Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452415/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9657501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae071ec7-2675-4746-b5e6-426322def89b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.32 Dostawa materiałów kancelaryjno biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/50/24/MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy materiałów kancelaryjno – biurowych bezpośrednio do jednostek i komórek wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji, Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji oraz Wydziału w Łodzi Centralnego Biura CBZC, według asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Ceny jednostkowe podane w Formularzu asortymentowo – cenowym nie ulegną zmianie przez cały czas trwania umowy z zastrzeżeniem § 10 wzoru umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględni wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem oraz wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w zamówieniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy (Wykaz miejsc dostaw i ich adresy) - załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający w celu skalkulowania kosztów dostawy przewiduje, że 90% zamawianego asortymentu dostarczana będzie bezpośrednio do jednostek i komórek Policji (zał. nr 2 do wzoru umowy - wykaz potencjalnych miejsc dostaw), natomiast 10% do magazynu Wydziału GMT mieszczącego się w Łodzi przy ulicy Stokowskiej 21/25. Zamawiający zastrzega, że podział procentowy dostaw do miejsc zamówienia będzie uwarunkowany bieżącymi potrzebami jednostek i zmiana ich wartości nie stanowi podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, oraz pochodzić z bieżącej produkcji.
6. Towar musi być dostarczony przez Wykonawcę w bezzwrotnych, oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia, z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta.
7. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce, Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji.
8. Szacunkowe ilości asortymentu podane w formularzu asortymentowo – cenowym – załączniku nr 2 do SWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są one podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty, z tym zastrzeżeniem, że minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować na podstawie niniejszej umowy wynosi 70 % kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
9. Faktyczna ilość zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 8 ust. 1 zawartej umowy – załącznik nr 4 do SWZ, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
10. Termin ważności asortymentu, stanowiącego przedmiot umowy nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
11. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy własne lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39292400-9 - Przybory do pisania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert złożono dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.