Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475889/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia do badania wytrzymałości na zginanie kompozytowych izolatorów osłonowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oneplace.marketplanet.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzenia do badania wytrzymałości na zginanie kompozytowych izolatorów osłonowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec929c14-a6d1-4385-8d95-a0ba4a4bea0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest a/. wykonanie projektu technicznego urządzenia do badania wytrzymałości na zginanie kompozytowych izolatorów osłonowych o długości do 6,5 metra, (zwanego dalej „urządzeniem”) (CPV: 42000000-6), na projekt techniczny składają się: rysunki konstrukcyjne (CAD/CAM), projekt mechaniczny, projekt elektryczny, projekt hydrauliczny, projekt wykonawczy, DTR, instrukcja obsługi, analiza i ocena ryzyka; b/. wykonanie urządzenia zgodnie z projektem technicznym; c/. dostawa, instalacja, uruchomienie wykonanego zgodnie z projektem technicznym urządzenia, oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia w siedzibie Zmawiającego. Urządzenie powinno posiadać trwałe oznaczenia zawierające: nazwę i adres producenta, typ, oznakowanie CE, numer fabryczny, rok produkcji. Przedmiotowe zamówienie składa się z 3 następujących po sobie etapów: Etap 1 - Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę projektu technicznego urządzenia; Etap 2 - Wykonanie urządzenia i wstępny odbiór urządzenia dokonany przez przedstawicieli stron umowy w siedzibie Wykonawcy; Etap 3 - Dostarczenie urządzenia do siedziby Zamawiającego w Międzylesiu ul. Wojska Polskiego 51, zainstalowanie urządzenia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia.
WYMAGANIA TECHNICZNE. Stanowisko, podstawowe parametry: Długość badanego izolatora: od 3m do 6,5m. Maksymalna średnica okuć na końcach badanego izolatora: 1000mm. Maksymalne obciążenie, siła elementu wykonawczego: 100kN (w pionie). Maksymalny skok elementu wykonawczego: 1m (w pionie). Maksymalny udźwig urządzenia transportowego (żuraw, manipulator) do instalowania izolatora w urządzeniu: 1 tona. Urządzenie zaprojektowane w sposób zabezpieczający okucia izolatora przed uszkodzeniem. Wygrodzona strefa niebezpieczna, osłonięta przed ewentualnymi odpryskami. Mocowanie elementu wykonawczego zapewniającego zachowanie prostopadłości przyłożonej siły do osi badanego izolatora lub dla siły przyłożonej pionowo pomiar odkształcenia izolatora w czasie badania z przeliczeniem składowej siły prostopadłej do osi izolatora. Stanowisko wyposażone w system kompensacji ugięcia podpory na wyniki pomiarów. Zamawiający przewiduje miejsce o wymiarach: długośćxszerokośćxwysokość: 10mx3mx4m, w którym zostanie zainstalowane urządzenie. System sterowania: Obsługa w oparciu o system komputerowy PC. Dokładność pomiaru pozycji elementu wykonawczego (w pionie): +/-1mm. Dokładność pomiaru siły elementu wykonawczego: ±1% max. siły elementu wykonawczego. Funkcjonalność oprogramowania: Logowanie operatora na hasło. Wprowadzanie numeru identyfikacyjnego testowanego izolatora. Wprowadzanie parametrów testu: max. wartość siły (momentu); szybkość narastania siły; możliwość wprowadzania powyższych parametrów w krokach, zgodnie z zaleceniami normy PN-EN 61462:2007. Podgląd przebiegu testu na wykresie. Generowanie raportu z testu z możliwością zapisania do pliku i do bazy danych, w celu spełnienia wymogu dokumentacyjnego opisanego w punkcie 11. PN-EN 61462:2007. POZOSTAŁE WYMAGANIA: Wykonanie urządzenia zgodnie z dyrektywą: maszynową 2006/42/WE, niskonapięciową 2014/35/UE, kompatybilności elektromagnetycznej 2014/30/UE, normami zharmonizowanymi. Oznakowanie maszyny znakiem CE zgodnie z dyrektywami jw. Dostarczenie wraz z urządzeniem następujących dokumentów: dokument gwarancji, deklaracja zgodności WE, dokumentacja techniczno – ruchowa w języku polskim, zawierająca m.in.: projekt techniczny urządzenia, schemat budowy urządzenia, lista części zamiennych, instrukcja konserwacji, instrukcja obsługi w języku polskim. Ww. dokumenty stanowić będą załączniki do protokołu końcowego. Wykonawca zagwarantuje, że urządzenie może być dopuszczone do eksploatacji na terenie Polski. Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenie będzie spełniało wymagania Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniem na hałas lub drgania mechaniczne. MIEJSCE DOSTAWY, INSTALACJI I URUCHOMIENIA: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki Departament Doświadczalno-Produkcyjny, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie k. Kłodzka. Pakowanie, załadunek, transport, rozładunek urządzenia, wniesienie do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na poziomie terenu, instalacja i uruchomienie leży po stronie Wykonawcy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 18 tygodni od dnia zawarcia umowy. SZKOLENIE: Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi urządzenia dla 10 pracowników Zamawiającego (operatorzy oraz personel utrzymania ruchu). Szkolenie nastąpi po uruchomieniu urządzenia i przeprowadzone będzie w języku polskim w siedzibie Zamawiającego. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU: Wykonawca udzieli gwarancji w pełnym zakresie na przedmiot umowy (w tym każdy element urządzenia) na okres 24 miesięcy na podzespoły elektryczne, elektroniczne i hydrauliczne oraz 60 miesięcy na konstrukcję nośną - liczone od dnia podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego stwierdzającego zgodność dostawy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Naprawa gwarancyjna zostanie przeprowadzona w następujący sposób: 1/ Zdalnie. Wykonawca podejmie prace serwisowe w ciągu maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia mailowego przez Zamawiającego, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy. 2/ W siedzibie Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek rozpocząć naprawę w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych (czas reakcji) od chwili zawiadomienia o awarii, pod warunkiem, że zgłoszenie nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) z tym, że w piątek do godziny 10:00. Zgłoszenia usterek Zamawiający będzie dokonywał e-mailem na adres podany w umowie. 3/ W razie niemożności naprawy przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy w innym wskazanym przez siebie miejscu. Koszty transportu, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia oraz inne koszty związane z transportem urządzenia pokrywa w całości Wykonawca. Z czynności wydania urządzenia w celu jego naprawy poza siedzibą Zamawiającego zostanie spisany odrębny protokół. Wykonawca zobowiązuje się, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, usunąć na własny koszt wadę, a gdyby to nie było możliwe - dostarczyć nowy, wolny od wad przedmiot zamówienia objęty gwarancją lub jego część i dokonać montażu. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności ze względów technologicznych, Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może wyrazić w formie pisemnej zgodę na przedłużenie 14-dniowego terminu przewidzianego powyżej. W przypadku dwukrotnej nieskutecznej naprawy urządzenia w okresie gwarancji Zamawiający ma prawo domagać się od Wykonawcy wymiany całego urządzenia na nowe na wyłączny koszt oraz ryzyko Wykonawcy. W przypadku dokonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany okres gwarancji: w przypadku wymiany - rozpoczyna bieg od nowa; w przypadku naprawy - ulega przedłużeniu o czas naprawy. Po okresie gwarancji Wykonawca zapewni odpłatną opiekę serwisową oraz dostępność do części eksploatacyjnych w okresie pogwarancyjnym. Uprawnienia wynikające z gwarancji nie wykluczają dochodzenia przez Zamawiającego praw z tytułu rękojmi. OBOWIĄZKI PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO: Dostarczenie rysunków technicznych izolatorów. Dostarczenie prototypu izolatora do testów. Doprowadzenia zasilania elektrycznego do stanowiska. Przekazanie planu usytuowania stanowiska w obiekcie (na potrzeby UDT). Wykonanie fundamentu pod urządzenie zgodnie z założeniami projektowymi. Doprowadzenie instalacji sprężonego powietrza o ciśnieniu maksymalnie 6 bar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KIRCHHOFF ECOTEC CENTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952002097
7.3.3) Ulica: Aleja Młodych 48
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIRCHHOFF ECOTEC CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KIRCHHOFF ECOTEC CENTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.