Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376015/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00377506/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00400530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00408501/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/163626/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c46bdb-2ee0-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa budynku sanitariatów na terenie przystani miejskiej w Ścinawie4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 1140373,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa placu zabaw na terenie przystani miejskiej w Ścinawie4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 114492,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa placu zabaw „PZd1” w mieście Ścinawa- działka nr 544/43, obr. 2 m. Ścinawa4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 15786,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa placu zabaw „Pld2” w mieście Ścinawa- działka nr 544/43, obr. 2 m. Ścinawa4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 21325,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa placu zabaw „PZm3” w mieście Ścinawa- działka nr 544/43, obr. 2 m. Ścinawa4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 9601,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż ławek i koszy na odpady na terenach rekreacyjnych w Ścinawie4.5.3.) Główny kod CPV: 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 73100,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń pomiarowych monitoringu pracy sieci wodociągowej w układzie strefowym4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 43770,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert dla danych części niepodlegających odrzuceniu przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert dla danych części niepodlegających odrzuceniu przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert dla danych części niepodlegających odrzuceniu przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert dla danych części niepodlegających odrzuceniu przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert dla danych części niepodlegających odrzuceniu przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert dla danych części niepodlegających odrzuceniu przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia oraz nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części nr 7 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części nr 8 nie wpłynęła żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.