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem
nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził
jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne
określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane
e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie
Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej
poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie
zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7
w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy
(atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową
Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w
ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu
Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 12819,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówkiPrzedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres
zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 2 – DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
L.p Nazwa j.m Ilość
1. Galaretka owocowa truskawkowa – Winiary - 71g szt. 55
2. Czekolada mleczna 100 g - Wedel szt. 300
3. Płatki – Nestle –cynamonowe- Cin-minis 0,25 g szt. 8
4. Galaretka owocowa malinowa – Winiary - 71g szt. 50
5. Galaretka owocowa brzoskwiniowa - Winiary - 71g szt. 40
6. Pieprz mielony biały 15g - Prymat szt. 20
7. Cukier biały 1kg - kg 230
8. Cukier puder 0,5 kg szt. 6
9. Cukier waniliowy 32 g szt. 100
10. Dżem truskawkowy 280 g - niskosłodzony - Łowicz szt. 30
11. Dżem owoce leśne 280 g - niskosłodzony - Łowicz szt. 30
12. Herbata granulowana Saga 90 g szt. 50
13. Kakao ciemne 150 g 10 -12% - DecoMorreno szt. 35
14. Sos borowikowy w torebkach 35g - Knorr szt. 10
15. Dżem malinowy 280 g - niskosłodzony - Łowicz szt. 30
16. Kasza jęczmienna 1 kg (średnia lub gruba) kg 30
17. Cukierki - mieszanka Wawel - galaretki kg 3
18. Ketchup 500 g - Pudliszki szt. 25
19. Konserwa rybna filet z tuńczyka w oleju 120 g szt. 30
20. Kawa inka kartonik 150 g szt. 30
21. Konserwa rybna filet z makreli w pomidorach 170 g szt. 90
22. Kukurydza puszka - 400 g Pudliszki szt. 25
23. Liść laurowy 6 g Prymat szt. 25
24. Majeranek 8 g- Prymat szt. 25
25. Majonez kielecki - 310ml szt. 20
26. Miód wielokwiatowy -1,20 kg Bartnika szt. 30
27. Groszek konserwowy 400 g puszka - Pudliszki szt. 15
28. Brzoskwinia puszka – 850 g szt. 4
29. Olej kujawski 1l szt. 145
30. Pieprz czarny mielony 20 g - Prymat szt. 60
31. Płatki kukurydziane 1 kg Corn Flakes - Nestle szt. 10
32. Przecier pomidorowy 30% - Bażant 850 g szt. 30
33. Ryż biały 1 kg - kg 50
34. Cini Mini - baton zbożowy - 25 g szt. 100
35. Sól sodowo-potasowa 1 kg kg 45
36. Angielskie ziele - 15 g - Prymat szt. 25
37. Makaron 0,5 kg (świderki, kolanka, muszelki) - Lubella szt. 90
38. Makaron 0,5 kg (nitki-cienkie, grube) szt. 20
39. Makaron 0,5 kg (łazanka) szt. 20
40. Makaron 0,5 kg (spaghetti) szt. 40
41. Makaron 0,5 kg (rurki) szt. 25
42. Płatki owsiane górskie 0,5 kg szt. 10
43. Oregano 8 g - Prymat szt. 20
44. Kwasek cytrynowy 20 g - Prymat szt. 20
45. Bazylia 8 g - Prymat szt. 20
46. Sos do spaghetti w torebkach - Knorr 44 g szt. 40
47. Kasza kukurydziana 1 kg szt. 5
48. Kasza manna 1 kg kg 10
49. Bułka tarta 0,5 kg szt. 180
50. Sos słodko-kwaśny słoik 520 g - Pudliszki szt. 40
51. Budyń śmietankowy 60g - Winiary szt. 35
52. Budyń waniliowy 60 g - Winiary szt. 40
53. Budyń malinowy 60 g - Winiary szt. 40
54. Kisiel truskawkowy 77 g - Winiary szt. 40
55. Kisiel poziomkowy 77 g - Winiary szt. 40
56. Kisiel malinowy 77 g - Winiary szt. 40
57. Herbata miętowa - ekspresowa 40 g szt. 20
58. Kminek mielony – Prymat 20 g szt. 10
59. Mąka ziemniaczana 1 kg kg 25
60. Kisiel leśny 77 g - Winiary szt. 35
61. Sos do spaghetti - słoik 500 g - Łowicz szt. 36
62. Pasztet drobiowy 160 g - Z kogutkiem szt. 80
63. Mąka tortowa pszenna typ 450 1 kg kg 150
64. Sok jabłkowy 1L 100% - Tymbark szt. 120
65. Sok czarna porzeczka 1L 100% - Tymbark szt. 120
66. Sok multiwitamina 1L - Tymbark szt. 100
67. Sok pomarańczowy 1L 100% - Tymbark szt. 120
68. Szczaw w słoiku 180 g szt. 20
69. Chrzan tarty 180 g szt. 10
70. Kminek cały 20 g - Prymat szt. 20
