Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504973/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej 1842 O Piotrówka – Osiek na odcinku Piotrówka – Łaziska”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774401755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi powiatowej 1842 O Piotrówka – Osiek na odcinku Piotrówka – Łaziska”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bdcc630-8902-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033917/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 „Remont drogi powiatowej 1842 O Piotrówka – Osiek na odcinku Piotrówka – Łaziska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.29.2023.KSZCH/IG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 578587,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Remont drogi powiatowej 1842 O Piotrówka – Osiek na odcinku Piotrówka – Łaziska”.
Zadanie zlokalizowane jest w ciągu drogi powiatowej 1842 O Piotrówka – Osiek na odcinku Piotrówka – Łaziska od km 0+000,00 do km 0+806,00.
Początek przeznaczonego do remontu odcinka drogi umiejscowiony jest na skrzyżowaniu drogi – ul. Kościuszki, ul. Strzeleckiej i ul. Młyńskiej. Przewidziany do remontu odcinek drogi kończy się w km 0+806,00 w kierunku m. Łaziska.
Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z dokumentacją kontraktową,
Odcinek obejmuje długość 806,00 m – od km 0+000,00 do km 0+806,00. Przyjęto do realizacji roboty m. in.:
a) mechaniczne frezowanie nawierzchni na całej remontowanej powierzchni,
b) podbudowa z kruszywa łamanego oraz stabilizacja cementowa na powierzchni przełomów,
c) skropienie międzywarstwowe asfaltem,
d) warstwa wiążąca asfaltowa AC 16W,
e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego,
f) wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego,
g) wykonanie oznakowania pionowego,
4) demontaż oznakowania tymczasowego.
Inwestycja pn.: „Remont drogi powiatowej 1842 O Piotrówka – Osiek na odcinku Piotrówka – Łaziska” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Projekt techniczny,
2) Projekt organizacji ruchu,
3) Przedmiar robót ,
4) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte umowną ceną kontraktową:
1) Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem inwestycji na mapy zasobu geodezyjnego Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
2) Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
3) Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem.
4) Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy.
5) Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem.
6) Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót.
7) Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy.
8) Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
9) Wykonawca ma obowiązek jako jednostka wprowadzająca organizację ruchu zawiadomić organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie jej wprowadzenia zgodnie z § 12 ust 1-2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem.
10) Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem.
11) Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze powiatowej w zakresie wytyczenia trasy sieci i urządzeń, nadzoru nad pracami, opracowania dokumentacji powykonawczej lub ewentualnie innych kosztów w tym kosztów usunięcia kolizji robót wynikających projektu budowlanego z urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami i potrzebami ruchu drogowego.
12) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót.
13) Wykonawca opracuje schemat montażu konstrukcji oporowej na poszczególnych projektowanych odcinkach z uwzględnieniem założeń dokumentacji projektowej i uzgodni go z Zamawiającym.
14) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach.
Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522396,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522396,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510000557
7.3.3) Ulica: Matejki 1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PD TRAKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PD TRAKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522396,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.