eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radoszyce"Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6812642b-4bd3-420e-850e-ba60bf584376

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081859/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzetu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Radoszyce"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

14. Zamówienie współfinansowane/finansowane ze środków FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy „Cyberbezpieczny samorząd”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, e-mail: gmina@radoszyce.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.

Pozostałe zapisy w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BKŚ.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Radoszycach oraz udostępnienie platformy szkoleniowej w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”, jego jednostkach podległych oraz przeszkolenie pracowników w zakresie cyberbezpieczeństwa. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁACZNIK NR 1a DO SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych

42961100-1 - System kontroli dostępu

35121000-8 - Urządzenia ochronne

32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa

72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
1) Cena (C) – waga kryterium 60pkt;
2) Aspekt społeczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych” (AS) – waga kryterium 10 pkt
3) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 30 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60pkt
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
2) Aspekt społeczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób społecznie marginalizowanych (wskazane w rozdziale XIX pkt. 2 ppkt. 2 SWZ)
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za kryterium aspekt społeczny - zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób społecznie marginalizowanych obliczone wg poniższego:
1) zatrudnienie 1 osoby – 5 pkt.
2) zatrudnienie 2 i więcej osób – 10 pkt.
W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji ze strony Wykonawcy, dotyczącej zatrudnienia osób społecznie marginalizowanych zamawiający przyzna wykonawcy 0 punktów w tym kryterium.
Wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje zatrudnienie osoby/osób w postaci wpisania liczny naturalnej większej od 0. W przypadku wpisania innej cyfry oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3) Termin płatności faktury
Deklaracja do 7 dni płatności faktury – ilość przyznanych punktów 0 pkt
Deklaracja do 14 dni płatności faktury – ilość przyznanych punktów 15 pkt
Deklaracja do 21 dni płatności faktury – ilość przyznanych punktów 30 pkt
Wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje termin płatności faktury jako 7, 14, 21 dni

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Twermin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie usługodawcy o gotowości świadczenia usługi wraz z certyfikatem ISO 9001 w
zakresie usługi „Podnoszenia Świadomości Bezpieczeństwa” (dotyczy pkt. 7 opisu przedmiotu zamówienia)
b) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej) oraz certyfikat ISO 9001, podmiotu serwisującego w zakresie urządzeń UTM, urządzenia z systemem do zbierania i analizy logów (dotyczy pkt. 1, pkt. 2, pkt. 3, pkt. 4, pkt. 8 opisu przedmiotu zamówienia)
c) Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o spełnianiu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji dotyczy pkt. 5 opisu przedmiotu zamówienia)
d) Certyfikaty inżyniera posiadającego specjalizację w zakresie wdrożenia, szkolenia oraz wsparcia technicznego dotyczący zadania Fizyczny firewall - urządzenie UTM (dotyczy pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia)
1) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS)
2) Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO)
3) Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust(ZTNA)
4) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS)
5) Certyfikowany Specjalista w zakresie SD-WAN

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe: zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie usługodawcy o gotowości świadczenia usługi wraz z certyfikatem ISO 9001 w
zakresie usługi „Podnoszenia Świadomości Bezpieczeństwa” (dotyczy pkt. 7 opisu przedmiotu zamówienia)
b) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej) oraz certyfikat ISO 9001, podmiotu serwisującego w zakresie urządzeń UTM, urządzenia z systemem do zbierania i analizy logów (dotyczy pkt. 1, pkt. 2, pkt. 3, pkt. 4, pkt. 8 opisu przedmiotu zamówienia)
c) Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o spełnianiu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji dotyczy pkt. 5 opisu przedmiotu zamówienia)
d) Certyfikaty inżyniera posiadającego specjalizację w zakresie wdrożenia, szkolenia oraz wsparcia technicznego dotyczący zadania Fizyczny firewall - urządzenie UTM (dotyczy pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia)
1) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci(NS)
2) Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa(SO)
3) Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu Zero Trust(ZTNA)
4) Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej(PCS)
5) Certyfikowany Specjalista w zakresie SD-WAN

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.