71. Herbata owocowa – w torebkach 50 g szt. 30
72. Przecier pomidorowy 30% - Bażant 400 g szt. 16
73. Przyprawa do kury 20 g – Prymat bez soli , cukru, glut. sodu szt. 20
74. Papryka słodka 20 g - Prymat szt. 40
75. Sok z marchewki 0,9L - typ Kubuś szt. 180
76. Soda oczyszczona 40 g - Prymat szt. 10
77. Ciasteczka zbożowe Belvita – 50 g szt. 400
78. Pałeczki kukurydziane 50 g szt. 150
79. Herbatniki zbożowe - Bebe 16 g (paczka po 48 szt.) szt. 30
80. Ciastka biszkopty 140 g szt. 80
81. Żurek w torebkach – Winiary 46 g szt. 25
82. Płatki kukurydziane z miodem Corn Flakes – Nestle (0,5 kg) szt. 8
83. Cynamon 15 g - Prymat szt. 25
84. Przyprawa do mięsa - Knorr 75 g szt. 5
85. Pieprz cytrynowy - Prymat 0,20 g szt. 25
86. Kasza jaglana 1 kg szt. 10
87. Kucharek 1000 g szt. 25
88. Wafelki kukurydziane -100 g szt. 30
89. Groszek ptysiowy 80 g szt. 50
90. Soczki małe z rurką 0,2L - Tymbark szt. 350
91. Ocet 10% 0,5L szt. 10
92. Ciasteczka zboż. owsiane - Krakus 185 g szt. 100
93. Soczki małe - Kubuś szt. 10
94. Musztarda 28 g szt. 10
95. Kinder mleczna kanapka – 28 g szt. 100
96. Gałka muszkatołowa 10 g - Prymat szt. 15
97. Wafelki - Góralki 45 g szt. 100
98. Oliwa z oliwek 1L szt. 3
99. Masło orzechowe 350 g szt. 6
100. Woda mineralna Cisowianka 1,5L szt. 500
101. Lubczyk 10 g - Prymat szt. 80
102. Sok z czerwonych pomarańczy 1L - Tymbark szt. 12
103. Sok ananasowy 1L - Tymbark szt. 20
104. Wafelki Prince Polo - 35 g szt. 200
105. Wafelki Princessa - 48g szt. 150
106. Przyprawa do ryb 20 g - Prymat szt. 25
107. Kurkuma 20 g - Prymat szt. 20
108. Magi 1 L - Winiary szt. 15
109. Makaron 1 kg (gniazda wstążki) - Lubella szt. 15
110. Makaron zacierka - 0,25 kg szt. 40
111. Herbata Saga 100 szt. - torebki 126 g szt. 2
112. Pieprz ziołowy 20 g - Prymat szt. 15
113. Wafelki Skawa (paczka po 35 szt.) – 20 g szt. 15
114. Jajka klasa XL szt. 1 900
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie
realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po
cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne
ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację
przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem
nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził
jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne
określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane
e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie
Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej
poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie
zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7
w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy
(atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową
Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w
ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu
Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
- Jaja przy każdej dostawie muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi zawarte w art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 30155,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówkiPrzedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres
zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH, DROBIU, WYROBÓW DROBIARSKICH
Lp. Nazwa j.m Ilość
1. Kiełbasa szynkowa wieprzowa od 70% mięsa kg 8
2. Kiełbasa podwawelska od 70% mięsa kg 10
3. Szynka konserwowa wieprzowa od 70% mięsa kg 10
4. Karczek wieprzowy bez kości kg 10
5. Szynka wieprzowa od 70% mięsa kg 10
6. Parówki góralki od 70% mięsa wieprz. 0,27 kg kg 4
7. Szynka wiejska od 70% mięsa kg 3
8. Kiełbasa żywiecka od 70% mięsa kg 15
9. Szynka z indyka od 70% mięsa kg 3
10. Udko z kurczaka kg 100
11. Podgardle wędzone kg 3
12. Udko z kurczaka wyfiletowane b/k kg 60
13. Porcja rosołowa drobiowa kg 20
14. Schab b/k kg 90
15. Szynka b/k surowa kuleczki kg 100
16. Mięso wołowe – antrykot kg 8
17. Kabanos drobiowy kg 10
18. Łopatka b/k kg 85
19. Pieczeń wołowa kg 50
20. Gulasz wołowy kg 40
21. Filet z indyka kg 70
22. Filet z kurczaka pojedynczy b/k kg 100
23. Pasztet pieczony drobiowy kg 9
24. Szynka gotowa z kurczaka od 70% mięsa kg 3
