Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560932/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00637767/01 - Wynik z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ab8716-76ce-43c9-834b-3c59bac07a47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045108/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 9 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/ lub poprzez adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy. Niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s, 2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w pkt. 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). W zakresie kwestii nieuregulowanych SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO określona została w pkt. 21.3 Instrukcji dla Wykonawców – Rozdział I Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 109/WZP/2024/TP/WUDiM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712710-3 - Usługi monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71351600-9 - Usługi prognozowania pogody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność zawodowa personelu WykonawcyZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (oświadczy), że skieruje do realizacji zamówienia:
Część I
Minimum 3 dyżurnych z czego, 2 dyżurnych legitymujących się doświadczeniem w koordynowaniu prac przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich lub krajowych przez okres co najmniej jednego pełnego sezonu zimowego* lub w pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich lub krajowych przez okres co najmniej jednego pełnego sezonu zimowego*.
* Sezon zimowy w ZDW trwa od 15 listopada do 15 kwietnia.
Część II
Minimum 5 dyżurnych z czego, 4 dyżurnych legitymujących się doświadczeniem** w pełnieniu dyżurów*** zimowego utrzymania dróg co najmniej powiatowych przez okres co najmniej jednego pełnego sezonu zimowego* w ilości minimum 300 h
* Sezon zimowy w ZDW trwa od 15 listopada do 15 kwietnia,
** Dla części II - IX pracy w Punktach Informacji Drogowej (ze względu na zakres wykonywanych czynności) nie zalicza się jako doświadczenia w pełnieniu dyżurów zimowych,
*** Przez pełnienie dyżuru przy zimowym utrzymaniu dróg rozumie się:
- organizowanie i kierowanie pracą sprzętu przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości na drogach,
- współpracę z pracownikami Wykonawcy świadczącego kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg wojewódzkich,
- udzielanie informacji o warunkach pogodowych, stanie i przejezdności dróg oraz ilości i rodzaju pracującego sprzętu na sieci dróg wojewódzkich.
Część III, IV, V, VI, VII, VIII
Minimum 3 dyżurnych z czego, 3 dyżurnych legitymujących się doświadczeniem** w pełnieniu dyżurów*** zimowego utrzymania dróg co najmniej powiatowych przez okres co najmniej jednego pełnego sezonu zimowego* w ilości minimum 300 h
* Sezon zimowy w ZDW trwa od 15 listopada do 15 kwietnia,
** Dla części II - IX praca w Punktach Informacji Drogowej (ze względu na zakres wykonywanych czynności) nie zalicza się jako doświadczenia w pełnieniu dyżurów zimowych,
*** Przez pełnienie dyżuru przy zimowym utrzymaniu dróg rozumie się:
- organizowanie i kierowanie pracą sprzętu przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości na drogach,
- współpracę z pracownikami Wykonawcy świadczącego kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg wojewódzkich,
- udzielanie informacji o warunkach pogodowych, stanie i przejezdności dróg oraz ilości i rodzaju pracującego sprzętu na sieci dróg wojewódzkich.
Część IX
Minimum 4 dyżurnych z czego, 2 dyżurnych legitymujących się doświadczeniem**
w pełnieniu dyżurów*** zimowego utrzymania dróg co najmniej powiatowych przez okres co najmniej jednego pełnego sezonu zimowego* w ilości minimum 300 h
* Sezon zimowy w ZDW trwa od 15 listopada do 15 kwietnia
** Dla części II - IX praca w Punktach Informacji Drogowej (ze względu na zakres wykonywanych czynności) nie zalicza się jako doświadczenia w pełnieniu dyżurów zimowych,
*** Przez pełnienie dyżuru przy zimowym utrzymaniu dróg rozumie się:
- organizowanie i kierowanie pracą sprzętu przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości na drogach,
- współpracę z pracownikami Wykonawcy świadczącego kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg wojewódzkich,
- udzielanie informacji o warunkach pogodowych, stanie i przejezdności dróg oraz ilości i rodzaju pracującego sprzętu na sieci dróg wojewódzkich.
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca winien wykazać (oświadczyć) dysponowanie ww. dyżurnymi na każdą część oddzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo wskazane w pkt. 7.7. IDW - Rozdział I SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 kwietnia 2025 r. (dot. wszystkich części).2.Szczegółowe informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą zostały zawarte w pkt 10 IDW - Rozdział I SWZ.
3.Zamawiający wymaga wyposażenia stanowiska dyżurnego przez Wykonawcę w:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyposażył stanowisko dyżurnego w urządzenie z dostępem do Internetu. Dostęp do Internetu Wykonawca musi realizować we własnym zakresie, niezależnie od sieci Zamawiającego. Internet jest niezbędny do wysyłania i odbierania meldunków oraz innych informacji dot. stanu dróg, w tym prognozy pogody z wykorzystaniem przeglądarki internetowej oraz programów pocztowych. Urządzenie z dostępem do Internetu winno zawierać aktualne oprogramowanie oraz umożliwiać pracę przez minimum 1 godzinę od momentu zaniku napięcia w sieci energetycznej.
b) Telefon komórkowy czynny 24 godz./dobę.
c) Materiały biurowe, przybory do pisania, notatniki itp.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.