Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Kodrębie w roku szkolnym 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Kodrębie w roku szkolnym 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eaa3c5b-4c48-4173-b3d9-045138df575f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Kodrębie w roku szkolnym 2024-2025.
2. Zakres usług obejmuje w szczególności m.in.:
1) Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Kodrębie – 75 posiłków dziennie*,
*ilość posiłków szacunkowa i może ona ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
2) Szacunkowa liczba:
a) Szacunkowa liczba dożywianych dzieci w szkole wynosić będzie około 75 osób. Liczba dzieci może być weryfikowana z jednodniowym wyprzedzeniem.
b) Szacunkowa liczba dni dożywiania wynosi około 130.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby dożywianych osób w zależności od potrzeb.
d) Zamawiający zastrzega możliwość zawieszenia usług w formie dożywiania w razie decyzji organu prowadzącego szkołę o wprowadzeniu nauki w formie zdalnej bądź decyzji o zamknięciu szkoły.
3) Przygotowanie oraz dostawa posiłków obiadowych od poniedziałku do piątku w okresie nauki w szkole w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku na terenie wskazanych szkół w określonych dniach i godzinach. Sztućce i naczynia wykorzystywane do spożycia posiłków i wykorzystywane podczas transportu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadającą atest PZH. Godziny wydawania posiłków odbywać się będą w przedziale czasowym od 10°°-13°°, w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorem szkoły.
4) Przedmiotem zamówienia jest dostarczane posiłki w okresie X 2024 -VI 2025 dla dzieci uczących się w PSP w Kodrębie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268983,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Sławomir Lara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721005132
7.3.3) Ulica: Trytwa
7.3.4) Miejscowość: Przedbórz
7.3.5) Kod pocztowy: 97-570
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SŁAWOMIR LARA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SŁAWOMIR LARA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-20INNE PRZETARGI KODRĄB
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Kodrąb
- Przystosowanie budynku SP ZOZ w Kodrębie dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi KODRĄB »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 103 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Brześcach
- "Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku -Kamiennej od dnia 02.01.2025 r. do dnia 01.01.2026 r."
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków na 2025 rok
- Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych funkcjonujących na terenie Gminy Jemielnica w 2025r.
- Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.