Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501299/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rej. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8460441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rej. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef8cfaa6-81ed-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062274/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rej. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.12.2023.JM3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 452584,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w powiecie jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i ich zabezpieczenie w sposób uniemożliwiający ponowne użycie.
2. Zakres dostaw planowanych do wykonania określa tabela w rozdziale IV pkt 2 SWZ.
3. Tablice będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 ze zm.), a ich produkcja i dostawa warunki określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1885 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547) a także posiadać aktualne certyfikaty zgodności, o których mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
W przypadku zmiany rozporządzeń, o których mowa wyżej, tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z nowymi wymogami.
4. Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy na dostarczone tablice.
5. Zakres dostaw, o którym mowa w pkt 2 jest orientacyjny. Zakres dostaw będzie zależny od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego i rozliczany będzie wg zaoferowanych stawek jednostkowych – w ramach posiadanych środków w planie finansowym. Podane ilości należało traktować jako ilości orientacyjne służące do obliczenia ceny oferty i porównania ofert – nie mogą one stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia, jednak wskazuje, iż minimalna ilość tablic rejestracyjnych do wykonania i dostawy w trakcie realizacji zamówienia wynosi:
- tablica samochodowa zwyczajna, bagażnikowa – 1 000 szt.
W sytuacji ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tablic rejestracyjnych do miejsca przeznaczenia, o którym mowa w pkt 12 własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
8. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru (z miejsca, o którym mowa w pkt 12) własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu, przekazanych przez Zamawiającego.
9. Obowiązkiem Wykonawcy jest zabezpieczenie tablic, o których mowa w pkt 8 w sposób uniemożliwiający ponowne ich wprowadzenie do obiegu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
10. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z terminem wskazanym w Formularzu ofertowym wraz formularzem cenowym (Załączniku nr 1 do SWZ), licząc od złożonego zamówienia/zlecenia przez Zamawiającego.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu zgodnie z terminem wskazanym w Umowie.
12. Miejscem dostawy wykonanych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu jest:
Starostwo Powiatowe w Jarocinie
Wydział Administracyjno-Inwestycyjny
Referat Komunikacji i Dróg
ul. Zaciszna 2 – 2a
63-200 Jarocin
13. Pożądane było, aby Wykonawca niezwłocznie po zawarciu umowy dostarczył Zamawiającemu aplikację komputerową (oprogramowanie) pracujące w środowisku Windows 10 oraz Windows 11, służącą tworzeniu lokalnie u Zamawiającego stosownej bazy danych oraz automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną zamówień na tablice rejestracyjne.
Dostarczenie ww. oprogramowania (aplikacji), jak jego/jej udostępnienie Zamawiającemu przez okres realizacji umowy będzie nieodpłatne.
14. Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, iż ze względów technicznych, organizacyjnych oraz ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
34928470-3 - Elementy oznakowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473181,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473181,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.P. „Libra” Zygmunt Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170126720
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 3
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE "LIBRA" ZYGMUNT DĄBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE "LIBRA" ZYGMUNT DĄBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473181,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- KPN/4/2025 Realizacja robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego - Karkonoska Zielona Szkoła
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.