Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486224/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O
na rzece Odrze w Zdzieszowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KRAPKOWICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8442231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 Ona rzece Odrze w Zdzieszowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-877f8bee-7958-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011030/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 504000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą „Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odrze w Zdzieszowicach”. Usługa polegać będzie na:
a) wykonywaniu transportu promowego,
b) utrzymaniu ciągłości eksploatacyjnej promu „Józef” nr rej. KŹ -03-039 oraz do zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego promu zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1097 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie,
c) zapewnieniu przeprawy promowej codziennie w godzinach 05:00 - 23:00 zgodnie z harmonogramem funkcjonowania promu stanowiącego załącznik nr 2 do Umowy.
Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
a) wykonywanie usługi z należyta starannością,
b) prowadzenie na bieżąco „Dziennika pokładowego statku” zgodnie z art. 39 b Ustawy o żegludze śródlądowej i „Wykazu przerw w pływaniu promu” stanowiącego załącznik nr 6 do Umowy. „Dziennik pokładowy statku” i „Wykaz przerw w pływaniu promu” stanowi podstawę rozliczenia, sporządzenia comiesięcznego raportu i ewentualnej kontroli realizacji zamówienia,
c) dbanie o należyty stan techniczny promu oraz całego wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania przeprawy promowej,
d) utrzymywanie czystości i czytelności tablic informujących, zarówno na przeprawie jak i na dojazdach do przeprawy oraz utrzymywanie znaków żeglugowych, dotyczących przeprawy promowej,
e) utrzymywanie w czystości i schludności wyglądu załogi obsługującej prom,
f) wyposażenie załogi obsługującej prom w:
- kamizelki odblaskowe z logo lub nazwą firmy obsługującej prom,
- telefon w celu zapewnienia całodobowej stałej łączności telefonicznej,
g) zabezpieczenie przed zniszczeniem i kradzieżą promu oraz całości wyposażenia,
h) natychmiastowe informowanie osób wyznaczonych przez Zamawiającego, zgodnie z § 3 ust. 3 pkt 1, o nieprawidłowościach powstałych w czasie bieżącego utrzymania przeprawy promowej, potrzebach wykonania stosownych napraw jak również o wszelkich sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla przeprawy oraz niekorzystnych zjawiskach atmosferycznych mających wpływ na przeprawę,
i) przestrzeganie przepisów regulujących zasady przewozu promem,
j) bezwzględne przestrzeganie zakazu ciągnięcia liny przez osoby korzystające z przeprawy,
k) zapewnienie obsłudze promu warunków wymaganych przepisami PIP, BHP i sanitarnymi,
l) dokonywanie drobnych napraw związanych z bieżącym utrzymaniem promu,
m) utrzymanie porządku i czystości na promie i jego otoczeniu oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na promie oraz na odcinkach drogi od szlabanów do wjazdu na prom w czasie zimy,
n) zapewnienie materiałów do zwalczania śliskości,
o) zabezpieczenie promu w porze nocnej wraz z codziennym oznakowaniem „cumowanie/ odcumowanie”,
p) utrzymanie oznakowania pionowego zapór,
q) oznakowanie dróg na czas postoju przy wysokiej wodzie,
r) odpowiednie zabezpieczenie promu w przypadkach opisanych w pkt. 7 i 8 w tym dokonywanie niezbędnych prac związanych z zapobieganiem zamarznięciu wód wokół promu,
s) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu po zakończeniu każdego miesiąca raportu z obsługi promu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do Umowy.
t) potwierdzanie zainteresowanym osobom faktu skorzystania z przeprawy promowej pieczęcią „Przeprawa turystyczna”. Pieczęć zostanie Przewoźnikowi przekazana przez Zamawiającego.
u) posiadanie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej ubezpieczenie od prowadzonej działalności w zakresie odpowiedzialności cywilnej do wysokości 1.000.000,00 zł.
v) w czasie przeprawy promowej, na promie musi znajdować się osoba posiadająca patent żeglarski przewoźnika żeglugi śródlądowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60610000-7 - Usługi transportu promowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Serwis Pomoc Drogowa Krzysztof Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551653486
7.3.3) Ulica: Młyńska 1
7.3.4) Miejscowość: Januszkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-330
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 567648 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
więcej: przetargi w Krapkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.