Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00510767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i odnowienie systemów odwodnienia na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5964132-757e-4dcd-85b0-5c50414b1f321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i odnowienie systemów odwodnienia na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5964132-757e-4dcd-85b0-5c50414b1f32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Utrzymanie i odnowienie systemów odwodnienia na terenie Gminy ożarów Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na bieżącym utrzymaniu i odnowieniu systemów odwodnienia na trenie Gminy Ożarów Mazowiecki
4.2 Zakresu usług obejmuje utrzymanie odwodnień liniowych – urządzeń wodnych:
Ręczne lub mechaniczne wykoszenie skarp, dna i pobocza z wygrabieniem;
Wycięcie krzaków i odrostów rosnących na skarpach, poboczy i w dnie z rozdrobnieniem;
Mechaniczne wydobycie roślin korzeniących się w dnie;
Mechaniczne rozplantowanie i rozdrobnienie wydobytych roślin korzeniących się w dnie;
Usuwanie urobku roślinnego w określonych miejscach;
Oczyszczenie i ewentualne konieczne naprawy przepustów;
Rozebranie przetamowań;
Faszynowanie, naprawa uszkodzonych skarp
Odmulanie,
Usunięciu materiał roślinnego lub jego rozdrobnień;
Wykonywaniu powyższych prac w razie konieczności w trybie awaryjnym na wezwanie Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wykonania usług z zachowaniem następujących wymogów:
Koszenie:
Koszenie porostów traw ręczne należy wykonać przy użyciu sprzętu tradycyjnego- konwencjonalnej kosy spalinowej, możliwie jak najniżej gruntu. W trakcie użytkowania wymienionego sprzętu muszą być zachowane wszelkie wymogi bezpieczeństwa, a operatorzy muszą być przeszkoleni w tym zakresie. Koszenie porostów mechaniczne wykonać kosiarką bijakową.
Wygrabienie porostów:
Wygrabienie porostów należy wykonać niezwłocznie po wykonaniu wykoszenia.
Mechaniczne wydobycie roślin korzeniących się w dnie:
Wydobyć rośliny korzeniące się w dnie i złożyć przy krawędzi skarpy a następnie rozplantować.
Usuwanie zatorów z koryta rzeki
Usunąć z odwodnień zatory z liści, gałęzi, śmieci oraz różnego rodzaju rumoszu ze złożeniem na poboczu.
Wykonawca zebrane odpady winien na własny koszt utylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Ręczne oczyszczenie przepustów rurowych i ewentualne ich remonty i naprawy.
Ręcznie wydobyć namuł z przewodu przepustu, wyrzucić na pobocze i rozplantować lub wywieźć w wyznaczone miejsce przez Zleceniodawcę.
Remont, naprawa przepustów, które tego wymagają, nie zmieniając ich parametrów, z ewentualną wymiana uszkodzonych ich elementów. Możliwa likwidacja zniszczonych nie ewidencyjnych przepustów powodujących zagrożenia powodziowe. Po wykonanych pracach teren winien być uprzątnięty.
Usuwanie podrostów i krzewów
Usuwanie ręczne lub mechaniczne z rozdrobnieniem urobku na skarpach i koronie rzeki.
Uprzątnie koryta
Podczas prowadzenia prac na wyznaczonych odcinkach odwodnień każdorazowo należy uprzątać śmieci. Utylizacja odpadów na koszt Wykonawcy.
Faszynowanie
Odcinkowe usuwanie zniszczonej faszyny lub założenie nowej. Materiał i urznięcie terenu po wykonanych pracach na koszt Wykonawcy.
Odmulanie
Odcinkowe udrażnianie dna odwodnień z nagromadzonego materiału (ziemi, osadu dennego). W zależności od miejsca prac rozplantowanie na skarpie tereny rolne, łąki zaś na terenach zamieszkałych uśniecie i zagospodarowanie na koszt Wykonawcy
Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2024 r. dziale 900 rozdziale 90095 paragraf 4270.
Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w niniejszej SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ który stanowi OPZ (opis przedmiotu zamówienia),
w załączniku Nr 2 do SWZ który stanowi Specyfikacja prac - utrzymanie odwodnień
Załącznik Nr 2 do SWZ - Specyfikacja prac - utrzymanie odwodnień zawiera przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520737169
7.3.3) Ulica: ul. Natalii Gąsiorowskiej 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-107
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Obrońców Warszawy w Ożarowie Mazowieckim od 01.01.2025 do 31.12.2025r..
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Ożarowie Mazowieckim od 01.01.2025 do 31.12.2025
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.