eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawaBieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzepnikowskiego 9A

1.5.2.) Miejscowość: Lubawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-miasta@lubawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d89d66f-a1a4-4607-90a1-dcf43ecbb0fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041419/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91282,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogo-wym ulic miejskich w mieście Lubawa w 2024 roku – zamówienie uzupełniające. Wykaz ulic ob-jętych pracami będącymi przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Szczegó-łowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Warunków Zamawiania, SST i przedmiarach (załącznik nr 9 do SWZ), oraz wzorze umowy wraz z załącznikami.
2. Zamawiający w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określił standardy jakościo-we, które odnoszą się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
3. Zakres prac obejmuje remonty w zakresie:
1) Drogi gruntowe (utwardzone i nieutwardzone):
a) profilowanie i naprawa za pomocą równiarki i walca gumowego,
b) profilowanie i naprawa za pomocą koparki,
c) remonty nawierzchni tłuczniem drogowym,
2) Drogi o nawierzchni asfaltowej i betonowej:
a) remonty ulic masą asfaltową na gorąco z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
b) remonty ulic masą asfaltową na zimno z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
c) remonty ulic masą asfaltową na gorąco bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
d) remonty ulic masą asfaltową na zimno bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
e) przełożenie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej,
f) remonty ulic mieszanką betonową,
g) wymiana krawężników drogowych,
h) układanie płyt drogowych,
i) kucie betonu,
j) plantowanie powierzchni pobocza.
3) Chodniki:
a) układanie chodnika z kostki pol-bruk, wraz z obrzeżem chodnikowym,
b) układanie chodnika z płyt chodnikowych, wraz z obrzeżem chodnikowym,
c) przełożenie chodnika z płyt betonowych,
d) przełożenie chodnika z kostki pol-bruk,
e) przełożenie chodnika z płyt kamiennych,
f) przełożenie chodnika z kostki kamiennej,
g) przełożenie chodnika z trylinki,
h) przełożenie obrzeży betonowych.
4) Oznakowanie pionowe dróg:
a) prostowanie znaków drogowych,
b) ustawianie nowego oznakowania pionowego.
5) Oznakowanie poziome dróg - malowanie oznakowania poziomego na jezdni.
6) Inne roboty związane z pasem drogowym:
a) regulacja studzienek kanalizacyjnych,
b) ułożenie sieci kanalizacji deszczowej.
4. Wykonawca ma obowiązek co najmniej raz w miesiącu dokonać przeglądu stanu technicznego oznakowania pionowego, chodników i dróg w mieście, zgodnie z wykazem ulic (załącznik nr 10 do SWZ). W razie stwierdzenia nieprawidłowości, Wykonawca informuje o tym Zamawiające-go.
5. Wykonawca wykonuje prace oraz kupuje nowe oznakowanie w uzgodnieniu i na pisemne zlece-nie Zamawiającego.
6. Wykonawca wykonuje prace na każde zlecenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż ustalony z Zamawiającym, przy czym termin wykonania napraw na zgłoszenie awaryjne ustalony zostanie zgodnie z ofertą wykonawcy. Zlecenie napraw awaryjnych następuje w formie telein-formatycznej (telefon, faks, e-mail).
7. Wykonawca zobowiązany jest dysponować wolnym placem o powierzchni min. 300m2 na prze-chowywanie ewentualnych materiałów rozbiórkowych Zamawiającego (płyty chodnikowe, kostka betonowa, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe itp.) oraz budynek gospodarczy na przechowywanie materiałów Zamawiającego (znaków pionowych, zapór drogowych itp.).
8. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji tech-nicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy). Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
10. Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznej ilości wykonanych robót. Zamawiający przewiduje maksymalne zmniejszenie zakresu umowy wynoszące 10% wynagrodzenia ustalonego w ofercie wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu zgodnie z § XII pkt 3 SWZ do oferty wymagane jest złożenie kosztorysu ofertowego. W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta przez "MUSA" Alicja Musiał, Tadeusz Musiał Spółka Jawna Targowisko Dolne 1A, 14-260 Lubawa. Wykonawca do złożonej oferty nie załączył kosztorysu ofertowego. Oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Dokument jakim jest kosztorys ofertowy nie podlega uzupełnieniu, dlatego też Zamawiający nie mógł skorzystać z dyspozycji art. 128 ust. 1 ustawy i wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentu. Mając na uwadze powyższe postępowanie zostało unieważnione, gdyż wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.