25. Cielęcina udziec - mięso kg 10
26. Polędwiczki wieprzowe kg 10
27. Kiełbasa biała parzona od 70% mięsa kg 6
28. Żeberka wędzone kąty kg 6
29. Parówki dla najmłodszych od 70% mięsa 0,12 kg szt. 80
30. Parówki z indyka od 70% mięsa - 0,30 kg kg 5
31. Boczek wędzony od 70% mięsa kg 11
32. Kiełbasa śląska kg 10
33. Podudzia z kurczaka pałeczka kg 20
34. Pasztet z królika - słoik 180 g szt. 18
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie
realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po
cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne
ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację
przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem
nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził
jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne
określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane
e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie
Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej
poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie
zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7
w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy
(atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową
Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w
ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu
Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
- Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 27705,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówkiPrzedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres
zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Lp. Nazwa j.m Ilość
1. Kefir 350 g – 2% szt. 90
2. Śmietana 18% - 400 g szt. 400
3. Margaryna Palma - 250 g szt. 180
4. Mleko 3,2% szt. 1 600
5. Masło Ekstra 82% - 200 g szt. 700
6. Twaróg półtłusty – 1000 g szt. 180
7. Serek homogenizowany – 150 g owocowy szt. 500
8. Ser żółty Edamski kg 15
9. Ser żółty Złota Gołda z dziurami kg 15
10. Ser żółty salami kg 15
11. Jogurt pitny 250 g - różne smaki szt. 850
12. Jogurt w kubku owocowy – 150 g szt. 350
13. Masło klarowane 1l szt. 5
14. Jogurt naturalny 1l szt. 30
15. Śmietanka 36% - 1l szt. 50
16. Serek topiony kremowy – 100 g szt. 50
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie
realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po
cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne
ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację
przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził
jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne
określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane
e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie
Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej
poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie
zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7
w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy
(atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową
Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w
ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu
Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15544000-3 - Ser twardy
15530000-2 - Masło
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 24814,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówkiPrzedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres
zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW
Lp. Nazwa j.m Ilość
1. Banany kg 200
2. Buraki czerwone kg 80
3. Cebula kg 60
4. Cytryny kg 10
5. Fasola Jaś kg 2
6. Groch łuskany połówki kg 2
7. Gruszki kg 40
8. Jabłka deserowe kg 300
9. Ananas w puszce szt. 5
10. Kalafior szt. 10
11. Kapusta biała kg 50
12. Kapusta młoda szt. 40
13. Kapusta czerwona kg 5
14. Kapusta kiszona kg 40
15. Kapusta włoska szt. 16
16. Mandarynki kg 65
17. Marchew kg 150
18. Ogórki kiszone kg 10
19. Ogórki świeże sezonowe letnie kg 25
20. Ogórki świeże sezonowe zimowe kg 25
21. Ogórki konserwowe 1l szt. 30
22. Papryka świeża sezonowa letnia kg 6
23. Papryka świeża zimowa kg 4
24. Pieczarki kg 10
25. Pietruszka korzeń kg 50
26. Pomidor sezonowy letni kg 20
27. Pomidor sezonowy zimowy kg 20
