Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493273/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00503096/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-2028
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-20282.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95abc85a-9345-481c-9f4f-638b0aab5b48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031652/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska w latach 2024-2028
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FB.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 803317,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jaworzyna Śląska oraz podległych jednostek organizacyjnych gminy, w tym:
1) Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej
2) Przedszkole Samorządowe im. „Chatka Puchatka” w Jaworzynie Śląskiej
3) Żłobek Gminny w Jaworzynie Śląskiej
4) Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworzynie Śląskiej
5) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Jaworzynie Śląskiej
6) Szkoła Podstawowa im. Świętego Mikołaja w Pastuchowie
7) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Jaworowie
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków głównych, płacowych oraz innych rachunków wynikających z przepisów prawa dla jednostek organizacyjnych wymienionych w ust. 1 w formie elektronicznej
2) Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
3) Utworzenie rachunków VAT i powiązanie ich z rachunkami rozliczeniowymi według schematu wskazanego przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne.
4) Realizacja przelewów składanych w formie elektronicznej, a także w szczególnych przypadkach w formie papierowej (np. w przypadku awarii systemu elektronicznego) w przewidywanej ilości ok. 2.967 szt. miesięcznie, w tym ok. 1 417 szt. przelewów poza rachunki bankowe Zamawiającego.
5) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków objętych zamówieniem – w oddziale lub placówce
6) Realizacja wpłat przez inkasentów
7) Realizacja czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych w sposób elektroniczny lub wydawanie blankietów czekowych i ich realizacja w sposób tradycyjny
8) Wykonywanie obsługi płatności masowych, wpływających na rachunki Zamawiającego
9) Wydawanie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego aneksów, opinii i zaświadczeń bankowych
10) Zapewnienie elektronicznego systemu bankowości elektronicznej w jednostkach organizacyjnych Gminy, w tym między innymi kompleksowe przeszkolenie w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego osób w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy, bieżące doradztwo i pomoc w zakresie obsługi systemu, bieżąca obsługa techniczna systemu, w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu ich usunięcia, możliwość generowania potwierdzenia zrealizowanego przelewu, możliwość generowania i drukowania wyciągów bankowych. Przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu. Dostęp do usług bankowości elektronicznej zabezpieczonymi chronionymi hasłami. Zapis odnoszący się do przeszkolenia pracowników nie będzie obowiązywać w przypadku wyboru dotychczasowego banku obsługującego
11) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym Gminy Jaworzyna Śląska
12) Możliwość lokowania wolnych środków w lokatach terminowych, w tym overnight. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
13) „Zerowanie” rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek organizacyjnych polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy Gminy Jaworzyna Śląska (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe, itp.)
14) Przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący Gminy
15) Zapewnienie obsługi pracowników Zamawiającego oraz inkasentów poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia
16) Prowadzenie rachunków dewizowych
17) Prowadzenie dla Zamawiającego bezpłatnie rachunku skonsolidowanego Przez rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie konsolidację rzeczywistą z przeksięgowaniem środków z rachunków objętych konsolidacją na jeden rachunek, na którym saldo będzie oprocentowane zgodnie z ustalonymi warunkami. Na koniec dnia rachunki biorące udział w konsolidacji mają saldo zerowe, zaś na początku kolejnego dnia saldo z dnia poprzedniego zostaje z powrotem zaksięgowane na poszczególnych rachunkach
18) W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Gminy Jaworzyna Śląska i jej jednostek organizacyjnych wymienionych w ust. 1, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy opłat i prowizji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 763553,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-77-38
7.3.3) Ulica: Puławska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2028-10-31INNE PRZETARGI JAWORZYNA ŚLĄSKA
więcej: przetargi JAWORZYNA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.530.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY RUDNIK W 2024 ROKU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Udzielenie w 2024 r. i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.200 000,00 zł
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.