eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyczynUsługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Tyczyn



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Tyczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 1722219310

1.5.8.) Numer faksu: 172219217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b0956ff-9a29-420e-b1a4-a2f71af73876

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Tyczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b0956ff-9a29-420e-b1a4-a2f71af73876

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191399/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Tyczyn w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie gminy Tyczyn w miejscowościach: Tyczyn, Borek Stary, Kielnarowa, Hermanowa, o łącznej długości ok. 130 km, w sezonie 2024/2025, wykaz dróg do odśnieżania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg. Standardy oraz kolejność odśnieżania dróg na terenie Gminy Tyczyn reguluje za utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Tyczyn. Ilość usług będących przedmiotem umowy będzie uzależniona od występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do zwalczania śliskości i odśnieżania dróg. Zakres robót i szczegółową lokalizację pracy będzie określał każdorazowo pracownik Urzędu Miejskiego kierujący pracami zimowego utrzymania dróg. Przepracowane godziny pracy sprzętu powinny być odnotowane przez Wykonawcę z uwzględnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości gdzie była prowadzona akcja zimowa oraz rodzaju wykonanej usługi i przekazania tych danych Zamawiającemu następnego dnia roboczego celem ich zweryfikowania. Przepracowana godzina odpowiada godzinie zegarowej (60 minut). Zamawiający przewiduje wynagrodzenie za gotowość do działania w kwocie 3 240,00 zł brutto miesięcznie na warunkach ustalonych w projekcie umowy. Przez gotowość do działania należy rozumieć działanie przez siedem dni w tygodniu całodobowego punktu dyspozytorskiego, który kontroluje warunki atmosferyczne w gminie, patrolowanie dróg oraz pozostawianie w dyspozycji sprzętu w celu prowadzenia działań zapobiegawczych. Decyzję kiedy rozpoczyna się akcja czynna (tj. przystąpienie do wykonywania prac na miejscu konkretnego zdarzenia w ramach dyspozycji wydanej przez Zamawiającego lub uzgodnionej z Zamawiającym) podejmuje Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym. Materiał do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469886,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469886,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469886,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Prodykcyjny DROGMARK Domino Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132904429

7.3.3) Ulica: Kielnarowa 103

7.3.4) Miejscowość: Tyczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 36-020

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469886,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.