28. Fasolka szparagowa kg 5
29. Czosnek szt. 40
30. Rzodkiew szt. 20
31. Sałata zielona sezonowa letnia szt. 20
32. Sałata sezon zimowy szt. 20
33. Kapusta pekińska szt. 15
34. Seler kg 60
35. Szczypior szt. 20
36. Śliwki węgierki kg 20
37. Ziemniaki kg 1 000
38. Ziemniak młody kg 200
39. Pietruszka natka 25 g sezonowa letnia szt. 80
40. Pietruszka natka 25 g sezonowa zimowa szt. 80
41. Por kg 10
42. Por młody kg 25
43. Koperek 25 g sezonowy letni szt. 80
44. Koperek zimowy 25 g szt. 80
45. Brokuły świeże szt. 5
46. Botwinka szt. 15
47. Winogrono białe kg 40
48. Kiwi na palecie luz szt. 120
49. Brzoskwinia kg 20
50. Pomarańcza kg 80
51. Truskawki świeże kg 30
52. Grzyby suszone 40 g szt. 6
53. Cukinia kg 10
54. Arbuz kg 100
55. Czereśnie szt. 20
56. Maliny 0,25 kg szt. 20
57. Morele kg 10
58. Jagody kg 2
59. Susz owocowy szt. 10
60. Ziemniaki młode import kg 50
61. Dynia kg 10
62. Soczewica czerwona kg 2
63. Nektarynka kg 12
64. Borówka amerykańska 0,25 kg kg 19
65. Suszone morele 1 kg kg 7
66. Melon szt. 40
67. Truskawki świeże import kg 40
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie
realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po
cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne
ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację
przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem
nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził
jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne
określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane
e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie
Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej
poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie
zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7
w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy
(atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową
Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w
ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu
Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 35091,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówkiPrzedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres
zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA MROŻONEK
Lp. Nazwa j.m Ilość
1. Limanda filet - 5% lodu kg 30
2. Miruna filet z/s - 5% lodu kg 30
3. Mintaj filet - 10% lodu kg 20
4. Dorsz filet – 5% lodu kg 20
5. Filet z miruny bez skóry - 5% lodu kg 50
6. Truskawki mrożone kg 40
7. Mieszanka kompotowa kg 80
8. Fasolka szparagowa mrożona kg 15
9. Brukselka mrożona kg 5
10. Brokuł mrożony kg 30
11. Kalafior mrożony kg 25
12. Groszek zielony kg 5
13. Szpinak mrożony kg 10
14. Mieszanka jarzynowa kg 30
15. Czarna porzeczka mrożona kg 30
16. Czerwona porzeczka mrożona kg 5
17. Wiśnia mrożona kg 20
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie
realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po
cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne
ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację
przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem
nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził
jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne
określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane
e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie
Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej
poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie
zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7
w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy
(atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu
przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową
Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona
telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w
ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu
Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
- Mrożonki mają być dostarczane do Przedszkola w formie nierozmrożonej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 9764,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58848,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.