eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługa sportowo-rekreacyjna dla pracowników



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sportowo-rekreacyjna dla pracowników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 5216184

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sportowo-rekreacyjna dla pracowników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b78d421-8de7-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119993/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa sportowo-rekreacyjna dla pracowników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b78d421-8de7-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarto w pkt. 13 i 14 TOM I SWZ; adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 TOM I SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Olsztynie oraz Prezes i Dyrektor w zakresie realizowanych zadań z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44 A, tel. (+ 48 89) 521 61 84.
Inspektor ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Olsztynie e-mail: iod@olsztyn.so.gov.pl, tel. (+ 48 89) 521 61 32.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 Ustawy oraz art. 74 Ustawy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych .
Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina, iż Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K.212.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Rejonowego w Biskupcu

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Rejonowego w Kętrzynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Rejonowego w Mrągowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Rejonowego w Nidzicy

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Sądu Rejonowego w Piszu

4.2.6.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na świadczeniu dalszych usług sportowo-rekreacyjnych przez kolejne 24 miesiące dla pracowników Sądu Okręgowego w Olsztynie, Sądu Rejonowego w Biskupcu, Kętrzynie, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu oraz członków ich rodzin/osób towarzyszących zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w TOM III SWZ - OPZ.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 30.12.2025 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w ramach opcji na zasadach i zgodnie z warunkami określonymi w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ - OPZ.
W przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu Umowy w ramach opcji na warunkach określonych w TOM II SWZ – PPU. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w pkt. 15 TOM I SWZ oraz w TOM II SWZ – PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi:
Formularz „Oferta” wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.1 do SWZ.
Ponadto do oferty należy załączyć:
- oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9 TOM I SWZ;
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby albo dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (pełnomocnictwo);
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 8 TOM I SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9 TOM I SWZ , składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia to 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2024 r.

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497) tj.
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.