Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00466275/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 102085B Mikołajewo – Czerwony Krzyż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnopol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Krasnopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-503
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875164010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.krasnopol.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnopol.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81055afd-74ad-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 102085B Mikołajewo – Czerwony Krzyż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81055afd-74ad-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061177/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa drogi gminnej nr 102085B Mikołajewo – Czerwony Krzyż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430395,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 102085B Mikołajewo – Czerwony Krzyż o łącznej długości około 2100 mb w ramach istniejącego pasa drogowego.
3.2. Zakres robót obejmuje:
wykonanie robót pomiarowych,
wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na okres przebudowy,
usunięcie warstwy ziemi gr. 10 cm na poszerzeniach jezdni (6,00-3,50),
profilowanie i zagęszczenie istniejącej jezdni,
wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 5 cm po zagęszczeniu na szerokości 6m w gruncie kategorii I-IV,
wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu na szerokości 6,00m,
wyprofilowanie rowów i skarb oraz oczyszczenie namułu wraz z odwiezieniem
inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz wymogi jakościowe określają: plan orientacyjny przebiegu drogi, przedmiar robót oraz opis stanowiące integralną część umowy.
3.4. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia pasa drogowego. Termin realizacji prac będzie liczony od dnia przekazania placu budowy.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania robót budowlanych zgodnie z planem orientacyjnym przebiegu drogi, przedmiarem robót, opisem oraz zapisami umowy;
b) dostarczenia kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp
i ochrony przeciwpożarowej;
c) wykonania dokumentacji powykonawczej - 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD - 1 szt.);
d) wykonania oznakowania obiektów i instalacji, tablic informacyjnych;
e) inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją Inwestycji;
f) wykonywania w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych.
3.6. Wykonanie robót budowlanych odbywa się przy użyciu materiałów budowlanych zapewnianych przez Wykonawcę. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie.
3.7. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Jeżeli w SWZ pojawiają się nazwy własne produktów, producenta lub znaki handlowe – mają one charakter jedynie przykładowy, a Zamawiający na każdym etapie dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami i produktami tożsamymi lub równoważnymi do podanych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
3.8. Zamawiający poprzez pojęcie „równoważny” rozumie tyle, co mający równą wartość, równe znaczenie. Oznacza to, że produkt lub rozwiązanie techniczne opisane przez Zamawiającego nie musi mieć cech identyczności, nie muszą one być takie same. Wykazanie równoważności polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych.
3.9. Wszelkie materiały odzyskane z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Przedmioty zdatne do ponownego użytku Wykonawca winien demontować z dbałością o utrzymanie ich w dobrym stanie. Przekazanie przedmiotów odbędzie się przy pomocy protokołu zdawczo-odbiorczego.
3.10. Wszelkie ewentualne rozbieżności w szczególności w dokumentacji technicznej przekazanej Wykonawcy, rozumianej jako: plan orientacyjny przebiegu drogi, przedmiar robót oraz opis, Wykonawca winien wyjaśnić na etapie prowadzonego postępowania.
3.11. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z:
a) urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy;
b) pełnieniem obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji poszczególnych robót;
c) udostępnieniem bezpiecznej komunikacji pieszej i samochodowej na drogach, na których prowadzone są prace w zakresie wyjazdów i wjazdów na posesje;
d) oznakowaniem ruchu zastępczego na czas wykonania inwestycji;
e) wymianą– w razie potrzeby – gruntów nienośnych w miejscach nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej;
3.12. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace związane
z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną.
3.13. Sposób weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 5 – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367302,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424135,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367302,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo Ziemne Bud-Drog Marek Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461205247
7.3.4) Miejscowość: Olszanka 3
7.3.5) Kod pocztowy: 16-304
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK ZIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK ZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367302,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.