eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierakowiceKompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891757835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka 6a

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gok.sierakowice.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka 7

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.sierakowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Mojuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mojusz 23

1.5.2.) Miejscowość: Mojusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-334

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spmojusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmojusz.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Puzdrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puzdrowo 32

1.5.2.) Miejscowość: Puzdrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppuzdrowo.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppuzdrowo.sierakowice.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka 5

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: samorzodowe@przedszkole.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole.sierakowice.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lisie Jamy 60b

1.5.2.) Miejscowość: Lisie Jamy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-335

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolalisiejamy@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splisiejamy.eu

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyśniewie Sierakowickim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łyśniewo Sierakowickie 17

1.5.2.) Miejscowość: Łyśniewo Sierakowickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splysniewo.edupage.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splysniewo.edupage.org

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Gowidlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Wyszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Gowidlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgowidlino@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gowidlino.edu.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892035771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2.sierakowice.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Tuchlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891876534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuchlino 16b

1.5.2.) Miejscowość: Tuchlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstuchlino@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstuchlino.edupage.org

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Załakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załakowo

1.5.2.) Miejscowość: Załakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzalakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzalakowo.eu

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Królewska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskamienicakrolewska@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zskamienicakrolewska.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Jelonku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jelonko 5

1.5.2.) Miejscowość: Jelonko

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjelonko@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjelonko.edupage.org

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Gminy Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891757864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpgsierakowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bibliotekasierakowice.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Zielony Wiatraczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892052752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielonywiatraczek@przedszkole.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole.sierakowice.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Sierakowice w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Podmiotów na podstawie art. 38 ust.1 i 3 oraz art. 41 ustawy Pzp. Wszyscy Zmawiający zostali wymienieni w Rozdziale I pkt. 3 SWZ, w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd119fab-08af-4d7a-9695-59b80b9f69d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015754/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w rozdz. VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SUE.271.33.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice wymienionych w rozdziale I pkt 3 niniejszego SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.
2. Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie zamówienia, tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. do 60 PPE wynosi 924 930 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 (wykaz obiektów Zamawiającego objętych umową) stanowiącym integralną część niniejszej SWZ. Faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną, uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ewentualna zmiana ilości zakupionej energii elektrycznej, nie będzie skutkować obciążeniem Zamawiającego dodatkowymi kosztami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
11. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże:
posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne.
Spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 5, jeżeli dotyczy 5a, 5b do SWZ) oraz dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VII pkt 3 lit. 1) SWZ.
12. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
1 dostawy, których przedmiot obejmował kompleksową dostawę energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż 800 MWh dla jednego odbiorcy, przy czym Zamawiający nie określa w ramach ilu umów/kontraktów dostawy zostały (są) wykonane (wykonywane). W przypadku wykazania dostaw, realizowanych w oparciu o umowę niezakończoną przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, Zamawiający uwzględni wartość tej ich części, która do upływu ww. terminu została faktycznie zrealizowana.
Spełnianie przez Wykonawcę powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 5 jeżeli dotyczy 5a, 5b do SWZ) oraz dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VII pkt 3 lit. 2) SWZ (Wykaz usług – wzór załącznik nr 6). W celu potwierdzenia ww. warunku Zamawiający wymaga wskazania w wykazie usług dokładnej nazwy zrealizowanego zamówienia, pozwalającej na jednoznaczną i niebudzącą wątpliwości identyfikację, wraz ze szczegółowym podaniem zakresów funkcjonalnych oraz przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie wskazanych usług.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w kwocie 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium, zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SUE.271.33.2024 na „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy, zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określono w § 7 zał. nr 7 do SWZ projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.