Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493336/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00512713/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przejść dla pieszych oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e1dbff3-82bf-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przejść dla pieszych oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Morawica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e1dbff3-82bf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00551806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055686/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa chodnika i przejść dla pieszych przy ul. Wapiennej w Woli Morawickiej
1.1.18 Budowa przejścia dla pieszych na ul. Bukowej na działkach o nr ewid. 294/48 i 294/50 w Bilczy
1.1.19 Budowa przejścia dla pieszych na ul. Wesołej w Brzezinach
1.1.20 Przebudowa ul. Nad Nidą w miejscowości Kuby Młyny
1.1.21 Przebudowa ul. Magnoliowej w miejscowości Bilcza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.54.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Budowa przejścia dla pieszych na ul. Bukowej na działkach o nr ewid. 294/48 i 294/50 w BilczyObiektem inwestycji jest przebudowa drogi ul. Bukowej w miejscowości Bilcza. Opracowanie przewiduje wykonanie drogi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z wykonaniem przejścia dla pieszych i oznakowania pionowego, w lokalizacjach zgodnych z dokumentacją projektową. Zaprojektowany odcinek drogi wewnętrznej stanowi łącznik drogi gminnej ulicy Bukowej w miejscowości Bilcza i jezdni dodatkowej drogi krajowej nr 73 oraz przebiega przez teren zabudowy. Całość inwestycji mieści się w granicach pasa drogowego na działkach ewidencyjnych nr 294/47, 294/48, 294/49, 294/50 i 324/33. Długość zaprojektowanego odcinka wynosi około 111 m.
W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji występują następujące sieci uzbrojenia terenu:
− sieć elektroenergetyczna,
− sieć telekomunikacyjna,
− sieć gazowa,
− sieć wodociągowa,
− sieć kanalizacji sanitarnej,
− sieć kanalizacji deszczowej.
W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami, należy dokonać zabezpieczenia tych sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 208039,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Budowa przejścia dla pieszych na ul. Wesołej w BrzezinachObiektem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi ul. Wesołej w miejscowości Brzeziny. Opracowanie przewiduje budowę przejścia dla pieszych oraz wykonanie jezdni z nawierzchni asfaltowej o łącznej długości 220 mb. Należy wykonać również zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej. Całość inwestycji mieści się w granicach pasa drogowego na działce ewidencyjnej nr 137.
W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji występują następujące sieci uzbrojenia terenu:
− sieć telekomunikacyjna,
− sieć elektroenergetyczna,
− sieć gazowa,
− sieć wodociągowa,
− sieć kanalizacji sanitarnej.
W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami, należy dokonać zabezpieczenia tych sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 569401,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obiektem inwestycji jest wykonanie przejść dla pieszych, budowa chodnika, remont jezdni drogi ul. Wapiennej w miejscowości Wola Morawicka. Należy także wykonać studnie wpustowe z przykanalikami, czyszczenie rowów i przepustów oraz wymianę słupa elektroenergetycznego wraz ze zmianą jego lokalizacji. Zasadnicze roboty budowlane będą miały charakter liniowy i prowadzone będą na długości ok. 1167 mb. W obrębie pasa drogowego przewidziane jest również przeprowadzenie robót w zakresie wod-kan.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2032520,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Przebudowa ul. Nad Nidą w miejscowości Kuby MłynyPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej ulicy Nad Nidą w m. Kuby Młyny na terenie gminy Morawica. Jest to inwestycja o charakterze liniowym, łączna długość przebudowywanego odcinka to 286 mb. Rozpoczyna się na granicy pasa drogowego zjazdu z drogi powiatowej – ulicy Świętokrzyskiej w km 0+004,00, a kończy w km 0+29,00. Inwestycja ta obejmuje zakres drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ewid. nr 116/2, 167 z zaprojekowaną jezdnią o szerokości 5,0 m z poboczami o szerokości 0,75 m. Przebudowa w/w drogi będzie polegać na wykonaniu koryta, ułożeniu warstwy stabilizacji, wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonania warstwy wiążącej oraz ścieralnej oraz umocnieniu poboczy.
Szczegółowo zakres opracowania dla przebudowywanego odcinka drogi obejmuje:
· roboty przygotowawcze,
· wykonanie koryta,
· wykonanie podbudowy pomocniczej z piasku stabilizowanego cementem Rm = 2,5 Mpa gr. 15 cm,
· wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm,
· wykonanie w-wy wiążącej śr. gr. 5 cm
· wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 340474,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Przebudowa ul. Magnoliowej w miejscowości BilczaPrzedmiotem inwestycji jest budowa odcinka drogi wraz z oświetleniem o długości około 250,0 mb, w miejscowości Bilcza na działkach nr 301/41, 301/82, 301/59 i 301/68. Przedmiotowa droga będzie pełnić funkcję drogi wewnętrznej. Zakres robót objętych opracowaniem drogowym na terenie inwestycji obejmuje:
- budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczem utwardzonym o nawierzchni bitumicznej i poboczem gruntowym wzmocnionym kruszywem,
- ułożenie cieku betonowego typu mulda celem odprowadzenia wody opadowej do istniejącego rowu położonego w ciągu ul. Jaśminowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
- przestawienie hydrantu ulicznego kolidującego z rozwiązaniem drogowym przy ul. Jaśminowej,
- wydłużenie istniejącego rowu krytego o 2,5m,
- likwidacja istniejącego słupka betonowego sieci gazowej oraz montaż tabliczki orientacyjnej na istniejącym ogrodzeniu dz. nr ewid. 301/17,
- budowę odcinka kabla niskiego napięcia o długości Lt=251m oraz zabudowie 8 stanowisk słupowych.
- wycinkę kolidujących drzew,
- umocnienie rowu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 813008,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207681,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207681,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH "BRUKBUD" WŁODZIMIERZ SIEŚKIEWICZ,BARBARA SIEŚKIEWICZ (BRUKBUD)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Robót Drogowych BRUKBUD Barbara, Włodzimierz Sieśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003684275
7.3.3) Ulica: ul. Dewońska 13 lokal 39
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-637
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207681,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488566,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1006878,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488566,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firmy podwykonawców nie są znane na etapie zawarcia umowy.
Podwykonawca wykona wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488566,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2281716,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3823332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2281716,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firmy podwykonawców nie są znane na etapie zawarcia umowy.
Podwykonawca wykona wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2281716,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471016,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471016,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firmy podwykonawców nie są znane na etapie zawarcia umowy.
Podwykonawca wykona wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471016,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764063,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764063,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firmy podwykonawców nie są znane na etapie zawarcia umowy.
Podwykonawca wykona wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764063,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Usługa wyłapywania, przejęcia i zapewnienia kompleksowej opieki bezdomnym psom i kotom z terenu Miasta i Gminy Morawica w 2025 r."
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.