Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5337efd2-5196-4557-8d3e-45095bc56ea1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp tj.:
„Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
(…) 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (…)”
Uzasadnienie faktyczne znajduje się w sekcji..niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.10.2024.348.PKO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 16775,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3272,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Białystok oraz owoców dla lokalizacji Białystok, zwanych dalej „Produktami” wraz z wniesieniem do budynku wskazanego przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 3 do Zaproszenia-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (2) dwie odrębne Części.
3. Niniejsza Część 1 dotyczy sukcesywnej dostawy Artykułów, o których mowa w ust. 4 poniżej wraz z wniesieniem w lokalizacji Białystok:
a. ul. Łukowska 2, 15-373, Białystok;
4. Maksymalne ilości zamawianych Artykułów w ramach Części 1 zostały określone w SOPZ oraz poniżej:
1) Mleko 2 % tł. Łaciate lub równoważne w liczbie 600 sztuk (Karton);
2) Herbata Lipton Yellow Label czarna lub herbata równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 100 saszetek);
3) Herbata BiFix kompozycja owocowa lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 60 saszetek);
4) Herbata BiFix kompozycja herbat zielonych lub równoważna* w liczbie 40 sztuk (Opakowanie 60 saszetek);
5) Kawa ziarnista Movenpick Cafe Crema lub równoważna* w liczbie 30 (Opakowanie);
6) Kawa rozpuszczalna w saszetkach Nescafe lub równoważna* w liczbie 35 (Opakowanie 50 saszetek);
7) Kawa Jacobs Kronung. lub równoważna*w liczbie 5 (Opakowanie foliowe);
8) Woda Nałęczowianka niegazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 36 (Butelka plastikowa);
9) Woda Nałęczowianka gazowana w plastikowej butelce lub równoważna* w liczbie 36 (Butelka plastikowa);
10) Mleko bez Laktozy 2% Polmlek lub równoważne* w liczbie 30 (Karton);
11) Herbata Ahmad English Breakfast lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
12) Herbata Dilmah Pure Green Tea lisciasta lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie papierowe lub foliowe); 13) Herbata Dilmah Exceptional z kwiatami jaśminu lub równoważna* w liczbie 10
(Opakowanie 20 saszetek);
14) Cukier biały Diamant lub równoważny* w liczbie 25 (Opakowanie 200 saszetek);
15) Ciastka Dr Gerard Pasja z nadzieniem kokosowym lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
16) Paluszki Lajkonik słone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
17) Precelki chrupkie Lajkonik lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
18) Talarki krakowskie Lajkonik lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
19) Ciastka Wiktorki francuskie Tago lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
20) Paluszki Lajkonik extra cienkie solone lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie foliowe);
21) Herbata Herbapol Mięta lub równoważna* w liczbie 5 (Opakowanie 20 saszetek);
22) Ciastka Wedel Delicje Malinowe lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
23) Ciastka Wedel Delicje Wiśniowe lub równoważne* w liczbie 20 (Opakowanie foliowe);
24) Ciastka Jeżyki Classic lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
25) Sok Tymbark jabłkowy lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
26) Sok Tymbark multiwitamina lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
27) Sok Tymbark pomarańczowy lub równoważny* w liczbie 15 (Karton);
28) Ciastka Pieguski Milka czekoladowo orzechowe lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
29) Cukierki Wedel Mieszanka Wedlowska lub równoważne* w liczbie 8 (Opakowanie kartonowe lub foliowe);
30) Napój gazowany Coca-Cola w plastikowej butelce lub równoważny* w liczbie 15 (Butelka plastikowa);
31) Herbata Lipton lipa z maliną lub równoważna* w liczbie 12 (Opakowanie 20 saszetek);
32) Mieszanka Studencka Felix lub równoważna* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
33) Orzechy Nerkowca Bakalland lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
34) Ciastka Tago Słoneczniki lub równoważne* w liczbie 15 (Opakowanie kartonowe);
35) Ciastka Wafle Kakaowe Tago lub równoważne* w liczbie 10 (Opakowanie foliowe);
36) Cytryna w liczbie 3 kg;
37) Winogrona czerwone bezpestkowe w liczbie 5 kg;
38) Winogrona jasne bezpestkowe w liczbie 5 kg.
*Artykuł równoważny posiada te same walory smakowe i jakościowe oraz właściwości, co Artykuł podany przykładowo, zgodnie z Kryteriami równoważności, o których mowa w 1.5 SOPZ.
5. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia, zwanym dalej „SOPZ”. Zakres świadczeń określonych w SOPZ będzie przedmiotem negocjacji pomiędzy Stronami.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszym Zaproszeniu norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Artykuł, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 13503,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, zwanych dalej „Artykułami” dla lokalizacji Białystok oraz owoców dla lokalizacji Białystok, zwanych dalej „Produktami” wraz z wniesieniem do budynku wskazanego przez Zamawiającego na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej „NASK – PIB” lub „Zamawiającym” przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Załącznika nr 3 do Zaproszenia-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową” jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na (2) dwie odrębne Części.
3. Niniejsza Część 2 dotyczy sukcesywnej dostawy Produktów, o których mowa w ust. 4 poniżej wraz z wniesieniem w lokalizacji Białystok: ul. Łukowska 2, 15-373, Białystok.
4. Maksymalne ilości zamawianych Produktów w ramach Części 2 zostały określone w SOPZ oraz poniżej:
1) Jabłka czerwone Polskie w liczbie 159 kg;
2) Banany w liczbie 159 kg;
3) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ– styczeń wliczbie 14 kg;
4) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – luty wliczbie 14 kg;
5) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – marzec – luty w liczbie 14 kg;
6) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – kwiecień w liczbie 14 kg;
7) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – maj w liczbie 14 kg;
8) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – czerwiec w liczbie 14 kg;
9) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – lipiec w liczbie 14 kg;
10) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – sierpień w liczbie 14 kg;
11) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – wrzesień w liczbie 14 kg;
12) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – październik w liczbie 14 kg;
13) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – listopad w liczbie 14 kg;
14) Mieszanka owoców sezonowych w zmiennych proporcjach, o której mowa w pkt 3.1.w poz. 3 Tabeli w SOPZ – grudzień w liczbie 14 kg.
5. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia, zwanym dalej „SOPZ”. Zakres świadczeń określonych w SOPZ będzie przedmiotem negocjacji pomiędzy Stronami.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w §8 ust. 1 Umowy, jeśli nastąpi to przed upływem okresu jej obowiązywania.
2) Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
7. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszym Zaproszeniu norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Artykuł, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 3272,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15234,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15234,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15234,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW POPOW - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „MANGO” DETAL – HURT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431000332
7.3.3) Ulica: ul. Poddolna nr 63
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW POPOW - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MANGO"DETAL-HURT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15234,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3447,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3447,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3447,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW POPOW - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE „MANGO” DETAL – HURT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431000332
7.3.3) Ulica: ul. Poddolna nr 63
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW POPOW - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MANGO"DETAL-HURT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3447,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Artykuły lub Produkty będą dostarczane do wskazanej lokalizacji Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w §7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.