eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaObsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-2028



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-2028

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-2028

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95abc85a-9345-481c-9f4f-638b0aab5b48

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031652/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-2028

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FB.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 803317,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska oraz podległych jednostek organizacyjnych gminy, w tym:
1) Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej
2) Przedszkole Samorządowe im. „Chatka Puchatka” w Jaworzynie Śląskiej
3) Żłobek Gminny w Jaworzynie Śląskiej
4) Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworzynie Śląskiej
5) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Jaworzynie Śląskiej
6) Szkoła Podstawowa im. Świętego Mikołaja w Pastuchowie
7) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Jaworowie
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków głównych, płacowych oraz innych rachunków wynikających z przepisów prawa dla jednostek organizacyjnych wymienionych w ust. 1 w formie elektronicznej
2) Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
3) Utworzenie rachunków VAT i powiązanie ich z rachunkami rozliczeniowymi według schematu wskazanego przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne.
4) Realizacja przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej (np. w przypadku awarii systemu elektronicznego) w przewidywanej ilości ok. 2.967 szt. miesięcznie, w tym ok. 1 417 szt. przelewów poza rachunki bankowe Zamawiającego.
5) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków objętych zamówieniem – w oddziale lub placówce
6) Realizacja wpłat przez inkasentów
7) Realizacja czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych w sposób elektroniczny lub wydawanie blankietów czekowych i ich realizacja w sposób tradycyjny
8) Wykonywanie obsługi płatności masowych, wpływających na rachunki Zamawiającego
9) Wydawanie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego aneksów, opinii i zaświadczeń bankowych
10) Zapewnienie elektronicznego systemu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy, w tym między innymi kompleksowe przeszkolenie w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego osób w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy, bieżące doradztwo i pomoc w zakresie obsługi systemu, bieżąca obsługa techniczna systemu, w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia, możliwość generowania potwierdzenia zrealizowanego przelewu, możliwość generowania i drukowania wyciągów bankowych. Przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu. Dostęp do usług bankowości elektronicznej zabezpieczonymi chronionymi hasłami. Zapis odnoszący się do przeszkolenia pracowników nie będzie obowiązywać w przypadku wyboru dotychczasowego banku obsługującego
11) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym Gminy Jaworzyna Śląska
12) Możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych, w tym overnight. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
13) „Zerowanie” rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek organizacyjnych polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy Gminy Jaworzyna Śląska (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe, itp.)
14) Przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący Gminy
15) Zapewnienie obsługi pracowników Zamawiającego oraz inkasentów poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia
16) Prowadzenie rachunków dewizowych
17) Prowadzenie dla Zamawiającego bezpłatnie rachunku skonsolidowanego Przez rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie konsolidację rzeczywistą z przeksięgowaniem środków z rachunków objętych konsolidacją na jeden rachunek, na którym saldo będzie oprocentowane zgodnie z ustalonymi warunkami. Na koniec dnia rachunki biorące udział w konsolidacji mają saldo zerowe, zaś na początku kolejnego dnia saldo z dnia poprzedniego zostaje z powrotem zaksięgowane na poszczególnych rachunkach
18) W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Gminy Jaworzyna Śląska i jej jednostek organizacyjnych wymienionych w ust. 1, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy opłat i prowizji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763553,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-77-38

7.3.3) Ulica: Puławska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2028-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.